Daar ben je moderator voor is het niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor. Houdt ons scherp
Als jullie het maar niet te vaak doen![]()
Ik heb mijn portie vandaag wel gehad hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar ben je moderator voor is het niet?![]()
Ik denk dat het bekend is, maar ondanks dat kiezen de A's ervoor het niet toe te staan. Om andere redenen dus dan het al dan niet illegaal zijn van het ombouwen zelf.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik zeg ook niet dat FOK! dat niet mag vinden, ik heb er zelfs geen persoonlijk belang bij omdat ik geen omgebouwde consules heb, ik weet wel dat het volkomen legaal is, en ik vraag me af of die wetenschap bij de FA's bekend is.
Wat een geluk, ik had ook niet echt de intentie om iemand boos te maken gelukkigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het bekend is, maar ondanks dat kiezen de A's ervoor het niet toe te staan. Om andere redenen dus dan het al dan niet illegaal zijn van het ombouwen zelf.
Maar nogmaals: ik snap je punt en ben het op zich niet met je oneens. Maar dat sluit niet uit dat ik de redenering ok zulke dingen niet toe te staan óók kan volgen en zelfs onderschrijf. Want imho maakt het wel dat V&A leuk, duidelijk en redelijk betrouwbaar blijft.
En verder zijn jullie allemaal liev, vind ik danEn ons hier tot de orde roepen of iets ter discussie stellen, mag ook wat mij betreft altijd! Maar dat wisten jullie al wel geloof ik
Muziek en films mag je in Nederland gewoon kopieeren, software niet inderdaad, maar films dus wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef FredvZ het volgende:
(....)
Mits je bij het kopieren geen kopieer-beveiliging doorbreekt... En laten nou net de meeste DVD's zijn voorzien van een kopieer beveiliging en die beveilig mag je niet kraken, dus valt er geen kopie te maken van films.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef Arnold_fan het volgende:
Muziek en films mag je in Nederland gewoon kopieeren, software niet inderdaad, maar films dus wel.
Goed lezen... Een DVD-speler die al regiovrij is, mag je gewoon gebruiken. Je DVD-speler met regiocode zelf regiovrij maken mag dus weer niet.quote:Als we jouw redenatie volgen mag een regiovrije dvd speler ook niet, die regio's staan op de dvd om te voorkomen dat er geexporteerd wordt. Er staan heel regelmatig dvd-spelers te koop in folders die regio-vrij zijn, en dat is gewoon legaal.
Er zijn ook nog steeds duizenden sites die MP3's distribueren zonder toestemming, het feit dat die nog niet zijn gesloten maakt het distribueren van MP3's zonder toestemming nog niet legaal.quote:Zoals ik hierboven heb aangegeven zijn er diverse bedrijven die playstations ombouwen, als het strafbaar zou zijn zou BREIN of een andere organisatie deze allang offline gehaald hebben. Het spelen van spellen waar je zelf geen origineel van hebt is inderdaad strafbaar, maar als je de legale versie hebt mag je gewoon afspelen..... Waarom zou BREIN anders niet allang die winkels gesloten hebben? Ze staan met naam en adres op internet![]()
Voorlopig kun je inderdaad verwijzen naar deze discussie als het gaat om het aanbieden van omgebouwde consules. Het is werkelijk verbazingwekkend dat niemand iets doet aan alle advertenties die overal staan om je PS2 om te laten bouwenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Geen probleem Arnold. Ik persoonlijk vond het een nuttige discussie. Het is wel handig dat er zo een discussie is geweest. Het laat zien dat wij geen moeite hebben met het aangaan van zulke vragen en graag met de users mee willen denken over veranderingen. Plus er is nu veel meer duidelijkheid over het onderwerp
Donequote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[TK] Pro Evolution Soccer 5 voor de XBOX
Deze mag dicht
Nee, dat mag helaas niet. Op V&A mag niet om diensten (betaald / onbetaald) gevraagd worden. Mag niet aangeboden worden ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef ioko het volgende:
Even een vraagje, ik ben op zoek naar vrijwilligers, mag ik daarvoor een advertentie hier neerzetten? Het gaat om huiswerkbegeleiding voor Turkse jongens, en wordt niet betaald.
Thanks Elisa, je bent bliksemsnel en duidelijk zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat mag helaas niet. Op V&A mag niet om diensten (betaald / onbetaald) gevraagd worden. Mag niet aangeboden worden ook trouwens.
Neem even contact op met de mods van SES; wellicht dat het daar geen probleem is.
Succes
YWquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef ioko het volgende:
Thanks Elisa, je bent bliksemsnel en duidelijk zoals gewoonlijk![]()
donequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:43 schreef Bealeo het volgende:
[TK] 4 x Twinmos Speed Premium 512MB PC3200 DDR, CL2.5
Kan ook op slot, bvd
Ik hoorde niets, maar ik zeg: ontzettend bedanktquote:
Wellicht niet zo bedoeld, maar mij bevalt ie ook helemaal niet. Dicht dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
jemig , mag dit -onmiddelijk- weg / dicht, niet eens grappig.
[TK] Kloppend hart van Rita Verdonk
Ik heb ook eens ff gekeken, en je was wel heul erg. Dus terecht; je was gewaarschuwdquote:
Je verveelde niet alleen jou, maar ook de restquote:Op zondag 12 november 2006 23:42 schreef koen_pijl het volgende:
Voo... SNIK vooruit dan maar.... SNIK sorry lieve modjes ik hoop dat jullie het me ooit kunnen vergeven. Maar ja ik verveelde me en ja van het één komt het ander... SNIK sorry...
Vooruit, maar 1x een onnodige kick.. en je weet het he?quote:
Donequote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Acorp Activa II Micro Media PC Barebone [TK]
mag dicht is verkocht sinds vandaag
Je bent een schat!quote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooruit, maar 1x een onnodige kick.. en je weet het he?
15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.quote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef koen_pijl het volgende:
Je bent een schat!![]()
![]()
Ik zal het nooit meer doen!
Issie alweer dicht nu?quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die boftequote:
En dan te bedenken dat-ie eigenlijk al het geluk had dat-ie 40 minuten eerder al open ging...quote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die bofte![]()
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerktquote:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doen
Haha dat bedoelde ik echt niet, en wil er nieteens aan denken. Da's nix voor mij en ik weet 't ook.quote:
Mijn reputatie... Wat doe je?quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
Ik zou Danny nog eens een persoonlijke mail sturen , je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
>>> [V&A] SLOWCHAT #12 - Walkin' in a Winter Wonderland
!
Dat was meer een antwoord van: ik probeer ook mijn reputatie te reddenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is dan weer een handig antwoord waarmee je 't ver gaat schoppen.![]()
Dat discrete heb ik niet en moet al mijn uiterste best doen om soms niet teveel te posten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was meer een antwoord van: ik probeer ook mijn reputatie te redden
Ok baggeren dat lukt me wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef ElisaB het volgende:
Nou, beetje doorbaggeren, dan kunnen we morgen met een verse beginnen
Ik zal je er voortaan op attenderen dat je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
Gisteravond heette die Vreetbak.. de hele avond, en niemand die er wat van zegt![]()
Done.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:55 schreef MuKe het volgende:
[TK] Buffy, Angel, Stargate, Sliders, Firefly etc. mag dicht
dank u![]()
Ook Donequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Étoile het volgende:
[TK] Nieuw heren t-shirt Esprit XL mag een slotje!
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb een vraag.![]()
Ben bezig 2 nieuwe systemen te bouwen voor mezelf en kan de prijs drukken door meer hardware in te kopen dan ik eigenlijk nodig heb.
Is 't dan handel als ik dat te koop aanbied?
Het lijkt me op 't randje en vandaar dat eerst maar informeer.
Dat doe ik dus niet. Heb gewoon mijn hardware daardoor goedkoper en dat scheelt aardig.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
En wat als hij er iets verlies op draait?
Op 't randje zoals ik al dacht. Maak er geen winst mee maar zoals in mijn eerdere post al gemeld ook geen verlies en heb ik er wel voordeel door.quote:
Dan nog is het gekocht met het doel het door te verkopenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
En wat als hij er iets verlies op draait?
Inderdaad is 't doel in dit geval om door te verkopen en dan kan 't dus niet hier. Da's duidelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan nog is het gekocht met het doel het door te verkopen
En verder... checkt postgeschiedenis... Hmmm... ook zonder dat al redelijk op / over het randje. Namelijk. Juist!
Tot zover de berichten voor land- en tuinbouw
Don't even askquote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef schvvmert het volgende:
Valt dit onder doorverkopen?
Het antwoord hoeft ook niet snel hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't even ask
Ik volg het allemaal niet meer zo, want het is laat en ik ben elders bezig (werk namelijk). Als je wilt dat ik je history er een keer op nasla en er iets zinnigs over zeg, dan moet je me maar ff aan mn vestje trekken.
Je komt dan ook uit Arnhem. Snelle PC nodig?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:35 schreef Adelante het volgende:
ik snap nnu de naam schuumert een stuk beter
Ow wacht; die neiging heb ik ook. Dat is waarquote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Ik leg 't even voor omdat ik niet de enige ben die erg snel van PC wisselt.![]()
Doe 'ns uitleggen danquote:Op woensdag 15 november 2006 01:35 schreef Adelante het volgende:
ik snap nnu de naam schuumert een stuk beter
ik ben blij met m'n afkomst en m'n macbookquote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je komt dan ook uit Arnhem. Snelle PC nodig?![]()
verbastering van struinen, als in langs de straten, soort handelaar, maar geen hele goede, koopjesjagerquote:
*btw ik koop volgens mij hier meer dan ik verkoop maar dat is mijn gekleurde visie.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow wacht; die neiging heb ik ook. Dat is waar![]()
Dat laat ik aan Adelante over.quote:[..]
Doe 'ns uitleggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |