cup in het bakkie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax - RKC, ook de openingswedstrijd in het seizoen '94/'95. Het begin van iets moois.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=559928
Laterrrquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:01 schreef -Wolf- het volgende:
Gottver, weeeeeeer dezelfde discussie over Huntelaar.
Ik kom over 20 topics wel weer terug. Hopen dat het ouwe wijvengejank eindelijk eens afgelopen is.
Dat die nog veel te leren heeft, en dat hij - in tegenstelling tot Kuyt - het Nederlands voetbal nog (even) niet ontgroeid is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)e-kuyt-te-vertrekken
Wat moet hij Huntelaar dan wel niet verteld hebben?
Ik hoop eigenlijk dat HSV lekker ver komt in de CL. Dat gun ik vooral Van der Vaart wel. De Jong wat minder, maar ook voor hem zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel mooi trouwens dat Boulharouz naar Chelsea gaat dat verzwakt HSV aanzienlijk. Ik hoop dat Ajax HSV loot in de champions league en dan ajax ze dan twee keer dik verslaat. Dat gun ik Van der Vaart en De Jong wel.
Hij wel maar de Jong nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
VdV verdient respect.
Vraag me af of hij nou het zelfde in Hamburg loopt te lullenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef -Wolf- het volgende:
De Jong dacht bij clubliefde dat het betekende dat je je club moet naaien.
Bastarde!
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou ik vind het erg mooi als het kut gaat met HSV en ik vind het helemaal mooi als ajax van hun wint in de champions league.
We gaan ook knallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:02 schreef Badabingea het volgende:
Morgen moeten we weer knallen!
quote:Ajax wil Schilder verhuren
Ajax wil Robbert Schilder dit seizoen verhuren aan een andere club in de Eredivisie. De linkspoot kent een stormachtige ontwikkeling en de Amsterdammers willen hem nu speelminuten op het hoogste niveau laten opdoen.
'We hebben met hem gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat een verhuur het beste is voor zijn ontwikkeling', aldus technisch directeur Martin van Geel in het AD.
Is dat nog ergens na te kijken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk stuk
Die Gabri was nog aardig op de hoogte van de politiek hier.
Denk 't niet, Voetbal Insite leeft nog een halve eeuw in het verleden. Geen herhalingen, geen stukjes op internet.quote:
Wie dan derde keeper?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef twi het volgende:
Nu Vermeer nog verhuren, pakt die ook z'n minuutjes mee
Dat komt wel goed, hij moet weer even vriendjes worden met de bal nadat ie zo lang niet heeft gespeeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan echt zien dat Gabri er zin in heeft. Dat is al erg positief.
Nu nog wat minder de bal van zijn voet laten springen.
Zou kunnen, maar ik meen me te herinneren dat van Geel heeft gezegt dat de selectie compleet is voor het seizoen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Ik meen me ook te herinneren dat Schilder niet verhuurd zou wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:39 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik meen me te herinneren dat van Geel heeft gezegt dat de selectie compleet is voor het seizoen..
Hij heeft zijn kans gekregen, maar heeft niet bewezen het aan te kunnen. Ten Cate was niet echt tevreden, ook over zijn laatste optreden. Ik denk niet dat het er direct mee te maken heeft, maar misschien dat ze wel verder gaan kijken omdat er een optie weg valt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Nee wij houden dit jaar gewoon een goed team ipv 010quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
Is Huntelaar al verkocht?
Het is wel typisch dat er bepaalde mensen zijn die gewoon hopen dat onze held verkocht gaat worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat er bepaalde mensen zijn die gewoon hopen dat onze held verkocht gaat worden.
Vraag ik me af, waarom?
Is het angst dat Ons Aller Ajax dit seizoen veel te sterk zal zijn voor de rest van de competitie, of gewoon domweg jaloezie?
Meestal komen dit soort mensen uit de regio 010.
Tja, en dat Kuyt nu eenmaal niet zo een status heeft in Engeland als KJH kunnen wij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |