Als je Barcelona, Hamburg, Porto en Liverpool 3e rangs net niet clubs vindt wel ja Doopje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met allemaal 3e rangs net niet clubs?![]()
Hoezo? Voor de inkomsten van Ajax, en voor kinderen die ook eens naar een wedstrijd willen is het een mooi toernooi hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
Mooi, afschaffen dat kuttoernooi!
Denk het wel. Daarnaast wordt het op tv bekeken door iets van 180 miljoen mensen (hoeveel chinezen zullen daartussen zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef twi het volgende:
Brengt het wel zoveel geld in het laatje?
Hij is niet zo dom als Kuijt om z'n contract te verlengen (tenzij er een clausule in zit met een vet salaris, maar Ajax doet volgens mij niet aan maximale transfersommen in contracten) "zodat de club veel aan hem verdient": Hij mag wel sympathie voor Ajax hebben, hij is ook te professioneel om zich door emotionele dwalingen te laten leiden m.b.t. z'n carriereplanning. Ik voorspel dat ie in 2007 weg is, tenzij Ajax hem aan z'n contract houdt en hem voor een appel en een ei in 2008 (met nog 1 resterend contractjaar) aan Manchester United o.i.d. verkoopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ben het helemaal met Bliksemschigt eens mbt hoelang KJH nog blijft.
KJH is een hele slimme nuchtere jongen, die heel zijn carriere al heeft uitgestippeld.
Ik denk dat hij blijft voetballen bij Ajax tot na de EK. Daarna gaat hij voor een mega salaris naar het buitenland
Huntelaar moet zoiets ook zelf wel willen he..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef twi het volgende:
Ajax is gewoon dom geweest hem niet tot 2010 vast te leggen.
Kan me niet voorstellen dat Huntelaar niet had getekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Huntelaar moet zoiets ook zelf wel willen he..
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft gewoon een contract tot 2010 hoor, ik snap niet hoe jullie bij 2009 komen.
quote:Ajax en sc Heerenveen ronden transfer Huntelaar af
Amsterdam, 29 december 2005
Ajax en sc Heerenveen zijn het eens over de transfer van Klaas Jan Huntelaar (22) naar de Amsterdamse club. Ajax had al overeenstemming met de speler. Het contract loopt van 1 januari 2006 tot en met 30 juni 2010. De transfersom bedraagt negen miljoen euro.
Wicked, dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij heeft gewoon een contract tot 2010 hoor, ik snap niet hoe jullie bij 2009 komen.
Zoveel zal het niet opleveren en dit jaar bleek maar weer eens dat het flink in ons nadeel kan werken. Bovendien die mensen die daar op af komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:08 schreef keijz het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de inkomsten van Ajax, en voor kinderen die ook eens naar een wedstrijd willen is het een mooi toernooi hoor
Tuurlijk; sponsorering, tv rechten en kaartjes. Dat gaat wel hard hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef twi het volgende:
Brengt het wel zoveel geld in het laatje?
grappig jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax - RKC, ook de openingswedstrijd in het seizoen '94/'95. Het begin van iets moois.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=559928
Dit kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax - RKC, ook de openingswedstrijd in het seizoen '94/'95. Het begin van iets moois.
Precies. Ik denk trouwens ook dat Van Geel (en zelfs Fontein) eerder voor de sportieve resultaten kiezen dan voor het geld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Hij heeft een contract tot 2009 dus het seizoen daarop levert ie alleen maar meer op en Ajax heeft het geld niet per se na dit seizoen nodig. Bovendien lijkt Huntelaar me ook niet een jongen die zo snel mogelijk voor het geld naar het buitenland wil, laat staan een breuk zou forceren.
Dan ben ik er ook weer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:15 schreef S-Two het volgende:
Ik ben er woensdag in ieder geval bij.
3-4-3.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |