Hier doe ik het voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tja, en dat Kuyt nu eenmaal niet zo een status heeft in Engeland als KJH kunnen wij ook niets aan doen.
http://www.redcafe.net/showthread.php?t=124304
Ik hoop dat Ajax nu eens de nul houdt, want dat is het enige dat er dit seizoen nog aan ontbreekt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
4-1wordt het morgen
Doelpunten incasseren hoort nou eenmaal bij aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax nu eens de nul houdt, want dat is het enige dat er dit seizoen nog aan ontbreekt.
Das altijd zo, ook vorig jaar toen jullie 10e stonden...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef Trancelocator het volgende:
Valt me op dat veel f'noorders zich nu nog druk maken om Ajax.
Jullie praten graag je rivalen de shit in en jezelf omhoog zodat jullie je eigen onzekerheid kunnen verbloemen he?quote:Ik denk namelijk dat f'noord in de diepe shit zit en aan de vooravond staat van een rampzalig seizoen.
Geen tegendoelpunten krijgen is onmogelijk.quote:Doelpunten incasseren hoort nou eenmaal bij aanvallend voetbal.
Zodat ze ook nog enige verbondenheid hebben met de mooiste club ter wereldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef -Wolf- het volgende:
Die Rotterdammers interesseren me echt geen ene flikker. Waarom ze het nodig vinden om zich steeds met AJAX te bemoeien, ik snap het niet.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:21 schreef -Wolf- het volgende:
Voelen jullie het ook? Dat gevoel alsof we aan de vooravond van iets heel moois staan...
* -Wolf- krijgt kippevel
heb ik nooit gezegd. zout nu maar weer op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Doe ff relaxed jullie, het seizoen is nog niet eens begonnen
Vorig jaar zouden jullie toch ook wel even de dubbel pakken en Europa veroveren?
En nu hebben we nog Jaap en KJH erbij, kan je nagaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vorig jaar zouden jullie toch ook wel even de dubbel pakken en Europa veroveren? Het jaar daarvoor ook trouwens
![]()
Onzin, zó positief waren we echt niet hoor, dat kwam meer doordat PSV verzwakt leek.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vorig jaar zouden jullie toch ook wel even de dubbel pakken en Europa veroveren?
Waar staat dat er nu wel plek voor is?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:41 schreef BobbyHill het volgende:
Is er nu opeens wel weer plek voor een verdedigende middenvelder? Hadden ze een paar weken eerder moeten bedenken, dan liep die grote kale Deen nu in Amsterdam rond.
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef Trancelocator het volgende:
Valt me op dat veel f'noorders zich nu nog druk maken om Ajax. Ik denk namelijk dat f'noord in de diepe shit zit en aan de vooravond staat van een rampzalig seizoen.
Ben benieuwd of je na Groningen-uit nog steeds zo positief bent...quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:21 schreef -Wolf- het volgende:
Voelen jullie het ook? Dat gevoel alsof we aan de vooravond van iets heel moois staan...
* -Wolf- krijgt kippevel
Eerder realiteit, wanneer hebben jullie voor het laatst nou echt een goed seizoen gedraaid?quote:
Dat staat nergens. Maar als je uit een zogenaamd compleet middenveld een speler laat vertrekken, dan is het niet meer compleet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar staat dat er nu wel plek voor is?
Jullie hebben net een beker en een JC-schaal gewonnen... geen hoofdprijzen maar ook gewoon prijzen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Ach rampzalig zal allemaal wel meevallen. Ze zullen weer overal naast grijpen en dat geeft genoeg voldoening. Of ze dan vierde of vijfde worden zal me dan echt verrotten. Zolang wij maar weer eens prijzen gaan pakken, zijn ze ons dit seizoen verplicht.
Mja, maar ik verwacht dit seizoen gewoon het kampioenschap + misschien nog wat kleine prijzen erbij en een beetje presteren in de CL (minstens overwinteren)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben net een beker en een JC-schaal gewonnen... geen hoofdprijzen maar ook gewoon prijzen.
Leuke theoriequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Dat is een realistische verwachting ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar ik verwacht dit seizoen gewoon het kampioenschap + misschien nog wat kleine prijzen erbij en een beetje presteren in de CL (minstens overwinteren)
Definieer goed seizoen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eerder realiteit, wanneer hebben jullie voor het laatst nou echt een goed seizoen gedraaid?
1998?
Vorig seizoen was in ieder geval een kankerseizoen, die laatste week veranderde een redelijk seizoen in een rampseizoen. Het jaar daarvoor was ook een kutseizoen, het jaar daarvoor geloof ik ook, het jaar daarvoor was een goed seizoen.quote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vorig seizoen was in ieder geval een kankerseizoen, die laatste week veranderde een redelijk seizoen in een rampseizoen. Het jaar daarvoor was ook een kutseizoen, het jaar daarvoor geloof ik ook, het jaar daarvoor was een goed seizoen.
Wanneer jij daar niet tevreden mee bent, ben je geen echte 010 supporter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker tevreden zijn met overal naast grijpen![]()
Paar dagen weggeweest, nog nieuws gemist?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
eej, woensdag is pas gehaktdag he!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Black-Death het volgende:
What the fuck Cart en daaan, ga ergens anders zeiken
Ajax maakt morgen gehakt van RKC
Ik vroeg je nog steeds niks. En gebruik je hersens eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:24 schreef Doc het volgende:
Wel aardig dat die F'noorder speciaal naar het Ajax topic komen om elkaar af te zeiken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer jij daar niet tevreden mee bent, ben je geen echte 010 supporter.
Hoi Docquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:24 schreef Doc het volgende:
Wel aardig dat die F'noorder speciaal naar het Ajax topic komen om elkaar af te zeiken.
Ik wist dat F'noorders graag hand in hand liepen maar dat ze nu ook nog mannen willen gaan kussen ...quote:
lijkt me wat off-topic hier ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
f'noord heeft zo de schijn tegen morgen dat ik verwacht dat ze gaan winnen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:29 schreef Roi het volgende:
Huntelaar in het Parool van vandaag "Scoren is net als fietsen"!
Zo'n uitslag zegt me niks. Is Gronkjaer nog geblesseerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Kopenhagen kent een goede voorbereiding op woensdag:
Vejle 0 : 4 FC Kobenhavn
Twee maal Linderoth, twee maal Berglund.
Wij zetten morgen ook zo'n uitslag neerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Kopenhagen kent een goede voorbereiding op woensdag:
Vejle 0 : 4 FC Kobenhavn
Twee maal Linderoth, twee maal Berglund.
Hopelijk breekt ie woensdag zn been, sukkel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo'n uitslag zegt me niks. Is Gronkjaer nog geblesseerd?
Eerst nog maar zien. Vorig seizoen zit nog iets te vers in het geheugen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wij zetten morgen ook zo'n uitslag neer
Bij mij ook hoor, maar de resultaten tegen Kopenhagen en PSV kweekt het nodige optimisme, plus het feit dat Huntelaar helemaal in vorm is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eerst nog maar zien. Vorig seizoen zit nog iets te vers in het geheugen.
Lijkt de selectie van FC Lienden wel:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik wist dat F'noorders graag hand in hand liepen maar dat ze nu ook nog mannen willen gaan kussen ...
Wat zou Lienden maken tegen Katwijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt de selectie van FC Lienden wel:
http://www.soccerquest.nl/forum/attachment.php?attachmentid=4973&stc=1&thumb=1&d=1155991284
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef D1 het volgende:
Ik kan me prima voorstellen dat 010 massaal in dit prachtige topic post. Immers, dit is hun enige kans om Ajax supporters op enige manier, hoe wanhopig ook, te frustreren. Op het veld hebben ze de hoogstwaarschijnlijk al opgegeven. Waar wij blij zijn met Stam hebben zij het te doen met Kollka. Waar wij genieten van Huntelaar zien zij K&K weglopen, om door Pierre "geldteller" vervangen te worden. Waar wij balen van Ali B. op onze open dag moeten zij Ali B. het hele seizoen aanzien.
Kortom, ik pleit ervoor dat we onze vriendjes uit 010 met coulance en medeleven ondersteunen. Ze hebben het al zo zwaar
Dat valt inderdaad wel mee. Jullie hoeven nooit naar huldigingen en gaan nooit naar het stadionquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Poeh, poeh, wat is het leven toch zwaar als Feijenoorder.
ja, he bah... die drukte en dan jezelf klemzuipen. het leven van een Ajacied gaat niet over rozen nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Jullie hoeven nooit naar huldigingen.
En dan nog die Champions League, de fruitschaal, al die andere verplichtingen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ja, he bah... die drukte en dan jezelf klemzuipen. het leven van een Ajacied gaat niet over rozen nee.
die kaartjes zijn ook niet goedkoop. ik werk me helemaal uit de naad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef D1 het volgende:
[..]
En dan nog die Champions League, de fruitschaal, al die andere verplichtingen...
010 is door de week tenminste vrij. En als ze dan toch eens in de Uefa Cup mogen mee ballen hebben ze tenminste de zekerheid dat hun team er voor zorgt dat dat zo kort mogelijk duurt.
Ben blij dat je toch nog een beetje vermaak hebtquote:
ik denk dat ik jouw kruizen even ga jatten. Die zien er wat gelikter uit.quote:
Ik wist 't wel. Stiekem is iedereen Ajacied hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, joh. rolleromfg!!!!!!Eins!111!!!![]()
Pfffrt. Weer een poging om grappig te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met weinig te vermaken. Een echte klakkie.
* D1 mompelt iets over kinderhand...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met weinig te vermaken. Een echte klakkie.
totdat de nieuwe pleeoffs komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ook al eindigt Ajax zeer waarschijnlijk boven Feyenoord. Ik zie de Rotterdammers wel weer 2x van Ajax winnen. Zijn jullie uiteindelijk even blij na het seizoen.
daar doen we niet aan mee Slimme Jan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
totdat de nieuwe pleeoffs komen![]()
heb je toevallig nog een zwarte met witte, rood omringde letters? van 2 jaar geleden ofzo. ik had die namelijk, maar die had ik aan m'n vriendin in Rusland gegeven en toen ik terugkwam verkochten ze die niet meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb zat sjaaltjes, je mag er wel een komen uitzoeken cartje
nee man die heb ik juist nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb je toevallig nog een zwarte met witte, rood omringde letters? van 2 jaar geleden ofzo. ik had die namelijk, maar die had ik aan m'n vriendin in Rusland gegeven en toen ik terugkwam verkochten ze die niet meer.Had vorige week nog even rond het stadion gekeken, maar daar kwam ik 'm ook niet tegen.
Die vond ik mooi namelijk. Hoewel die wit/rood geblokte die ik nu heb nog mooier is. Lekker klassiek.
ik nog steedsquote:
ik word er ook niet vrolijk van. 8-1 al.quote:
Probeer je nu grappig te zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef D1 het volgende:
Ik vind dat wij het aan onze stand verplicht zijn om de minder bedeelden in de wereld te helpen.
Om ook Cart_Man de kans te geven om zich een winnaar te voelen, stel ik een algemene collecte voor.
Ikzelf ben alvast bereid om 3 euron te doneren.
C_M, als jij nou even het formulier invult zorgen wij voor de centjes
Speciaal voor Cart_Man
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef D1 het volgende:
Ik vind dat wij het aan onze stand verplicht zijn om de minder bedeelden in de wereld te helpen.
Om ook Cart_Man de kans te geven om zich een winnaar te voelen, stel ik een algemene collecte voor.
Ikzelf ben alvast bereid om 3 euron te doneren.
C_M, als jij nou even het formulier invult zorgen wij voor de centjes
Speciaal voor Cart_Man
Een zogenaamde concurrent bespreken kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
Gaan we nu ook al verslagen over az hier posten.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een zogenaamde concurrent bespreken kan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |