quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef dndiek het volgende:
Altijd handig om in MyAT te hebben staan
Hebben Da_Sandman en ik vanmorgen ook al over nagedacht. Het topic kan nog alle kanten op. Zodra het echt bagger wordt gooi ik hem dicht. We kijken het nog even aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Italië kan weer niet voorbij Kroatië !
Hij zou dicht kunnen. Misschien. Waarschijnlijk.
Het beleid is niet veranderd, faq e.d zijn allemaal nog hetzelfde, dat er nu andere namen in een blauw jasje zitten doet daar verder niks aan af.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kun je na twee dagen en 1 toptransfer nu al spreken van selectief beleid.
tegenwoordig wel hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef dndiek het volgende:
Nu wachten tot jij weer volgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn we voorlopig even van Dirk_Kuijt verlost.![]()
Volgens het programmaboekje ben jij eerst weer aan de beurt.quote:
Heuh, niet mijn bilmaatje bashenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens het programmaboekje ben jij eerst weer aan de beurt.![]()
jood --> Auschwitz.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef MaxPower het volgende:
aardige ban... heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi symbolisch op dezelfde dag als de echte transfer.
Andere interpretatie bij sommige dingen misschien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het beleid is niet veranderd, faq e.d zijn allemaal nog hetzelfde, dat er nu andere namen in een blauw jasje zitten doet daar verder niks aan af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Mag die nog even open? Ik heb nog een goede tip.
Het wordt wel erg flauw he?quote:
Nee. Het blijft prachtigquote:
Heb ik pas nog contact mee gehad via email, hij wil niet meer op fok komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
Machiel, mijn oer-voorganger als sportmod.![]()
Nee, de eerste sport-mod op fok!. Machiel, die alleen maar kon posten door middel van met een lichtstaafje in zijn mond een letter aanwijzen op zijn aangepaste toetsenbord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Machiel kuijt? Die zal tegenwoordig niet meer zoveel posten denk![]()
Er staat nog sportcrew als tagje achter zijn naam?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef popolon het volgende:
Heb ik pas nog contact mee gehad via email, hij wil niet meer op fok komen.
Ik kom nooit op de FP golfer, geen flauw idee hoe dat zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat nog sportnieuws-poster als tagje achter zijn naam?
http://fotoboek.fok.nl/Machielquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit geweten eigenlijk dat ie zwaar gehandicapt was joh?!
dat klinkt lompquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow dat is wel tof.
Had ik uurtje geleden al aangevraagd. Lijkt me beter dat zowel voor- als tegenstanders in 1 centraal topic gaan discussieren over de persoon Marco van Basten en hij als bondscoach van Oranje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Marco van Basten topic #30: Verse selectie! en Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Het gaat echt gewoon dezelfde discussie worden. Dus merge ze maar en dan graag met neutrale titel.
nee hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef Eilanden het volgende:
en volgens mij is het ook
met nieuwe modder
We zullen het achter de schermen bespreken. Zelf vind ik ook wel dat er iets aan gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef twi het volgende:
Wat doen de nieuwe heren eigenlijk aan TVP's? In het huidige Ajax topic al de discussie over een flink dom plaatje van Thomas Vermaelen (Thomas Vermaelen Plaatje) van Mangoworks. Dan stuitte ik op een TVP van ganzeherder of iets dergelijks in het PSV topic, gevolgd door een post een paar seconden later die wel ontopic was van 'm. Nutteloos dus.
Het zijn van die kleine dingetjes, maar voor je 't weet staan er weer hele rijen vol TVP's op de eerste pagina's van nieuwe topicseries. Zouden jullie dat de VBL usertjes misschien af kunnen leren op een of andere manier?
Doen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef RayMania het volgende:
Is er een topic over alle Nederlandse spelers die in het buitenland spelen? Zo nee, is daar belangstelling voor?
Ja bestaat, maar waar weet ik nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef RayMania het volgende:
Is er een topic over alle Nederlandse spelers die in het buitenland spelen? Zo nee, is daar belangstelling voor?
Die staat nou bovenop de lijst!quote:
uhm waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die staat nou bovenop de lijst!
Top, zoiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef VoreG het volgende:
Volg hier de Nederlanders in buitenlandse competities # 1
Stond in het handige voetballinkjes topic
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveelheid buitenlandse spelers bij HCE clubs Hiero
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef RayMania het volgende:
Mochten wij vanaf nu een (verkapte) tvp tegenkomen zal deze gewoon worden verwijderd. Maar het is niet de bedoeling dat je zie hier iedere keer gaat melden, mochten we er een keer eentje over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zullen het achter de schermen bespreken. Zelf vind ik ook wel dat er iets aan gedaan moet worden.
In principe blijft het eerst geopende topic open. Maar als de te late al veel meer post heeft dan de eerste gaat het eerste op slot. In dit geval hadden beide topics evenveel posts, dus zou het als tweede geopende topic dicht gaan. Maar aangezien in het eerste alleen maar ging over de regel dat degene met de laatste post ook het volgende opent en het tweede wel alle posts over Ajax ging besloot ik om het eerste te sluiten. Ookal waren het maar 3 postsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
ok, even serieus, vorige keer sloot ik een AJAX-topic af en begon ik een nieuwe en werd 'ie gesloten omdat ik te laat was en nu is het precies andersom.ik hou me graag aan de regels, maar dan moeten ze wel duidelijk zijn.
Is dit een algemene regel, want mijn topic werd een aantal dagen geleden gesloten omdat die te laat was (en terecht), maar het topic had wel meer posts dan het eerder geopende topic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als de te late al veel meer post heeft dan de eerste gaat het eerste op slot.
Zo ver ik weet is het niet echt een algemene regel, meer een afweging die een mod moet maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dit een algemene regel, want mijn topic werd een aantal dagen geleden gesloten omdat die te laat was (en terecht), maar het topic had wel meer posts dan het eerder geopende topic.
1 van de 2 is inmiddels dichtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong is weer lekker bezig
Doelpunt van het seizoen 2006/2007.
Het doelpunt van het seizoen 2006-2007 topic # 1
ik neem jou niets kwalijk, het is alleen een beetje suf gedoe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe blijft het eerst geopende topic open. Maar als de te late al veel meer post heeft dan de eerste gaat het eerste op slot. In dit geval hadden beide topics evenveel posts, dus zou het als tweede geopende topic dicht gaan. Maar aangezien in het eerste alleen maar ging over de regel dat degene met de laatste post ook het volgende opent en het tweede wel alle posts over Ajax ging besloot ik om het eerste te sluiten. Ookal waren het maar 3 posts
Geef toe, het nieuws wat ik had, was interessanter dan PLAE@'s nieuws, maar besides that, ik wil gewoon doorposten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:31 schreef twi het volgende:
Ach, ik vind het een beetje een storm in een glas water. Leuk om af en toe een topicje te openen, maar er is van mij ook wel es een topic gesloten. Criteria lijken mij eerder netheid OP en ontopic reacties. En als dat gelijk is, dan blijft degene die er het eerste was open.
En wil je graag de volgende openen, dan meld je dat toch zo rond post 290?
Het Grote AFC Ajax-topic #427quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mochten wij vanaf nu een (verkapte) tvp tegenkomen zal deze gewoon worden verwijderd. Maar het is niet de bedoeling dat je zie hier iedere keer gaat melden, mochten we er een keer eentje over het hoofd zien.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Bos81 het volgende:
Mark van Bommel wil weg bij Barcelona
Kan gewoon daar
OKee, bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef RayMania het volgende:
Het gaat niet helemaal goed in het Feyenoord topic volgens mij.
De competitie is weer begonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef RayMania het volgende:
Het gaat niet helemaal goed in het Feyenoord topic volgens mij.
Je kan nog wel even bezig blijven hoorquote:
Inderdaadquote:
Kloptquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:30 schreef RayMania het volgende:
De vraag in dit topic kan beter hier gesteld worden.
is dichtquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef DeTolk het volgende:
Het Grote AFC Ajax-topic #428 mag een slotje op .
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Cart_Man, blijft smijten met ziektes en blijft razen tegen andere users. Week vrijuit om eens lekker een strandwandeling te gaan maken en uit te waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |