Huh? Er staat toch minimaal eens in de 40 dagen? Dat betekent dus dat het evt zelfs dagelijks mag..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker pijnlijk, en je zit 30 van de 40 dagen met haar onder je armen als vrouw.
Zijn er nou werkelijk vrouwen die het leuk vinden om dat door een onbekende man te laten doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
http://www.intiemscheren.nl/vaginale_kappers/
Wat een slimmerd inderdaadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Lekker dom van die allaH weer. Eerst een wezen creeeren en dan blijkt dat het ontwerp vol fouten zit en dan moet die mens dat handmatig aan gaan passen
Als wij naar zijn evenbeeld geschapen zijn dan betekend het toch ook dat hij het weleens fout heeftquote:
quote:
Of lees ik iets erg verkeerd?quote:Huh? Er staat toch minimaal eens in de 40 dagen? Dat betekent dus dat het evt zelfs dagelijks mag..
Naar goed voorbeeld van Mohammed Atta.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef -IksRee- het volgende:
Net op Ned 1 een docu over een NL gezin dat naar spanje migreert. Wat een wereld van verschil zeg. Kinderen gelijk op Spaanse les. Ouders al jaren op Spaanse les. Ouders stimuleren kinderen om met Spanjaarden om te gaan en Spaans te worden en zich aan te passen aan de Spaanse gewoontes.
Wat een wereld van verschil zeg.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Naar goed voorbeeld van Mohammed Atta.
JA.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef Monidique het volgende:
'domme, is het weer zover?
Het staat je goed, lieverdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef Monidique het volgende:
Wee'k nog steeds niet wie Aoristus is, hè.
Kom op nou, M. We kennen elkaar toch alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef Monidique het volgende:
Hm...
dat heet in mooi Amerikaans: the cult of personalityquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat vermoedde ik al, maar ik heb nooit een duidelijke bekentenis gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |