Nee hoor aan beide vind ik geen reet aan.quote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik had vandaag Java. En dat vond ik toffer dan Oracle SQL. Word er nu iemand heel boos op mij?
Was dat voor of na AlgoL67? Dat was nog met van die kaarten met gaatjes erin.quote:
nog net geen hyper!quote:
programmeertalenquote:Op maandag 13 november 2006 23:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was dat voor of na AlgoL67? Dat was nog met van die kaarten met gaatjes erin.Owja Ponskaarten.
![]()
Ik zet ook liever PC inelkaar en dan Benchmarken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
programmeertalen
if a
then b
untill c
or d
Oude pc's zet ik niet in elkaar, die zet ik bij het grof vuil...quote:Op maandag 13 november 2006 23:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zet ook liever PC inelkaar en dan Benchmarken.![]()
Het blijft ook nog steeds leuk om een oude P3 100Mhz op 133 te laten draaien.![]()
Ik ben de zooi altijd snel kwijt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oude pc's zet ik niet in elkaar, die zet ik bij het grof vuil...
of ik zet ze op v&a voor veuls te veel geld
De hele dag op de stoel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat moet je anders met je SQL kennis?
Niks. Daarom studeer ik nu Marketing en Organisatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat moet je anders met je SQL kennis?
Ik heb er niet voor gestudeerd maar ben er aardig goed in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks. Daarom studeer ik nu Marketing en Organisatie.
Ofwel, je word een ballerige manager. In plaats van de lieve nerd waar alle vrouwen voor vallen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks. Daarom studeer ik nu Marketing en Organisatie.
Even ter informatie, vrouwen vallen vaak op techneuten met brullende motoren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ofwel, je word een ballerige manager. In plaats van de lieve nerd waar alle vrouwen voor vallen.
Een beetje kerel zorgt ervoor dat zijn moeder ook gaat luisteren en handig nog kan meekomen in de huidige diditale tijd met mogelijkheden die ze nog niet kenden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:44 schreef Geqxon het volgende:
Tenminste, dat is wat mijn moeder altijd zegt.
Nu nog in de praktijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Och. hang aan je slechte eigenschappen een leuke naam, laat je goede eigenschappen extra naar voren komen, en je hebt de dames aan je armen hangen.
Zelf gebruik ik altijd het woord introvert, aangezien bijna niemand weet wat het betekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |