Zie Do2quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn we eigenlijk positief over onze eigen users
Waarom denk je dat het direct dood valt? "uit ervaring"
Maar waardoor valt het dood dan?
Ok, dat heb je nou eenmaal als ONZ modquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Om mijn lieve TTK'ers te verdedigen hou ik het op je ongeduld jogy
Oh! Zeg dat dan meteen. Ik stuur wel een paar ONZinners deze kant op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat veel TTK topics qua volgooien het ook moeten hebben van offtopic geklets
Ik zal het ze doorgeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Isabeau het volgende:
ONZinners...Ben ik heel onbeschoft als ik zeg dat je die wel mag houden
Ik wil uiteraard geen users inpikken...
Zeg je daarmee nu dat een topic dat qua onderwerp zondermeer in TTK thuishoort, beter in KLB kan blijven omdat het beter loopt daar?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn we eigenlijk positief over onze eigen users
Waarom denk je dat het direct dood valt? "uit ervaring"
Maar waardoor valt het dood dan?
Toch maar KUT: Kunst Und Taal. (c) Isabeauquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef beeer het volgende:
Misschien is een naamsverandering een goed idee.
Nou Ollie, het is niet dat hier teweinig mensen komen, maar wel veel hetzelfde 'soort' mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg je daarmee nu dat een topic dat qua onderwerp zondermeer in TTK thuishoort, beter in KLB kan blijven omdat het beter loopt daar?
Ik begrijp dat AR en DO-2 vinden dat topics doodvallen omdat er te weinig users zijn in TTK.
Betekent dat dan niet dat TTK niet meer levensvatbaar is? Opheffen dan maar? Of reanimeren?
En ik zeg dit níet om te trollen, want TTK is mijn favoriete forum.
jawohl!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:25 schreef sigme het volgende:
Dom dom dom.
Wil; iemand Neues nog even een hoofdletter geven? Dank bij voorbaat.
Im Osten nichts Neues: geletterde militairen
uhmm, ik had even wat dingen ge-edit en gedelete.. tjeezus, ik heb weer geen idee hoe ik die 2 woorden moet vervoegenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Hij had zichzelf al tot de orde geroepen zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |