idd prijs is voor ze beide samenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:57 schreef Rekkie het volgende:
= 75 totaalprijs?
Is er uitbereiding van het geheugen mogelijk?
Helaas, deze laat ik dan schieten. (Telefoon moet ook als MP3 speler fungeren)quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef GalaxyMan het volgende:
[..]
idd prijs is voor ze beide samen
en nee helaas geen optie om geheugen uit te breiden
jep die zit er ook bij ( functioneerd als antenne bij deze telefoon )quote:Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef percy het volgende:
heb je er ook een headset bij?
Geen bon meer leeftijd is van 24W04 ( staat op battery )quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef rendier2710 het volgende:
Hoe oud is de telefoon en zit er een bon bij voor eventuele garantie?
Liefst verkoop ik het in 1 keerquote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef SFRje het volgende:
Verkoop je dat 'Bureau Synchronisatie standaard DSS-25' geval ook los? Zoja, prijs? En laadt hij ook op als hij 'erin' zit?
Verder kan ik deze mobiel aanraden, heeft van alles wat en het is een SE, in mijn ogen een goed merk.
quote:Bureau Synchronisatie standaard DSS-25
Connectivity betekent meer dan alleen het synchroniseren van het telefoonboek en de agenda. Files, afbeeldingen en games kunnen allemaal worden gedeeld met de PC, terwijl de modem- en fax-functionaliteit in de telelefoon van je laptop een mobiel communicatie centrum maakt. Wanneer het toestel in de Bureau Synchronisatie standaard wordt geplaatst kan de telefoon direct informatie ontvangen en verzenden. Zodra de DSS-25 met een USB-kabel in contact staat met de PC, kunnen telefoonnummers, afspraken, afbeeldingen, ringtones en andere zaken eenvoudig worden gesynchroniseerd.
Een 'easy-to-use' USB-connector voor het synchroniseren van telefoon en PC (incl. software)
Tijdens het opladen is de telefoon te gebruiken
Synchroniseert Outlook agenda, contact, taken, afbeeldingen, muziek, thema's ed.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef SFRje het volgende:
Het liefst verkoop je alles in 1 keer, dus er is een mogelijkeheid? Ik zal maar beginnen met een bod van 12.50 incl sinds jij hem ook 2e hands hebt gekocht voor 17.50 incl (berichtengeschiedenis), of is dit een andere?
Edit: btw nice site![]()
ik heb nu een bod binnen van 65 excl verzendingquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef percy het volgende:
wanneer beslis je evt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |