Ik had van die plastic bandjes, die zijn gelijk zondag bij thuiskomst afgegaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef miss_bleu het volgende:
en wie heeft er nog zijn bandje om?
Volgens mij heb ik die ook nog aan staan staren maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had van die plastic bandjes, die zijn gelijk zondag bij thuiskomst afgegaan
Jammer dat ik PR gemist heb zeg. De enige fokker die ik nog wel gespot heb was aventura
Wil je dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
ben ik ook oldbie?
Zolang je postrechten hebt mag je overal posten waar je wilt, op zich. Maar waarom zou je dat willen?quote:
nope even een weekendje nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Jerruh het volgende:
bleu: ga jij ook mee naar Sneakerz zondag? ik en mau gaan, ripley gaat ook mee! jij ook!!!.
quote:
volgende keer weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
dubbel jammer dat ik je gemist heb op LL
ja quattro jammer da ik jullie beiden heb gemist!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk
dubbel jammer dat ik je gemist heb op LL
Nice! Ik ben erg benieuwd hoe die webwinkel van HM gaat lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef miss_bleu het volgende:
sow shopping!
volgende staat in bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie net trouwens dat Topshop ook eenwebshop heeft, is ook wel iets voor jou denk ik:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben nu al super tevreden. Had mijn winterjas ook binnen 1 week
Hoi, miss 'shop till you drop' bleuquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:59 schreef miss_bleu het volgende:
oe jaaa geweldig!
Afgezien van het kotsen is het lijstje aardig jaloers makend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
Wel dit:
zaterdag:
13.45 - Urban Dance Squad
18.00 - Infadels
20.45 - Iggy & the Stooges
23.00 - 90s now <-- lag ik kotsent in mijn tent
Zondag eigenlijk niet veel. Wel in de blubber gespeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |