Omdat ik het ook wel eens als synoniem van elkaar gebruik?quote:
Oke dus zo oversext ben ik niet..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Omdat ik het ook wel eens als synoniem van elkaar gebruik?
Helaas alleen mn hoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van zit,....
goedemorgenquote:
bleu is neuken en ik zit alleen thuisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er is werkelijkwaar geen fuck te doen hier zeg
Jarno is vader, Arma wil mod worden, Jerruh is in love, Joene is bezopen...
Ja Pax, het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
bleu is neuken en ik zit alleen thuis
ow ik ook heur!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb iig wel een fles vodka voor een later moment op de avond
je moet je bek houden anders komen Marty26 en ik niet kijken als je met Fedde le Grand moet draaienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ik ook heur!
alleen dan met liefde.
Hier elk weekend bezopen Einde mededelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef Joene het volgende:
Ja hoi , Flora & Visserijdagen , 5 dagen dronken. Einde Mededeling.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je moet je bek houden anders komen Marty26 en ik niet kijken als je met Fedde le Grand moet draaien
Vrijdagnacht niet geslapen en om 07:00 stonden mijn tegelvrienden voor de deur. In één ruk doorgegaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen!
Zow, druk geweest Arma? Hopelijk had je d'r een beetje weer bij![]()
Klopt, vrienden van me. Heerlijke figuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef SPK het volgende:
Echt van die rasbouwvakkers erbij
zijn wel fucking dure stenen zo te zien zeker?
Zuuplap!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef Joene het volgende:
Jo Brossers , nog 2 dagen zuipen ! en ik kom hier ook weer heur.
ze mochten ze nie verkopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt, vrienden van me. Heerlijke figuren.![]()
Nou, ze waren in de aanbieding bij de Intratuin. 14,95 per m2. Weet niet of ze ze nu nog hebben. Eigenlijk mochten ze ze heel niet verkopen kwamen we via via achter.
Nee die stenen mogen maar door 7 dealers in Nederland verkocht worden. Niet door Intratuin dus. Vandaar de aanbieding. Ze moesten er snel vanaf denk ik.quote:
Het gaat verdomme weer behoorlijk te keer ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Scheelt weer! hehehe![]()
Pech voor hun, mazzel voor jou![]()
En ze liggen d'r mooi in... hopelijk heb je niet teveel last van die stortbuien, voordat het gevoegd is.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
hoop ut voor je... zou zonde zijn als ze wegspoelen![]()
Hij was niet de enige op dat moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er is werkelijkwaar geen fuck te doen hier zeg
Jarno is vader, Arma wil mod worden, Jerruh is in love, Joene is bezopen...
Mijn greppel... wat doe je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |