minimaal al 2 (ik en TARAnogwat)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er dan voor de shore-crew?
Ik heb niet zo'n zin om in men eentje te gaan staan
Ja, dit was ik er vergeten bij te vertellen. Met rangeren is het V sein ook witquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij brandt het al als het uitrijsein uit de stand stop is gekomen. Dus ook geel voldoet bijvoorbeeld.
maar geel knipperend weer nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij brandt het al als het uitrijsein uit de stand stop is gekomen. Dus ook geel voldoet bijvoorbeeld.
bij rangeren van een andere trein, staat het sein op geel knipperend (vrij op zicht), en zal vertreklichtt niet brandenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ja, dit was ik er vergeten bij te vertellen. Met rangeren is het V sein ook wit
Dus dan is het dwergsein geel
Die heb ik ook nog niet gezien op Groningenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
maar geel knipperend weer niet
zal ook wel afhangen van de drukte op het station. Op groningen west met max van 14 treinbewegingen per uur over 2 sporen (bij de spoorbrug) zal de tijd lager liggen dan aan de oostzijde (8 spoorbewegingen over 3 sporen).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als er net een trein is vertrokken die het spoor blokkeert, dan duurt het wat langer.
Standaard wordt volgens mij door de computer een rijweg ingesteld één minuut voor vertrek, dus dan worden de wissels goed gelegd en de seinen bediend. Ik heb dat op Rotterdam Centraal ook wel eens getimed: inderdaad één minuut voor vertrek.
Geel knipper wil zeggen: rijweg naar bezet spoor, heeft niet direct met rangeren te maken. Het komt wel voor als twee treindelen moeten combineren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
bij rangeren van een andere trein, staat het sein op geel knipperend (vrij op zicht), en zal vertreklichtt niet branden
ja, en je hebt mail terugquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef Wadloper het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar je hotmail adres the_disheaver.
Is hij aangekomen?
Laat ik dit topic maar niet volspammen door te melden dat je ook weer een mailtje hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik zag het, heb weer terug gemailt
Ljouwert geloof ik, in Onnen heeft het ding niets te zoeken, Arriva heeft onderhoud (van de GTW's) niet meer bij NedTrain maar bij Voigt, die op 1 september hun werkplaats in Lw in gebruik gaan nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, de GTW is alweer weg, jammer
En blijkbaar i dat ding dus vanmiddag voor mijn huis langs gekomen, had ik dat geweten dan had ik even naar buiten gekeken
Waar is hij nu heen? Onnen?
Hij is niet meer teruggekomen toen ik weg ging, ik ging om 11.21 weer naar huis, heb hem verder niet meer gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:21 schreef the_disheaver het volgende:
Dan gaat ie wel de verkeerde kant op, volgens de foto van Wadloper.
Rangeren zou kunnen, maar dan zou ie nog steeds niet zo ver weg gaan.
in mp zou hij zich ook al om kunnen draaien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef Wadloper het volgende:
Dan moet hij toch eerst naar Zwolle, en dan naar Steenwijk, of niet?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
in mp zou hij zich ook al om kunnen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |