Grappig, wist ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
En natuurlijk leuk dat die 2 in het echt dus ook broer en zus zijn.
Ja idd, vooral ook omdat de mid-season 2 parter er al bijna aankomt, dus ik ben benieuwd of ze voor die tijd een oplossing hebben, anders wordt het misschien weer een herhaling van the siege deel 1 tm 3, en dat moeten we niet hebben natuurlijk, alleen komen deze keer misschien de replicator-dudes ofzo... en die kunnen als ze willen toch al korte metten maken met Atlantis...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Grappig, wist ik niet. Verder een erg leuke aflevering, ben benieuwd hoe ze dat zpm 'probleempje' gaan oplossen
Maar uiteraard komt er dan op het laatste moment een door de SGC gebouwd cityship uit hyperspace, met aan boord 10 zelfgemaakte ZPM's..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:34 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Ja idd, vooral ook omdat de mid-season 2 parter er al bijna aankomt, dus ik ben benieuwd of ze voor die tijd een oplossing hebben, anders wordt het misschien weer een herhaling van the siege deel 1 tm 3, en dat moeten we niet hebben natuurlijk, alleen komen deze keer misschien de replicator-dudes ofzo... en die kunnen als ze willen toch al korte metten maken met Atlantis...
hmm wel heel toevallig zou dat de codename zijn voor een stargate filmquote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef JK het volgende:
Geinig aflevering, maar wel een filler.
Ik zie op IMDB dat David Hewlett wel bezig is met een film... A dog's breakfast.
Daarin spelen hijzelf, z'n zus, Paul McGillion (dr. Beckett), Christopher Judge (Teal'c) en Rachel Lutrell (Teyla Emmagan).
Ben benieuwd wat dat gaat worden..
Haha, goed bedacht, maar das nie zo, een tijdje geleden stond er op gateworld een sneak preview, en het is geen stargatefilm!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm wel heel toevallig zou dat de codename zijn voor een stargate film
Ze kunnen de stargate en het licht op 'normale' naquadria of naquada reactors laten lopen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:55 schreef Ogala het volgende:
Hey hebben ze een nieuwe zpm ofzo:
a) het licht brandt
b) ze kunnen de stargate activeren (2x zelfs)
By the way: nieuwe screenshot van stargate worlds:
[afbeelding]
ik vond de sg1 aflevering goed, maar atlantis was idd meer van het zelfde.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
het was redelijk te doen, alhoewel het echt weer zo'n standaard verhaaltje was. iets soortgelijks hebben we al gezien in bijv. Paradise Lost, met O'Neill en Maybourn.
Van die fillers heb ik nu wel genoeg, ik wil wel weer eens echte verhaalontwikkeling. Vooral SG-1 heeft daar dringend behoefte aan, willen ze nog enige kans maken om de serie op een manier voort te zetten
aan browder ben ik nu wel gewend, hij's tof.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond de sg1 aflevering goed, maar atlantis was idd meer van het zelfde.
vinden jullie trouwens ook dat je liever flanigan in sg1 ziet spelen dan cameron
Ik vond hem al super in Farscape, misschien helpt datquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond de sg1 aflevering goed, maar atlantis was idd meer van het zelfde.
vinden jullie trouwens ook dat je liever flanigan in sg1 ziet spelen dan cameron
In het beging was er ook genoeg te "eten" en hadden ze dus ook meer energie voor de regenerende vermogens, nu is er een voedseltekort (want ze zijn allemaal wakker geworden) en zijn ze dus afgezwakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Die jaMaar ik ben dus echt benieuwd hoe ze echt heten.
Wat ook opvalt: de regenerende vermogens van de Wraith lijken ze (de makers/schrijvers) sterk afgezwakt te hebben. In de eerste afleveringen van seizoen 1 stonden ze iedere keer weer op, maar nu gaan ze steeds vaker gelijk echt dood.
Ook hebben ze die grote onhandige stunners al snel vervangen door kleinere en handzamere wapens. Ach ja, elke serie heeft wat beginnersfoutjes.
Waarom zouden de soldaten moeten praten, de Wraith communiceerd tenslotte telepatisch onderling en is het voor hun dus ook geen pree om te praten met anderen volken/soorten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als geschiedenisstudent ga je gelijk naar dat soort dingen zoeken.
Het lijkt er op alsof de Wraith in clanverband opereert. Er is geen centrale regering, maar een clan (Hive) die samen op pad gaan met één knakker aan het hoofd. Soms werken hives samen, maar meestal ook niet.
Het zou best kunnen zijn dat die soldaten met maskers op niet kunnen praten, maar wellicht doen ze het gewoon niet. Ze hebben niks te zeggen vanwege hun training/conditionering. Kan ook zijn, gezien ze niet zomaar hive genoemd worden door de schrijvers, dat net als met bijen zij "warrior wraith" zijn die sommige dingen meer en sommige dingen niet kunnen (zoals de werkbijen).
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Mirel het volgende:
The Return pt 1 is uitgelekt op amazon, zomg torrents plz!
1) Nog geen plannen daarover bekend. Alle boxen zijn wel in dezelfde stijl en vormen een mooi geheel. De achterkanten van seizoen 1 t/m 8 vormen samen een toffe afbeelding.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef Napalm het volgende:
Ik zit te denkne om SG-1 op DVD te gaan kopen.
Wat vragen:
1) Komt er niet toevallig eerdaags een megabox met alle DVDs uit?
2) Zijn er verschillende versies van de boxsets te kopp? Zo ja, welke is het tofst?
3) De Satrun in Rotterdam verkoop de NL-boxsets voor ¤24,95. Elders goedkoper?
Deze versie dus:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Onzichtbaar naar binnen gaan ofzo?quote:Op zondag 24 september 2006 09:41 schreef DarthNick het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat Sheppard z'n plan is? Met de jumper de gate room is en daar een paar drones laten afgaan? Je kunt echt niet met 6 man allemaal die replictor asurans aan. Ze zullen zich echt wel weer aanpassen (borg anyone?). In ieder geval spannend spannend !! 23 oktober gaan ze in canada verder met uitzenden !!!!
waarom is er trouwens zoiets als een winterbreakquote:Op zondag 24 september 2006 15:01 schreef roobje het volgende:
Ik dacht eerder ook dat ze 23 oktober verder gaan maar dat moet 30 oktober zijn. Bij Movie Central staat ep #51 (the return pt 2) voor 30 october gepland. Weekje later dus maar nog altijd beter dan maart (!).
Kerstgeblaat o.a.quote:Op zondag 24 september 2006 21:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waarom is er trouwens zoiets als een winterbreak![]()
gelukkig begint bsg over een week of 2
Da's lekker snel, dacht al dat ik tot maart moest wachten . .quote:Op zondag 24 september 2006 15:01 schreef roobje het volgende:
Ik dacht eerder ook dat ze 23 oktober verder gaan maar dat moet 30 oktober zijn. Bij Movie Central staat ep #51 (the return pt 2) voor 30 october gepland. Weekje later dus maar nog altijd beter dan maart (!).
Dan zal ik maar heel snel een inhaalslag slaan. D'r staat je wat te wachten . . .quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
BSG is S3 dan zeker? Heb alleen 1 tot nu toe gezien, moet heel wat inhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |