In Rotterdam is weinig te lachen hé...!!!quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
van geel is een sukkel en een smerige parasiet, ben blij dat ie uit Alkmaar opgerot is.
Dat is zo'n vent die de toekomst van KJH gaat verneuken!![]()
Check die laatste zin
Nee hoor, Klaas Jan blijft gewoon nog een hele lange tijd bij Ajax!”
Read between the lines people!
Kon je niets beters bedenken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
In Rotterdam is weinig te lachen hé...!!!
Lijkt me gewoon een waarheid als een koe...quote:
Het is onderdeel van hoger plan, ik zeg 't je...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
van geel is een sukkel en een smerige parasiet, ben blij dat ie uit Alkmaar opgerot is.
Check die laatste zin
Ook het feit dat heel de club Ajax (zowel het bestuur als de spelers) de supporters puur als melkkoeien zien. En die 50.000 arrogante mongolen vinden het nog lekker ook om zo genaaid te worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een waarheid als een koe...
Gelukkig is Ajax de enige club die dat zo ziet natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ook het feit dat heel de club Ajax (zowel het bestuur als de spelers) de supporters puur als melkkoeien zien. En die 50.000 arrogante mongolen vinden het nog lekker ook om zo genaaid te worden.
Het is zo verleidelijk.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Zijn we nu weer klaar dames?
Jullie worden minstens zo hard genaaid, dus ach...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ook het feit dat heel de club Ajax (zowel het bestuur als de spelers) de supporters puur als melkkoeien zien. En die 50.000 arrogante mongolen vinden het nog lekker ook om zo genaaid te worden.
Alleen de aRENa al![]()
Vind je het gek dan, wat een idioot iets zeg...quote:Manchester United uitgekeken op Amsterdam-toernooi
Uitgegeven: 18 augustus 2006 15:47
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 15:49
MANCHESTER - Manchester United laat het Amsterdam-toernooi in de voorbereiding op de voetbalcompetitie voortaan links liggen. Manager Alex Ferguson verklaarde dat vrijdag vooruitlopend op het eerste speelweekeinde van de Engelse Premier League. "We zullen daar niet meer spelen. Die zekerheid geef ik jullie", zei Ferguson tegen de verzamelde media.
Scheidsrechter Ruud Bossen gaf op de eerste dag van het evenement tijdens Manchester United - Porto rode kaarten aan Wayne Rooney en Paul Scholes. Het tweetal is door het rapport van de arbiter nu drie wedstrijden geschorst.
"In deze gevallen hoop je dat het gezonde verstand zegeviert", gaf Ferguson Bossen nog een sneer. "Maar nee, hij heeft het gerapporteerd en via de officiële kanalen is het bij Engelse bond terechtgekomen. Die is ermee aan de slag gegaan." United mag Rooney en Scholes wel opstellen in het eerste competitieduel tegen Fulham. Daarna moet het duo drie wedstrijden aan de kant blijven.
Idd, andere clubs zullen nu ook wel niet zo snel toehappen....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je het gek dan, wat een idioot iets zeg...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
Mooi, afschaffen dat kuttoernooi!
Dat hele toernooi slaat toch al nergens op, en dan willen ze vanaf volgend jaar in Rotterdam een gelijksoortig iets gaan startenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je het gek dan, wat een idioot iets zeg...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Zou het wel kut vinden als het AT verdwijnt, ben er nog nooit geweest, maar altijd leuk op vakantie!
Met allemaal 3e rangs net niet clubs?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat hele toernooi slaat toch al nergens op, en dan willen ze vanaf volgend jaar in Rotterdam een gelijksoortig iets gaan starten![]()
Ach, eigenlijk mag het wel verdwijnen, maar dan wel elk jaar wat wedstrijden in Engeland ervoor terug!quote:
WTF??? Heeft BaajGuardian een kloon gemaakt om lekker anoniem in VBL te kunnen postenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Check die laatste zin
Als je Barcelona, Hamburg, Porto en Liverpool 3e rangs net niet clubs vindt wel ja Doopje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met allemaal 3e rangs net niet clubs?![]()
Hoezo? Voor de inkomsten van Ajax, en voor kinderen die ook eens naar een wedstrijd willen is het een mooi toernooi hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
Mooi, afschaffen dat kuttoernooi!
Denk het wel. Daarnaast wordt het op tv bekeken door iets van 180 miljoen mensen (hoeveel chinezen zullen daartussen zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef twi het volgende:
Brengt het wel zoveel geld in het laatje?
Hij is niet zo dom als Kuijt om z'n contract te verlengen (tenzij er een clausule in zit met een vet salaris, maar Ajax doet volgens mij niet aan maximale transfersommen in contracten) "zodat de club veel aan hem verdient": Hij mag wel sympathie voor Ajax hebben, hij is ook te professioneel om zich door emotionele dwalingen te laten leiden m.b.t. z'n carriereplanning. Ik voorspel dat ie in 2007 weg is, tenzij Ajax hem aan z'n contract houdt en hem voor een appel en een ei in 2008 (met nog 1 resterend contractjaar) aan Manchester United o.i.d. verkoopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ben het helemaal met Bliksemschigt eens mbt hoelang KJH nog blijft.
KJH is een hele slimme nuchtere jongen, die heel zijn carriere al heeft uitgestippeld.
Ik denk dat hij blijft voetballen bij Ajax tot na de EK. Daarna gaat hij voor een mega salaris naar het buitenland
Huntelaar moet zoiets ook zelf wel willen he..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef twi het volgende:
Ajax is gewoon dom geweest hem niet tot 2010 vast te leggen.
Kan me niet voorstellen dat Huntelaar niet had getekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Huntelaar moet zoiets ook zelf wel willen he..
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft gewoon een contract tot 2010 hoor, ik snap niet hoe jullie bij 2009 komen.
quote:Ajax en sc Heerenveen ronden transfer Huntelaar af
Amsterdam, 29 december 2005
Ajax en sc Heerenveen zijn het eens over de transfer van Klaas Jan Huntelaar (22) naar de Amsterdamse club. Ajax had al overeenstemming met de speler. Het contract loopt van 1 januari 2006 tot en met 30 juni 2010. De transfersom bedraagt negen miljoen euro.
Wicked, dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft gewoon een contract tot 2010 hoor, ik snap niet hoe jullie bij 2009 komen.
Zoveel zal het niet opleveren en dit jaar bleek maar weer eens dat het flink in ons nadeel kan werken. Bovendien die mensen die daar op af komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de inkomsten van Ajax, en voor kinderen die ook eens naar een wedstrijd willen is het een mooi toernooi hoor
Tuurlijk; sponsorering, tv rechten en kaartjes. Dat gaat wel hard hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef twi het volgende:
Brengt het wel zoveel geld in het laatje?
grappig jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax - RKC, ook de openingswedstrijd in het seizoen '94/'95. Het begin van iets moois.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=559928
Dit kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax - RKC, ook de openingswedstrijd in het seizoen '94/'95. Het begin van iets moois.
Precies. Ik denk trouwens ook dat Van Geel (en zelfs Fontein) eerder voor de sportieve resultaten kiezen dan voor het geld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Hij heeft een contract tot 2009 dus het seizoen daarop levert ie alleen maar meer op en Ajax heeft het geld niet per se na dit seizoen nodig. Bovendien lijkt Huntelaar me ook niet een jongen die zo snel mogelijk voor het geld naar het buitenland wil, laat staan een breuk zou forceren.
Dan ben ik er ook weer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:15 schreef S-Two het volgende:
Ik ben er woensdag in ieder geval bij.
3-4-3.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
cup in het bakkie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Laterrrquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:01 schreef -Wolf- het volgende:
Gottver, weeeeeeer dezelfde discussie over Huntelaar.
Ik kom over 20 topics wel weer terug. Hopen dat het ouwe wijvengejank eindelijk eens afgelopen is.
Dat die nog veel te leren heeft, en dat hij - in tegenstelling tot Kuyt - het Nederlands voetbal nog (even) niet ontgroeid is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)e-kuyt-te-vertrekken
Wat moet hij Huntelaar dan wel niet verteld hebben?
Ik hoop eigenlijk dat HSV lekker ver komt in de CL. Dat gun ik vooral Van der Vaart wel. De Jong wat minder, maar ook voor hem zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel mooi trouwens dat Boulharouz naar Chelsea gaat dat verzwakt HSV aanzienlijk. Ik hoop dat Ajax HSV loot in de champions league en dan ajax ze dan twee keer dik verslaat. Dat gun ik Van der Vaart en De Jong wel.
Hij wel maar de Jong nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
VdV verdient respect.
Vraag me af of hij nou het zelfde in Hamburg loopt te lullenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef -Wolf- het volgende:
De Jong dacht bij clubliefde dat het betekende dat je je club moet naaien.
Bastarde!
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou ik vind het erg mooi als het kut gaat met HSV en ik vind het helemaal mooi als ajax van hun wint in de champions league.
We gaan ook knallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:02 schreef Badabingea het volgende:
Morgen moeten we weer knallen!
quote:Ajax wil Schilder verhuren
Ajax wil Robbert Schilder dit seizoen verhuren aan een andere club in de Eredivisie. De linkspoot kent een stormachtige ontwikkeling en de Amsterdammers willen hem nu speelminuten op het hoogste niveau laten opdoen.
'We hebben met hem gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat een verhuur het beste is voor zijn ontwikkeling', aldus technisch directeur Martin van Geel in het AD.
Is dat nog ergens na te kijken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk stuk
Die Gabri was nog aardig op de hoogte van de politiek hier.
Denk 't niet, Voetbal Insite leeft nog een halve eeuw in het verleden. Geen herhalingen, geen stukjes op internet.quote:
Wie dan derde keeper?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef twi het volgende:
Nu Vermeer nog verhuren, pakt die ook z'n minuutjes mee
Dat komt wel goed, hij moet weer even vriendjes worden met de bal nadat ie zo lang niet heeft gespeeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan echt zien dat Gabri er zin in heeft. Dat is al erg positief.
Nu nog wat minder de bal van zijn voet laten springen.
Zou kunnen, maar ik meen me te herinneren dat van Geel heeft gezegt dat de selectie compleet is voor het seizoen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Ik meen me ook te herinneren dat Schilder niet verhuurd zou wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:39 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik meen me te herinneren dat van Geel heeft gezegt dat de selectie compleet is voor het seizoen..
Hij heeft zijn kans gekregen, maar heeft niet bewezen het aan te kunnen. Ten Cate was niet echt tevreden, ook over zijn laatste optreden. Ik denk niet dat het er direct mee te maken heeft, maar misschien dat ze wel verder gaan kijken omdat er een optie weg valt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Nee wij houden dit jaar gewoon een goed team ipv 010quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
Is Huntelaar al verkocht?
Het is wel typisch dat er bepaalde mensen zijn die gewoon hopen dat onze held verkocht gaat worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat er bepaalde mensen zijn die gewoon hopen dat onze held verkocht gaat worden.
Vraag ik me af, waarom?
Is het angst dat Ons Aller Ajax dit seizoen veel te sterk zal zijn voor de rest van de competitie, of gewoon domweg jaloezie?
Meestal komen dit soort mensen uit de regio 010.
Tja, en dat Kuyt nu eenmaal niet zo een status heeft in Engeland als KJH kunnen wij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef daaaaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |