Maar oh wee als het bestand veel te groot is om te uploaden en het even duurt, dan schiet heel Fok in de stress! Philip Morris draait een topomzet deze avondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Wat een moeite![]()
Een pagina inscannen en uploaden. Maar ohwee, als ze een tietenfoto van een usertje moeten uploaden![]()

Zeker te laat om te zeggen dat images.fok.nl ook goed werkt voor c:rew?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij is nu eindelijk aan het downloaden.

Is het een panorama op bushokformaat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij is 25mb, dus ik moet hem eerst verkleinen.

Ja en Anthony Zeus is op ware grootte evenals zijn MILF met die balk (lees biels) voor haar ogenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het een panorama op bushokformaat?![]()

BLUF!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:18 schreef most_wanted het volgende:
Nog even en ik post tubgirl.

trage slak dat je het bent....sjonge jonge...25 mb? op hoeveel dpi stel je dat ding in....we hoeven de tekst tussen de regels niet te lezen hoor idiootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Uploading.

.. dan verklein je je plaatje naar een normaal formaat, helder licht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar oh wee als het bestand veel te groot is om te uploaden en het even duurt, dan

Duh dat ging niet! Maar heel slim bedacht van je!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef ixio het volgende:
[..]
.. dan verklein je je plaatje naar een normaal formaat, helder licht!
25 MB.

Ik kreeg dat ding van Cyan, de hele pagina dus, en toen heb ik nog dit uit de pagina moeten knippen en op 50% zetten, dus dat was een behoorlijk grote paginaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
trage slak dat je het bent....sjonge jonge...25 mb? op hoeveel dpi stel je dat ding in....we hoeven de tekst tussen de regels niet te lezen hoor idioot![]()

Die naam van die uploadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://images.fok.nl/uplo(...)etreertlama%5C's.jpg
[afbeelding]

No problemoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef Cyan het volgende:
Zo en nu allemaal opgelucht adem halen en relax!
Thnx Christiaan![]()

quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef most_wanted het volgende:
Heb ik hier nou RSI door?

Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
en het was het allemaal waard toch?
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |