Nou, weet je, ik vind 't wel mooi geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is de band van de vrouw van de overleden drummer van Telefunk, maar ben de naam vergeten...
Denk je dat er voor 8 uur morgenochtend nog iemand dichter bij gekomen zou zijn? Jij wist tenminste nog waar het over gingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:Krijg ik daar een punt voor?
![]()
Maar het ging toch om Anneke... Anneke zingt met Napalm Death. Anneke zingt met Drive by Wire. Daarbij was het wel 'wereld'nieuws dat haar man dood ging, maar Simone is alweer vergeten?quote:
Al over de helftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef belsen het volgende:Paranoid android Creep High & dry Street spirit Karma police No surprise My iron lung
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
gooi ik er nog een Knives out en Anyone can play guitar () in
quote:
Ook niet. Maar je hebt nu voor 3 nummers aan hints...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:39 schreef belsen het volgende:
En dan gooi ik Pyramids er ook nog tegenaan.
Pleeeeeeeeeeeeeeeeease?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef ranja het volgende:
Laat ik dat maar niet doen, dat moet ik dan nog heel lang horen vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |