"Zou hij het merken?", dacht ik nog.quote:
Ik hoop dat je hartslag weer gedaald is en dat je vanavond rustig kan slapen.quote:
Hij is dertien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hartslag weer gedaald is en dat je vanavond rustig kan slapen.
Die moeten het ondertussen toch al weten, baas is iig al door aardige FOK!kers gebeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Cyan het volgende:
Misschien leest zijn baas ook wel de Panorama? Of nog beter, zijn vader!
Tot zaterdag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit geschopt in de panorma hé, met je zip.
Maar zijn vader hoeft het niet te weten tenzij hij daar opschept over zijn sexleven. Lijkt me geweldig als zijn vader bij de kapper zit en de Panorama leest en zijn eigen zoon ziet staan met bovenstaande columnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die moeten het ondertussen toch al weten, baas is iig al door aardige FOK!kers gebeld.
Oh no he didn`t.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google imagequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Zou hij het merken?", dacht ik nog.
Dat toekomstige vriendinnetje komt nou toch niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google image![]()
En vergeet zijn worstelfans niet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou toch maar de bestandsnaam veranderen Anthony_Zeus.jpg dan kan z'n toekomstige vriendinnetje het beter vinden via google image![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij ook niet hè, met je lelijke kop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
De panorama is er an sich wel laat mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe hier kan die geld aan verdienen!
Toevallig kan jij dat niet bewijzen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij ook niet hè, met je lelijke kop.
Kijk even in zijn postgeschiedenis, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef XiChico het volgende:
ahhaha, heeft Mr. AZ zich eigenlijk ooit nog vertoond @ Fok! na het beruchte topic?
Het feit dat jij geen foto's in je fotoboek hebt zegt mij al genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Toevallig kan jij dat niet bewijzen.
Das waar! Maar beter laat dan nooit! Zo houden we het levendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De panorama is er an sich wel laat mee.
Het is een RAR.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jou wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het feit dat jij geen foto's in je fotoboek hebt zegt mij al genoeg.
"I've been fucked by Zeus and all I got was this lousy T-shirt"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Das waar! Maar beter laat dan nooit! Zo houden we het levendEn zal onze MILF-neuker nooit vergeten worden
![]()
Het zou nog beter zijn als die MILF een topic opent met: "Ik heb een SOA dankzij Zeus" of "Zeus wordt papa"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"I've been fucked by Zeus and all I got was this lousy T-shirt"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef NJ het volgende:
m_w, wat ben je toch ook een godvergeten nietstoevoegende teringkneus.
Soort van risico van het vakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:32 schreef XiChico het volgende:
Toch is het kut voor dat vrouwtje, ik bedoel nu staat ze weer in de panaroma, die lag zelfs bij mijn opa en oma thuisEn als je familie van haar bent is ze echt wel herkenbaar ondaks het balkje.
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:32 schreef XiChico het volgende:
Toch is het kut voor dat vrouwtje, ik bedoel nu staat ze weer in de panaroma, die lag zelfs bij mijn opa en oma thuisEn als je familie van haar bent is ze echt wel herkenbaar ondaks het balkje.
Leuk om op haar bruiloft af te spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemd
Zal familie dat herkennen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en delink naar het filmpje waar ook nog eens duidelijk op de poes word ingezoemd
Ja haar hoofd wel neem ik aan. Tenzij ze altijd met een zak over haar kop op familiebezoek gaat of met een burka aanquote:
Nope, hij heeft het openbaar gemaakt op FOK! weg portretrechtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe hier kan die geld aan verdienen!
Weg baan! Weg MILF! Weg status en respect!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het openbaar gemaakt op FOK! weg portretrecht.
als ze haar daar aan herkennen hoeft ze zich verder niet druk te makenquote:
Jottem, mieters.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Jeetje.
Gompie zelfs.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Jeetje.
Welks link?quote:
Dat staat in de column?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand een kleine samenvatting voor de mensen die hier geen tyfus van snappen.
Moet je even op GeenStijl kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
van het filmpje, ik typte em in 2 keer en werkte niet
cheers
Zeker dat wij een dekselse conversatie zullen voeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kijk. Met jou kan ik praten.
had hij er maar een © op gezet de sukkelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het openbaar gemaakt op FOK! weg portretrecht.
Je staat al online.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
Online staan lijkt me kut, maar dit lijkt me nog een stuk minder relaxed!
Iets met branden en blaren
Copyright is niet iets dat je zelf moet toevoegen, net als portretrecht, maar iets dat je wettelijk gegarandeerd is. Of, zoals in dit geval, niet. Daar verandert een © echt niets aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had hij er maar een © op gezet de sukkel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |