15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.quote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef koen_pijl het volgende:
Je bent een schat!![]()
![]()
Ik zal het nooit meer doen!
Issie alweer dicht nu?quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
15 minuten nadat Dizer heeft gepost dat het topic weer open is zelf ook gaan posten dat het topic weer open is, valt daar dus ook onder.
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die boftequote:
En dan te bedenken dat-ie eigenlijk al het geluk had dat-ie 40 minuten eerder al open ging...quote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde het doen, maar Fredvz was me voor met nog een vriendelijke waarschuwing. Oei die bofte![]()
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerktquote:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
Tssk... jij wou alleen maar kijken, kan ik er wat aan doen
Haha dat bedoelde ik echt niet, en wil er nieteens aan denken. Da's nix voor mij en ik weet 't ook.quote:
Mijn reputatie... Wat doe je?quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Jij en Fred dan toch zeker, want ik heb er nix van gemerkt
Ik zou Danny nog eens een persoonlijke mail sturen , je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
>>> [V&A] SLOWCHAT #12 - Walkin' in a Winter Wonderland
!
Dat was meer een antwoord van: ik probeer ook mijn reputatie te reddenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is dan weer een handig antwoord waarmee je 't ver gaat schoppen.![]()
Dat discrete heb ik niet en moet al mijn uiterste best doen om soms niet teveel te posten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was meer een antwoord van: ik probeer ook mijn reputatie te redden
Ok baggeren dat lukt me wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef ElisaB het volgende:
Nou, beetje doorbaggeren, dan kunnen we morgen met een verse beginnen
Ik zal je er voortaan op attenderen dat je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
Gisteravond heette die Vreetbak.. de hele avond, en niemand die er wat van zegt![]()
Done.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:55 schreef MuKe het volgende:
[TK] Buffy, Angel, Stargate, Sliders, Firefly etc. mag dicht
dank u![]()
Ook Donequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Étoile het volgende:
[TK] Nieuw heren t-shirt Esprit XL mag een slotje!
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb een vraag.![]()
Ben bezig 2 nieuwe systemen te bouwen voor mezelf en kan de prijs drukken door meer hardware in te kopen dan ik eigenlijk nodig heb.
Is 't dan handel als ik dat te koop aanbied?
Het lijkt me op 't randje en vandaar dat eerst maar informeer.
Dat doe ik dus niet. Heb gewoon mijn hardware daardoor goedkoper en dat scheelt aardig.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
En wat als hij er iets verlies op draait?
Op 't randje zoals ik al dacht. Maak er geen winst mee maar zoals in mijn eerdere post al gemeld ook geen verlies en heb ik er wel voordeel door.quote:
Dan nog is het gekocht met het doel het door te verkopenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
En wat als hij er iets verlies op draait?
Inderdaad is 't doel in dit geval om door te verkopen en dan kan 't dus niet hier. Da's duidelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan nog is het gekocht met het doel het door te verkopen
En verder... checkt postgeschiedenis... Hmmm... ook zonder dat al redelijk op / over het randje. Namelijk. Juist!
Tot zover de berichten voor land- en tuinbouw
Don't even askquote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef schvvmert het volgende:
Valt dit onder doorverkopen?
Het antwoord hoeft ook niet snel hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't even ask
Ik volg het allemaal niet meer zo, want het is laat en ik ben elders bezig (werk namelijk). Als je wilt dat ik je history er een keer op nasla en er iets zinnigs over zeg, dan moet je me maar ff aan mn vestje trekken.
Je komt dan ook uit Arnhem. Snelle PC nodig?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:35 schreef Adelante het volgende:
ik snap nnu de naam schuumert een stuk beter
Ow wacht; die neiging heb ik ook. Dat is waarquote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Ik leg 't even voor omdat ik niet de enige ben die erg snel van PC wisselt.![]()
Doe 'ns uitleggen danquote:Op woensdag 15 november 2006 01:35 schreef Adelante het volgende:
ik snap nnu de naam schuumert een stuk beter
ik ben blij met m'n afkomst en m'n macbookquote:Op woensdag 15 november 2006 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je komt dan ook uit Arnhem. Snelle PC nodig?![]()
verbastering van struinen, als in langs de straten, soort handelaar, maar geen hele goede, koopjesjagerquote:
*btw ik koop volgens mij hier meer dan ik verkoop maar dat is mijn gekleurde visie.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow wacht; die neiging heb ik ook. Dat is waar![]()
Dat laat ik aan Adelante over.quote:[..]
Doe 'ns uitleggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |