quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef Cyan het volgende:
Dachten wij dat het verhaal van Anthony Zeus (onze MILF-man) ten einde was, duikt ie gewoon op in de Panorama van deze week!
Er is zelfs een hele column aan hem besteed! En er staat een link bij naar het o zo beroemde filmpje waarop onze Anthony als een held zijn MILF in beeld brengt.
Nee tuurlijk ik verzin het ook ter plekke natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
geloof er nks van
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ik verzin het ook ter plekke natuurlijk.![]()
dus datquote:
Ben bezig! Moet het zeker eerst op een andere site zetten ivm uploaden?quote:
www.tinypic.com werkt meestal wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben bezig! Moet het zeker eerst op een andere site zetten ivm uploaden?
Even mailen naar een mod?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:39 schreef Cyan het volgende:
Heb je geen andere site? Tinypic laad al 4 minuten
Ja, en bedankt he?quote:
Hehe youre welcome!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en bedankt he?
Ik ben geen ONZ mod
Mail maar naar jogy@fok.nl
(en op attachment toevoegen klikken, bij mij is niks aangekomen behalve text en je IP adres)
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef razzberry het volgende:
Opschieten, ik zit met spanning te wachten.
Doe ff normaal en ga een sigaret roken ofzoquote:
Ah okquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hehe youre welcome!
Oke dan mail ik het wel naar Yogy
Ga effe lekker zelf de Panorama kopen als je zo'n haast hebtquote:
Mail je het nou nog naar mij of Jogy?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ga effe lekker zelf de Panorama kopen als je zo'n haast hebt
Winkels zijn dicht, duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ga effe lekker zelf de Panorama kopen als je zo'n haast hebt
oh my god...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mail je het nou nog naar mij of Jogy?
Ik laat me niet uitmaken voor slet en zeker niet door jou. Rijd lekker naar het tankstation en koop daar de Panorama als je zo graag wilt zien hoe of watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef zarGon het volgende:
come on man.. ik moet zo weg..
gofter, slet je ken niet eens uploaden
kutventje, scan en upload nou maar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik laat me niet uitmaken voor slet en zeker niet door jou. Rijd lekker naar het tankstation en koop daar de Panorama als je zo graag wilt zien hoe of wat
Alsjeblieft post hem. Ik ben kansloos en heb geen geld voor een panorama. Pleaaaase.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik laat me niet uitmaken voor slet en zeker niet door jou. Rijd lekker naar het tankstation en koop daar de Panorama als je zo graag wilt zien hoe of wat
Doe eens even rustig, wil je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
kutventje, scan en upload nou maar...
pimp![]()
Lezen! Ben geen vent!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
pimp![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef ixio het volgende:
lukt het die muts om nog voor 12 uur een foto te uploaden?
» nee, natuurlijk niet!
» Moet net lukken!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
ff dimmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
pimp![]()
Pfewquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef Cyan het volgende:
Christiaan je hebt mail
Jij ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Lezen! Ben geen vent!
En houd je gemak effe!
Christiaan je hebt mail
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Zal ik mn lama ff posten, om de spanning hoog te houden?
Gaarne.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik moet al klikken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef LENUS het volgende:
mijn f5 knop begint slijtage te vertonen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
hieromquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef seto het volgende:
Nouja, waarom wordt die babe verwijderd?
Ja ik denk dat ik er nog een uur aan vast plak!quote:
Je hebt de clou verraden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef most_wanted het volgende:
Wij hier zo verder wachten zegt de ts zo ''Whahahahaa, d'r is helemaal geen Anthony in panorama!1!1![]()
![]()
![]()
''.
whehhehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje
Die 5 eurocent zal ik overmaken op je bankrekeningnummer voor al de gelede schade die je hebt ondervonden en door alle gemiste kansen die je hebt gehad in de tijd dat je aan het F5-en wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef most_wanted het volgende:
De kosten die ik ga maken omdat ik RSI krijg van het refreshen zijn geheel voor de TS.
Jawel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
Maar die post van SOL wordt niet gedelete?
Mooi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die 5 eurocent zal ik overmaken op je bankrekeningnummer voor al de gelede schade die je hebt ondervonden en door alle gemiste kansen die je hebt gehad in de tijd dat je aan het F5-en was
Excuses....had dat andere topic niet gelezen!quote:
Wellicht moet ik hem nog verkleinen. Noem eens een bestandsformaat wat Linux niet ondersteund?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:09 schreef most_wanted het volgende:
Heb je een 52k verbinding Christiaan?
Uploaden!
Jawel, had gekundquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Excuses....had dat andere topic niet gelezen!
@ Blame had jij dat hele artikel niet kunnen inscannen en plaatsen?
Helaas voor jou zit ik op het moment niet op Linux.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wellicht moet ik hem nog verkleinen. Noem eens een bestandsformaat wat Linux niet ondersteund?
Dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Helaas voor jou zit ik op het moment niet op Linux.
Geen stress. Als je er maar even op letquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Excuses....had dat andere topic niet gelezen!
@ Blame had jij dat hele artikel niet kunnen inscannen en plaatsen?
Ok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Cyan het volgende:
Heerlijk al die overtrokken reacties! En het mooie is dat dat hele verhaal in die column geen ruk voorstelt! Bovendien staat er ook nog een fout in
Ja klopt!quote:
Je zaadlozing of Jim?quote:
Wil je nu een ballon?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja klopt!En het is nu al 3 pagina's lang met allemaal overtrokken reacties
Ik heb lenzen.quote:
....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Allemachtig.
Kut Rapidshare kan geen leesbare codes maken en dan Too many wrong codes given! Only free-users have to enter an access-code to prevent abuse.
Premium-users don't have to enter anything! Get your own Premium-account now. Instant download-access!
Click here to try again.
Begin maar alvast danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef Blame het volgende:
[..]
....
Als het nog lang duurt ga ik hem scannen...
Ik heb hier geen scanner, dus dat wordt vrijdag op z'n vroegst...quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik heb hier geen scanner, dus dat wordt vrijdag op z'n vroegst...![]()
Maar goed, dan ben ik nog altijd de eerste
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik heb hier geen scanner, dus dat wordt vrijdag op z'n vroegst...![]()
Maar goed, dan ben ik nog altijd de eerste
Ga je hem ook nog uploaden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij is nu eindelijk aan het downloaden.
Hij is 25mb, dus ik moet hem eerst verkleinen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Wat een moeite![]()
Een pagina inscannen en uploaden. Maar ohwee, als ze een tietenfoto van een usertje moeten uploaden![]()
2009quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef most_wanted het volgende:
Met wat geluk zien we hem tegen kerst.
Maar oh wee als het bestand veel te groot is om te uploaden en het even duurt, dan schiet heel Fok in de stress! Philip Morris draait een topomzet deze avondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Wat een moeite![]()
Een pagina inscannen en uploaden. Maar ohwee, als ze een tietenfoto van een usertje moeten uploaden![]()
Zeker te laat om te zeggen dat images.fok.nl ook goed werkt voor c:rew?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij is nu eindelijk aan het downloaden.
Is het een panorama op bushokformaat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij is 25mb, dus ik moet hem eerst verkleinen.
Ja en Anthony Zeus is op ware grootte evenals zijn MILF met die balk (lees biels) voor haar ogenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het een panorama op bushokformaat?![]()
BLUF!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:18 schreef most_wanted het volgende:
Nog even en ik post tubgirl.
trage slak dat je het bent....sjonge jonge...25 mb? op hoeveel dpi stel je dat ding in....we hoeven de tekst tussen de regels niet te lezen hoor idiootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Uploading.
.. dan verklein je je plaatje naar een normaal formaat, helder licht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar oh wee als het bestand veel te groot is om te uploaden en het even duurt, dan
Duh dat ging niet! Maar heel slim bedacht van je!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef ixio het volgende:
[..]
.. dan verklein je je plaatje naar een normaal formaat, helder licht!
25 MB.
Ik kreeg dat ding van Cyan, de hele pagina dus, en toen heb ik nog dit uit de pagina moeten knippen en op 50% zetten, dus dat was een behoorlijk grote paginaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
trage slak dat je het bent....sjonge jonge...25 mb? op hoeveel dpi stel je dat ding in....we hoeven de tekst tussen de regels niet te lezen hoor idioot![]()
Die naam van die uploadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://images.fok.nl/uplo(...)etreertlama%5C's.jpg
[afbeelding]
No problemoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef Cyan het volgende:
Zo en nu allemaal opgelucht adem halen en relax!
Thnx Christiaan![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef most_wanted het volgende:
Heb ik hier nou RSI door?
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
en het was het allemaal waard toch?
![]()
"Zou hij het merken?", dacht ik nog.quote:
Ik hoop dat je hartslag weer gedaald is en dat je vanavond rustig kan slapen.quote:
Hij is dertien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hartslag weer gedaald is en dat je vanavond rustig kan slapen.
Die moeten het ondertussen toch al weten, baas is iig al door aardige FOK!kers gebeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Cyan het volgende:
Misschien leest zijn baas ook wel de Panorama? Of nog beter, zijn vader!
Tot zaterdag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit geschopt in de panorma hé, met je zip.
Maar zijn vader hoeft het niet te weten tenzij hij daar opschept over zijn sexleven. Lijkt me geweldig als zijn vader bij de kapper zit en de Panorama leest en zijn eigen zoon ziet staan met bovenstaande columnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die moeten het ondertussen toch al weten, baas is iig al door aardige FOK!kers gebeld.
Oh no he didn`t.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google imagequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Zou hij het merken?", dacht ik nog.
Dat toekomstige vriendinnetje komt nou toch niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google image![]()
En vergeet zijn worstelfans niet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google image![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij ook niet hč, met je lelijke kop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
De panorama is er an sich wel laat mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe hier kan die geld aan verdienen!
Toevallig kan jij dat niet bewijzen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij ook niet hč, met je lelijke kop.
Kijk even in zijn postgeschiedenis, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef XiChico het volgende:
ahhaha, heeft Mr. AZ zich eigenlijk ooit nog vertoond @ Fok! na het beruchte topic?
Het feit dat jij geen foto's in je fotoboek hebt zegt mij al genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Toevallig kan jij dat niet bewijzen.
Das waar! Maar beter laat dan nooit! Zo houden we het levendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De panorama is er an sich wel laat mee.
Het is een RAR.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jou wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het feit dat jij geen foto's in je fotoboek hebt zegt mij al genoeg.
"I've been fucked by Zeus and all I got was this lousy T-shirt"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Das waar! Maar beter laat dan nooit! Zo houden we het levendEn zal onze MILF-neuker nooit vergeten worden
![]()
Het zou nog beter zijn als die MILF een topic opent met: "Ik heb een SOA dankzij Zeus" of "Zeus wordt papa"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"I've been fucked by Zeus and all I got was this lousy T-shirt"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef NJ het volgende:
m_w, wat ben je toch ook een godvergeten nietstoevoegende teringkneus.
Soort van risico van het vakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:32 schreef XiChico het volgende:
Toch is het kut voor dat vrouwtje, ik bedoel nu staat ze weer in de panaroma, die lag zelfs bij mijn opa en oma thuisEn als je familie van haar bent is ze echt wel herkenbaar ondaks het balkje.
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:32 schreef XiChico het volgende:
Toch is het kut voor dat vrouwtje, ik bedoel nu staat ze weer in de panaroma, die lag zelfs bij mijn opa en oma thuisEn als je familie van haar bent is ze echt wel herkenbaar ondaks het balkje.
Leuk om op haar bruiloft af te spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemd
Zal familie dat herkennen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemd
Ja haar hoofd wel neem ik aan. Tenzij ze altijd met een zak over haar kop op familiebezoek gaat of met een burka aanquote:
Nope, hij heeft het openbaar gemaakt op FOK! weg portretrechtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe hier kan die geld aan verdienen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |