Nou, weet je, ik vind 't wel mooi geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is de band van de vrouw van de overleden drummer van Telefunk, maar ben de naam vergeten...
Denk je dat er voor 8 uur morgenochtend nog iemand dichter bij gekomen zou zijn? Jij wist tenminste nog waar het over gingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:Krijg ik daar een punt voor?
![]()
Maar het ging toch om Anneke... Anneke zingt met Napalm Death. Anneke zingt met Drive by Wire. Daarbij was het wel 'wereld'nieuws dat haar man dood ging, maar Simone is alweer vergeten?quote:
Al over de helftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef belsen het volgende:Paranoid android Creep High & dry Street spirit Karma police No surprise My iron lung
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
gooi ik er nog een Knives out en Anyone can play guitar () in
quote:
Ook niet. Maar je hebt nu voor 3 nummers aan hints...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:39 schreef belsen het volgende:
En dan gooi ik Pyramids er ook nog tegenaan.
Pleeeeeeeeeeeeeeeeease?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef ranja het volgende:
Laat ik dat maar niet doen, dat moet ik dan nog heel lang horen vrees ik
Mag ik voortaan een Gathering-vraag?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zal maar geen The Gathering vervolgvraag stellen dan...
Voor straf een Radioheadvraag.![]()
goed was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
lucky
Jazeker, maar dacht dat jij tegen Peaceman zei dat hij al geraden was. Vandaar dat ik het even niet meer snapte.quote:
Mooi ingelepeld. Hier de complete top 10:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
lucky
Ik ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb het gelezen gisteren, maar snel weer vergeten
Nope, het ging om de gewelddadigheid van de clip, niet om krom Nederlandsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik hoop van de PartySquad.
Oh, gelukkig. Dan hebben ze Boten Anna nog wel in ieder geval!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef Mark het volgende:
Nope, het ging om de gewelddadigheid van de clip, niet om krom Nederlands
Geen Timmy, de halve naam van een Nederlandse bandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef ranja het volgende:
Timmy ofzo, net iets over gelezen.
Dat vind ik geen opzoeken, kop hem maar inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef ranja het volgende:
Ik heb de krant nog voor me liggen op de juiste pagina dus helaas zag ik het net staan. Waarschijnlijk vanwege totaal oninteressant binnen een half uur vergeten
Dat heb ik best vaak. Dan wordt er een vraag gesteld waar ik het antwoord toch niet van weet, dan zoek ik het op, en dan weet ik het een half uur later niet meer. Laatst met de Lefties Soul Nogwat, kwam ik zelfs niet uit de rebus nadat ik het een tijdje daarvoor had opgezocht...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:42 schreef ranja het volgende:
Ik heb de krant nog voor me liggen op de juiste pagina dus helaas zag ik het net staan. Waarschijnlijk vanwege totaal oninteressant binnen een half uur vergeten
ranja +1 en nu kunnen we hem allemaal vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef ranja het volgende:
Darryl dus.
Wat was er mis met die clip dan? Welke vorm van geweld zit erin? Ken 'm niet namelijk...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef Mark het volgende:
[..]
ranja +1 en nu kunnen we hem allemaal vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |