ik dacht dat ik GI zag postenquote:
Je lijkt er ook opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef NJ het volgende:
Knut.
Ik word gewoon aangezien voor Knut..
het spijt me, ik zeg het je: HET SPIJT MEEEEEquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef NJ het volgende:
Knut.
Ik word gewoon aangezien voor Knut..
Zo rond pasen begon hij ineens weer te posten.quote:
Mogguh, Jerruh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het spijt me, ik zeg het je: HET SPIJT MEEEEE
zo, en nou genoeg kniewerk!.
mogguh NJ.
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef Ripley het volgende:
Ow, is de grote dag vandaag! Ik ben benieuwd
Jij bent ook eerder getrouwd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader geworden
nee, dat werktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader geworden
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.quote:
Leve ons jeugd!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.
Ik vind hetw el liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.
Die had ik nog staan.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, dat werkt
straks krijg ik gellarboy op mijn dak: " ja ik was al sinds 1999 openlijk FOK!heaumeau"moddervet.
ze wachten af!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef miss_bleu het volgende:
is jarno al paps?
Ja daar zitten JustMe, n00b en Frutsel ook bij..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Die had ik nog staan..
Ik ben er een tijdje uit geweest, is er een andere dan?.
i know, k dacht dat je werkaccount misschien nu ook blauw was, maar mijn bril stond op dat moment afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef GI het volgende:
Mijn orginele account is nog steeds donkerblauw hoor...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef GI het volgende:
Mijn orginele account is nog steeds donkerblauw hoor...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Die had ik nog staan..
Ik ben er een tijdje uit geweest, is er een andere dan?.
Jups... OP is nogsteeds hier te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daar zitten JustMe, n00b en Frutsel ook bij..
Is hij weer doot?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:14 schreef n00cL30n het volgende:
Jongens... Ik lees net in dit topic dat Jarno een auto ongeluk heeft gehad?
Nope. Niet waar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:14 schreef n00cL30n het volgende:
Jongens... Ik lees net in dit topic dat Jarno een auto ongeluk heeft gehad?
Aangepast.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Jups... OP is nogsteeds hier te vinden.
Okee... Goed te horen. Was ff bang, zou het goed klote vinde.quote:
En wederom thnx.quote:
Voor jullie info...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Waar is dat topic, NJ? Heb jij vast nog wel ergens.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH begin 4kanten ogen te krijgen.
Ow en Ripley! mijn pa belde net mijn rubberenbloemetjesflowerpowerkaplaarzen zijn binnen
Of ook wel genoemd blubberstampers
Bij mij beginnen ze weer ovaal te worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH begin 4kanten ogen te krijgen.
Ow en Ripley! mijn pa belde net mijn rubberenbloemetjesflowerpowerkaplaarzen zijn binnen
Of ook wel genoemd blubberstampers
chineesch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bij mij beginnen ze weer ovaal te worden.
Zit tussen de Jappen hier.quote:
ach, volgend jaar weer! en ik kijk wat ik kan regelen voor msyteryland!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef miss_bleu het volgende:
shit man jer
klinkt goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Soft door vaderschap duurt maar 3 maanden hoor, daarna kun je met een gerust hart weer lustig je mening geven.
MysteryLand?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, volgend jaar weer! en ik kijk wat ik kan regelen voor msyteryland!
wheheh kom ik wel op jouw balkonnetje feestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
MysteryLand?
Mennnnn, daar heb ik geen kaarten voor nodig... Dat kan ik gewoon op mijn balkonnetje horen, net als Dance Valley en Awakeningsfestival, als dit open air in Spaarnwoude is.
hallo jij gaat voor nummer 2 toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Soft door vaderschap duurt maar 3 maanden hoor, daarna kun je met een gerust hart weer lustig je mening geven.
Moet je er wel de tijd voor nemen, van jou heb ik alleen maar fotootjes gezien en verhaaltjes aangehoord de laatste 800 keer. Koesiewoesieknoesie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef Havoc het volgende:
Jezus ! En Mina. Misschien moeten we een keer een topic openen 'waar was jij toen je het las ???'.quote:
"Op FOK!"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jezus ! En Mina. Misschien moeten we een keer een topic openen 'waar was jij toen je het las ???'.
quote:
ja maar dan zijn meer Q-stalkt-meetjes...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Zo snel mogelijk Jerruh, zo snel mogelijk.
Ik heb trouwens zowel vandaag als gisteren FOK!kers gezien, dus helemaal meetingloos ben ik ook niet.![]()
Dat hebben we ook zo vaak gedaan. Één keer ofzo wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond bier drinken met jou toch wel het fijnste aan meetings.
behalve dan boven wijn drinken met Bleu en Angel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben we ook zo vaak gedaan. Één keer ofzo wel.
Het gaat ook zo makkelijk. Dat vergeten dus he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef Q. het volgende:
Ik weet het J, het is [daar] zo tof dat je dit bijna vergeet.
yppy nog geen weeen Jarno?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef Jarno het volgende:
Ohja, dit was er ook nog.
Tuurlijk wel! Probeer het maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
Ja goedemorgen , demmit ik kan in mijn vakantie niet hier en [daar]bijhouden heur.
duuuurt lang!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Geen beebies hier. Of thuis.
kom op YPPY wil je het niet graag vasthouden dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:17 schreef YPPY het volgende:
Het kan nog niet, ik moet nog drie Quests lezen!
Ga geld verdienen voor je boete die je krijgt van breinquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
vroegah was ie wel harder bezig op het forum...
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom op YPPY wil je het niet graag vasthouden dan?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker rustig zo.
Och ja... moet kunnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wheheh kom ik wel op jouw balkonnetje feesten.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker rustig zo.
Ripley! hoe laat vertrek je vandaag?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]maar straks wordt het ook gezellig
![]()
Uitslapen is okay olee olee.quote:
Ik kan pas morgen, moet werken vandaagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ripley! hoe laat vertrek je vandaag?
Jij ook al he.. ik ga vanavond pas na het werkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan pas morgen, moet werken vandaag
jullie gaan tenminstequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Jij ook al he.. ik ga vanavond pas na het werk
Zoiets wordt het voor mij ook, al wil ik ook naar Johan omdat een ex-collega van me daarin blijkt te spelen en die vroeg of ik kwamquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:32 schreef miss_bleu het volgende:
heb net mijn lijstje gemaakt:
- zaterdag:
13.45 - Urban Dance Squad
18.00 - Infadels
20.45 - Iggy & the Stooges
21.30 - Scissor sisters
21- 45 - Massive attack
23.00 - 90s now
-zondag
14.45 - Panic at the disco
15.00 - Pete Philly & Perquisite
19.45 - Artic monkeys
21.30 - de lama's
22.45 - Muse
snachts nog wat goede djs maar denk niet dat ik dat red
w00t!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:23 schreef Joene het volgende:
Jarno heb een kind !
Of gaat posten op PUB ;')quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jarno een dochter, dat wordt lachen over een jaartje of 13 als ze met haar eerste vriendje thuiskomt
Ik word echt bang van die linkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Leuk hè dat lowlands.
[afbeelding]
ben/was zelf idd ook te laat.... dus ook namens mij, gefeli!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:21 schreef n00cL30n het volgende:
Weet dat het laat is, maar gefeli met de dochter van Jarnoooo!
wa ssuper leuk jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Leuk hè dat lowlands.
[afbeelding]
Heb je Massive attack gezien? Lag het nou aan mij ( kan hoorquote:
helaas niet gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je Massive attack gezien? Lag het nou aan mij ( kan hoor![]()
) of was het gewoon een geweldig optreden?
Dan heb je, op zijn zachtst gezegd, iets gemist. Op zich.quote:
Bij de Infadels kreeg ik een soort van paniek aanval en moest ik de tent uit, was wel weer een ervaring moet ik zeggen, voor de rest was er ook nog een bandje genaamd et skeetera ( oid ) in lima die helemaal geweldig was, een frans ska bandje die de hele tent op zijn kop kreeg. Tja, en Massive Attack was gewoon een Massive Attack op de zintuigen, heb staan stuiteren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
Wel dit:
zaterdag:
18.00 - Infadels
23.00 - 90s now <-- lag ik kotsent in mijn tent
Zondag eigenlijk niet veel. Wel in de blubber gespeelt
Ik heb het wel gezien, vond hem tegen vallen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:25 schreef miss_bleu het volgende:
ik vond het jammer dat ik panic at the disco niet heb gezien... Die had ik wel live willen zien.
Ik wel. Eerste deel was zwaar saai, tweede deel was wel erg fijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je Massive attack gezien? Lag het nou aan mij ( kan hoor![]()
) of was het gewoon een geweldig optreden?
Hier zaterdag: Infadels, Raconteurs, Dirty pretty things, Iggy en Massive Attack. Ow, en het scapino balletquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
Wel dit:
zaterdag:
18.00 - Infadels
Ja, was wel kut. Gelukkig kon ik mijn zusje nog wel bereiken via suus haar telefoon, maar die van mij was helaas overleden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:45 schreef miss_bleu het volgende:
had al zo'n flauw vermoede Ripley
Welke campings stonden jullie jogy en rip? Ik stond op camping 5
Hot Chip was erg ok ja, eerste deel dacht ik nog van 'mwoah' maar ze werden steeds beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:46 schreef Ripley het volgende:
En zondag: !!!, Hot Chip, Stukje YeahYeahYeahs, Arctic Monkeys
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:47 schreef jogy het volgende:
Ik stond op 3 trouwens. Er werd een plekje vrij gehouden door
PR
( GHZZ
) Samen met Daggla in een tentje gezeten
.
Ik had van die plastic bandjes, die zijn gelijk zondag bij thuiskomst afgegaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef miss_bleu het volgende:
en wie heeft er nog zijn bandje om?
Volgens mij heb ik die ook nog aan staan staren maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had van die plastic bandjes, die zijn gelijk zondag bij thuiskomst afgegaan
Jammer dat ik PR gemist heb zeg. De enige fokker die ik nog wel gespot heb was aventura
Wil je dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
ben ik ook oldbie?
Zolang je postrechten hebt mag je overal posten waar je wilt, op zich. Maar waarom zou je dat willen?quote:
nope even een weekendje nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Jerruh het volgende:
bleu: ga jij ook mee naar Sneakerz zondag? ik en mau gaan, ripley gaat ook mee! jij ook!!!.
quote:
volgende keer weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
dubbel jammer dat ik je gemist heb op LL
ja quattro jammer da ik jullie beiden heb gemist!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
dubbel jammer dat ik je gemist heb op LL
Nice! Ik ben erg benieuwd hoe die webwinkel van HM gaat lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef miss_bleu het volgende:
sow shopping!
volgende staat in bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie net trouwens dat Topshop ook eenwebshop heeft, is ook wel iets voor jou denk ik:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben nu al super tevreden. Had mijn winterjas ook binnen 1 week
Hoi, miss 'shop till you drop' bleuquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:59 schreef miss_bleu het volgende:
oe jaaa geweldig!
Afgezien van het kotsen is het lijstje aardig jaloers makend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
Wel dit:
zaterdag:
18.00 - Infadels
Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef NJ het volgende:
Overigens was Bavaria City Racing ook veel te nat..
.
Ja wat een lul hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertje
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertje
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja wat een lul hè.
Die gek kan ook echt NIETS doen of hij staat voor lul.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.
En Albers die z'n wagen liet afslaan en vervolgens startte terwijl ik op een meter of anderhalf van de auto stond..
Foto's.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef NJ het volgende:
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.
En Albers die z'n wagen liet afslaan en vervolgens startte terwijl ik op een meter of anderhalf van de auto stond..
Daarvan ben ik nu even een filmpje op YouTube aan het zetten.quote:
Welnee we hebben nu Pastors!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha
prachtig vond ik dat...
En ja, een lul... die straks nog 100.000zoveel stemmen gaat halen?![]()
stem liever op me eigen lul![]()
Gefeliciteerd ouwe!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:00 schreef n00cL30n het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Leuke foto's bleu!
Vanochtend mijn Network+ gehaald!
Thanks mennn, ben er wel blij mij idd.quote:
Thankies moppie..:)quote:
Eensch!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef Jarno het volgende:
Egnie. 't ís gewoon tof. De echte mietjes zijn de mannen die 't niet aandurven..
Wat dacht je dan? Dat Jarno met bivakmuts op ergens een kind uit een kinderwagen heeft gejat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:55 schreef Dave het volgende:
Euh, ik mis geloof ik weer het één en 't ander, maar voor ik ga bouncen.... is dit wèl waar?
Je kan wel zien dat ik tegenwoordig naar de sportschool ga.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef Dave het volgende:
[[url=file:\C:Documents and SettingsDaveMy DocumentsMy PicturesFokXXXNJ aan het strijken.jpg]afbeelding[/url]].
Cute.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Cute.
Ennuh mogguh Frutselen Tally!
![]()
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef n00cL30n het volgende:
Shit mennnn... Wat is dit traag op gang komen... Kan het echt niet voor elkaar krijgen.
Ook een korte nacht gehad?quote:
Neuh dat valt mee..quote:
Bekend gevoel idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh dat valt mee..
Gewoon brak enzo..
Moe..
Moeilijk wakker worden..
Ik steek mijn colleg aan met mijn gegaapt..
En hij steekt mij weer aan
ja wie niet! ik wil vrijdagmiddag 15.00 uurquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef miss_bleu het volgende:
pfff ik wil weekend
VRIJMIBEAU!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja wie niet! ik wil vrijdagmiddag 15.00 uur![]()
Waar is dat? Op de Fokkerweg? Dan kom ik ook even.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
Mennnnnnn.......
Strax om 16:00uur afscheids- borrel van collegette
Jeps. Op de Fok!kerweg...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar is dat? Op de Fokkerweg? Dan kom ik ook even.![]()
Waarom las ik ketsen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps. Op de Fok!kerweg...
[afbeelding]
Lekker eerst ff knatsen en daarna wat eten in Haarlem.
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef miss_bleu het volgende:
pfff ik wil weekend
Omdat ik het ook wel eens als synoniem van elkaar gebruik?quote:
Oke dus zo oversext ben ik niet..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Omdat ik het ook wel eens als synoniem van elkaar gebruik?
Helaas alleen mn hoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van zit,....
goedemorgenquote:
bleu is neuken en ik zit alleen thuisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er is werkelijkwaar geen fuck te doen hier zeg
Jarno is vader, Arma wil mod worden, Jerruh is in love, Joene is bezopen...
Ja Pax, het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
bleu is neuken en ik zit alleen thuis
ow ik ook heur!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb iig wel een fles vodka voor een later moment op de avond
je moet je bek houden anders komen Marty26 en ik niet kijken als je met Fedde le Grand moet draaienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ik ook heur!
alleen dan met liefde.
Hier elk weekend bezopen Einde mededelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef Joene het volgende:
Ja hoi , Flora & Visserijdagen , 5 dagen dronken. Einde Mededeling.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je moet je bek houden anders komen Marty26 en ik niet kijken als je met Fedde le Grand moet draaien
Vrijdagnacht niet geslapen en om 07:00 stonden mijn tegelvrienden voor de deur. In één ruk doorgegaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
Zow, druk geweest Arma? Hopelijk had je d'r een beetje weer bij![]()
Klopt, vrienden van me. Heerlijke figuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef SPK het volgende:
Echt van die rasbouwvakkers erbij
zijn wel fucking dure stenen zo te zien zeker?
Zuuplap!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef Joene het volgende:
Jo Brossers , nog 2 dagen zuipen ! en ik kom hier ook weer heur.
ze mochten ze nie verkopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt, vrienden van me. Heerlijke figuren.![]()
Nou, ze waren in de aanbieding bij de Intratuin. 14,95 per m2. Weet niet of ze ze nu nog hebben. Eigenlijk mochten ze ze heel niet verkopen kwamen we via via achter.
Nee die stenen mogen maar door 7 dealers in Nederland verkocht worden. Niet door Intratuin dus. Vandaar de aanbieding. Ze moesten er snel vanaf denk ik.quote:
Het gaat verdomme weer behoorlijk te keer ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Scheelt weer! hehehe![]()
Pech voor hun, mazzel voor jou![]()
En ze liggen d'r mooi in... hopelijk heb je niet teveel last van die stortbuien, voordat het gevoegd is.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
hoop ut voor je... zou zonde zijn als ze wegspoelen![]()
Hij was niet de enige op dat moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er is werkelijkwaar geen fuck te doen hier zeg
Jarno is vader, Arma wil mod worden, Jerruh is in love, Joene is bezopen...
Mijn greppel... wat doe je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |