Liever nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef Garin84 het volgende:
Verkoop je de seizoenen ook los?
Anders doe je een goed bod.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef angel008 het volgende:
ik heb dus gruwlijk veel intresse in sg 1 en atlantis maar das zoveel geld
tevens tvp
genoteerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:10 schreef FreedonNadd het volgende:
Firefly voor 25 incl?
Dit is ong. het bedrag wat 1 seizoen van Buffy mij gekost heeft, dus je begrijpt dat ik geen 7 seizoenen voor die prijs wegdoequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Kmieke het volgende:
Buffy Seizoen 1-7 Boekvorm Collectors Edition
Topstaat, alle dvd's zijn maar 1 keer bekeken, Nederlands ondertiteld.
Ik bied hiervoor 70 euro
Dan ben je goed afgezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:04 schreef MuKe het volgende:
[..]
Dit is ong. het bedrag wat 1 seizoen van Buffy mij gekost heeft, dus je begrijpt dat ik geen 7 seizoenen voor die prijs wegdoe
Dan ga jij toch lekker die ongelofelijk lelijke plastic videoboxen kopen, succes ermee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Kmieke het volgende:
[..]
Dan ben je goed afgezet.
Vanaf volgende week woensdag komen alle buffy seizoen samen in een box uit.
En bij bol.com kosten dan alle seizoenen samen 135 euro, dus je begrijpt ook wel dat ik niet meer ga bieden.
Gelukkig iemand die begrijpt dat de boekversies van Buffy al 1,5 jaar niet meer te koop zijn in winkelsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat de TS hier aanbied, is niet meer nieuw te koop, en die boxen die uitkomen die zijn allemaal in de plastic editie Kmieke.
De hoekjes hebben geen enkele beschadiging (net voor de zekerheid nog gecheckt). Mensen die interesse hebben in de boxen kan ik grotere foto's mailen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de hoekjes? Want de boxen die ik heb gekocht zijn wat beschadigd aan de hoekjes e.d
Heb je misschien grotere foto's?
Amsterdam ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef Napalm het volgende:
Woonplaats = Amsterdam?
Hmm, wel interesse voor de Stargates maar die liggen, in deze uitvoering, voor ¤25 p.s. bij de Saturn te koop. De helft lijkt me schappelijker.
Die Buffy`s zijn enkel de doosjes anders of zijn ook de DVDs zelf (inhoudelijk) anders dan de tegenwoordige versies?
verstuurdquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik zou graag grote foto;s naar mijn email willen
Volgens mij heb je ook op de foto's, die ik je heb gestuurd, kunnen zien dat de boxen geen enkele beschadiging hebben (hoekjes etc). Dus dat maakt ze (naar mijn mening) al een stuk waardevollerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
Vind het toch grappig dat ik Buffy voor 140 euro heb gekocht
Beetje handelen kan geen kwaad.
Ik heb je foto's inderdaad gezien en vergeleken met mijn boxen. Maar zie dat mijn boxen net zo perfect zijn dus wens je veel succes met de verkoopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef MuKe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook op de foto's, die ik je heb gestuurd, kunnen zien dat de boxen geen enkele beschadiging hebben (hoekjes etc). Dus dat maakt ze (naar mijn mening) al een stuk waardevoller![]()
Ah, en eerst waren ze nog beschadigd aan de hoekjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ik heb je foto's inderdaad gezien en vergeleken met mijn boxen. Maar zie dat mijn boxen net zo perfect zijn dus wens je veel succes met de verkoop
Ja ik meende inderdaad dat ze beschadigd waren aan de hoekjes, maar was dus niet zo..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef MuKe het volgende:
[..]
Ah, en eerst waren ze nog beschadigd aan de hoekjesZoiets noemen we cognitieve dissonantie
(google maar ff ofzo)
Ik heb de foto's ook hieronder gezet voor andere mensen die het willen zien:
http://i27.photobucket.com/albums/c170/a3naline/IMG_0440.jpg
http://i27.photobucket.com/albums/c170/a3naline/IMG_0441.jpg
http://i27.photobucket.com/albums/c170/a3naline/IMG_0442.jpg
http://i27.photobucket.com/albums/c170/a3naline/IMG_0443.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |