quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi symbolisch op dezelfde dag als de echte transfer.
Andere interpretatie bij sommige dingen misschien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het beleid is niet veranderd, faq e.d zijn allemaal nog hetzelfde, dat er nu andere namen in een blauw jasje zitten doet daar verder niks aan af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Mag die nog even open? Ik heb nog een goede tip.
Het wordt wel erg flauw he?quote:
Nee. Het blijft prachtigquote:
Heb ik pas nog contact mee gehad via email, hij wil niet meer op fok komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
Machiel, mijn oer-voorganger als sportmod.![]()
Nee, de eerste sport-mod op fok!. Machiel, die alleen maar kon posten door middel van met een lichtstaafje in zijn mond een letter aanwijzen op zijn aangepaste toetsenbord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Machiel kuijt? Die zal tegenwoordig niet meer zoveel posten denk![]()
Er staat nog sportcrew als tagje achter zijn naam?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef popolon het volgende:
Heb ik pas nog contact mee gehad via email, hij wil niet meer op fok komen.
Ik kom nooit op de FP golfer, geen flauw idee hoe dat zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat nog sportnieuws-poster als tagje achter zijn naam?
http://fotoboek.fok.nl/Machielquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit geweten eigenlijk dat ie zwaar gehandicapt was joh?!
dat klinkt lompquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow dat is wel tof.
Had ik uurtje geleden al aangevraagd. Lijkt me beter dat zowel voor- als tegenstanders in 1 centraal topic gaan discussieren over de persoon Marco van Basten en hij als bondscoach van Oranje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Marco van Basten topic #30: Verse selectie! en Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Het gaat echt gewoon dezelfde discussie worden. Dus merge ze maar en dan graag met neutrale titel.
nee hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef Eilanden het volgende:
en volgens mij is het ook
met nieuwe modder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |