Pak de trein over klein anderhalf uur van spoor 12 en je hebt wat te doen vanavond :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
I know, zat uit verveling stomme posts te plaatsen.
Nu doe ik het weer!![]()
De trein naar Maastricht? Dan ben ik de rest van de avond bezig met terugreizen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Pak de trein over klein anderhalf uur van spoor 12 en je hebt wat te doen vanavond :-)
Gn. 13.36 ofzo. Maar dan ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
De trein naar Maastricht? Dan ben ik de rest van de avond bezig met terugreizen!
Voithquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ljouwert geloof ik, in Onnen heeft het ding niets te zoeken, Arriva heeft onderhoud (van de GTW's) niet meer bij NedTrain maar bij Voigt, die op 1 september hun werkplaats in Lw in gebruik gaan nemen.
Gaan hun het onderhoud doen voor Arriva?quote:
OK, van welk station is dat? Ik ben altijd geïnteresseerd in uitdagingen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Gn. 13.36 ofzo. Maar dan ook
Voith heeft toch een nieuwe werkplaats in Lw gebouwd? In Gn hebben ze niets dacht ik. Wel zit een NedTrain werkplaats in Onnen, die blijft gewoon open.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:59 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Gaan hun het onderhoud doen voor Arriva?
En de werkplaats die ze momenteel hebben in Gn, wordt die gesloten?
Dat dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voith heeft toch een nieuwe werkplaats in Lw gebouwd? In Gn hebben ze niets dacht ik. Wel zit een NedTrain werkplaats in Onnen, die blijft gewoon open.
Is dat misschien een soort servicepunt? Daar hebben ze er wel meer van. Ik heb geen idee of ze die open houden. Er komen natuurlijk wel nog steeds treinen van NSR in Groningen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Wadloper het volgende:
Nedtrain heeft ook een kleine werkplaats in Gn volgens mij (helemaal achterin het emplacement)
Ik zie daar regelmatig een wadloper instaan
Volgens mij was deze alleen voor diesel geschikt, omdat er geen bovenleiding naartoe gaat. Of hij moet gesleept worden door DH materieelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat misschien een soort servicepunt? Daar hebben ze er wel meer van. Ik heb geen idee of ze die open houden. Er komen natuurlijk wel nog steeds treinen van NSR in Groningen...
In Eindhoven hebben ze een jaar geleden of zo een spoor van de werkplaats speciaal van bovenleiding voorzien... Wie weet ligt er nog een leuk klusje in Groningen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Volgens mij was deze alleen voor diesel geschikt, omdat er geen bovenleiding naartoe gaat. Of hij moet gesleept worden door DH materieel
waar staat ie dan? fietse zonet langs die andere viaduct (herenductquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Wadloper het volgende:
Lijkt me wel leuk, zie je misschien ook nog eens ICM rijtuigen staan achter de werkplaats (daar is nog een klein spoortje richting het Emmaviaduct)
Hereweg Viaduct, spoorviaduct, viaduct Hereweg etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
waar staat ie dan? fietse zonet langs die andere viaduct (herenducthoe heeft dat ding eigenlijk?) maar daar was ie zeker niet.
Bij het spoor die langs TPG loopt verder naar achteren?
huh? daar? echt niet!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Wadloper het volgende:
Aan de kant van het viaduct loopt ook een trappetje naar beneden, en die eerste twee sporen aan de rechterkant (als je de trap afloopt, is een ijzeren trap btw) lopen naar een gebouw, en dat is de werkplaats
Ja, maar dat is geen werkplaatsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, die bovenleiding loopt tot vlak voor de spoorbrug (de enige echte, waar water onder loopt). Dan zal daar toch ook wel stroom staan. Tenminste, tot erg dichtbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |