Leuke theoriequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
Zou het verhuren van Schilder toch niet te maken kunnen hebben met nog een mogelijke aankoop van Ajax?
Dat is een realistische verwachting ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar ik verwacht dit seizoen gewoon het kampioenschap + misschien nog wat kleine prijzen erbij en een beetje presteren in de CL (minstens overwinteren)
Definieer goed seizoen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eerder realiteit, wanneer hebben jullie voor het laatst nou echt een goed seizoen gedraaid?
1998?
Vorig seizoen was in ieder geval een kankerseizoen, die laatste week veranderde een redelijk seizoen in een rampseizoen. Het jaar daarvoor was ook een kutseizoen, het jaar daarvoor geloof ik ook, het jaar daarvoor was een goed seizoen.quote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vorig seizoen was in ieder geval een kankerseizoen, die laatste week veranderde een redelijk seizoen in een rampseizoen. Het jaar daarvoor was ook een kutseizoen, het jaar daarvoor geloof ik ook, het jaar daarvoor was een goed seizoen.
Wanneer jij daar niet tevreden mee bent, ben je geen echte 010 supporter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker tevreden zijn met overal naast grijpen![]()
Paar dagen weggeweest, nog nieuws gemist?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
eej, woensdag is pas gehaktdag he!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Black-Death het volgende:
What the fuck Cart en daaan, ga ergens anders zeiken
Ajax maakt morgen gehakt van RKC
Ik vroeg je nog steeds niks. En gebruik je hersens eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:24 schreef Doc het volgende:
Wel aardig dat die F'noorder speciaal naar het Ajax topic komen om elkaar af te zeiken.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer jij daar niet tevreden mee bent, ben je geen echte 010 supporter.
Hoi Docquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:24 schreef Doc het volgende:
Wel aardig dat die F'noorder speciaal naar het Ajax topic komen om elkaar af te zeiken.
Ik wist dat F'noorders graag hand in hand liepen maar dat ze nu ook nog mannen willen gaan kussen ...quote:
lijkt me wat off-topic hier ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
f'noord heeft zo de schijn tegen morgen dat ik verwacht dat ze gaan winnen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |