Ach die word toch naar believen gebruiktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Dus zolang er geen éénlettergrepige posts worden geposts mag een topic openblijven?
Ik weet niet of Danny dit bedoelde met de nieuwe policy.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Het_hupt het volgende:
Kan dr wat gedaan worden aan de oersaaie oude topic kicks?
Da's waar, maar ik bedoelde eigenlijk die opgekickte shit uit 2005 etc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goeiemorgen
nee, je zou dan alle oude topics eigenlijk op slot moeten doen, en dat is wat veel werk, me dunkt.
![]()
Dat is ook wat ik bedoel. Je zou automatisch een slotje moeten laten zetten op alle topics waar bijvoorbeeld 2 maanden niet in is gepost. En dan met een TR of zo het topic weer laten openzetten, als dat nodig is. Maar het lijkt me nogal onhandig... en trouwens, soms komen er weer juweeltjes bovendrijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik bedoelde eigenlijk die opgekickte shit uit 2005 etc.![]()
Ik zie op dit moment, gisteravond was ik aan het zuipen, niet zoveel van die kicks staan. Sterker nog, geen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik bedoelde eigenlijk die opgekickte shit uit 2005 etc.![]()
Je weettoch, Vanilla Ice ice ice.. baby!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:59 schreef NJ het volgende:
Bag-ger.
provocatie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef Chowi het volgende:
Tof, er is gewoon niets te ruimen.
Wat, zoek je een uitdaging?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef Chowi het volgende:
Tof, er is gewoon niets te ruimen.
Komt in orde. Even laten mergen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zie de centrale topics:
Moppentrommel deel 6 alweer!
iamredleader
15 279 15-08-2006 21:09 - Linc_The_Sink
moppentrommel, deel 4 2
Killer_Mom
56 1511 15-08-2006 12:39 - Topmaat
quote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, zoek je een uitdaging?
geniet er nog maar even van, het is zo vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik zou niet durven.. Ik had gewoon verwacht dat er nog wel wat stond.
Ik moet eigenlijk nog weg, maar ik durf niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van, het is zo vrijdagmiddag
Chicken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog weg, maar ik durf niet..
Je krijgt me niet weg. Ik blijf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chicken!ga dan, he, je durft niet!
![]()
quote:
Verdomme, kutkind. Ik leg toch uit waarom ik die Bombay-TV-topic niet kon vinden. En dan reageer jij gelijk zo mongolig.quote:
Mij normaal aanspreken mag op zich ook wel. En je kon het topic niet vinden, dus heb ik het even voor je gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Verdomme, kutkind. Ik leg toch uit waarom ik die Bombay-TV-topic niet kon vinden. En dan reageer jij gelijk zo mongolig.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, nachtbagger doet gewoon zijn taak. goedzo.
Jij begon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mij normaal aanspreken mag op zich ook wel.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Ah, je bent terug.
Tof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi! Gesprek was super, goed gevoel, dus vanavond vrolijk op het forum verder
![]()
Nee hoor. En het wordt ook niet laat, want er komen een paar vrienden voorbij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof.
Maarrehm, dat betekent toch geen overmatige bagger hè?
Want dat kan ik niet aan, zo in mijn menstruatieperiode!
ff snel de edit knop gebruikt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Blame het volgende:
[edit]
Het zou wat lullig overkomen om een baggertopic te melden waar ik zelf het hardste bezig benquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff snel de edit knop gebruikt?![]()
Vooral die "69" van Bert & Ernie deed het um, BaggerQueen![]()
![]()
heldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef Blame het volgende:
[..]
Het zou wat lullig overkomen om een baggertopic te melden waar ik zelf het hardste bezig ben![]()
![]()
eej tjek de PI manquote:
yup, dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
Bier. Tof.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
Niet teveel slowchatten, hm?
sry meester S'jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
Niet teveel slowchatten, hm?
Het mag dan wel een onzinforum zijn, maar het moet natuurlijk wel gezellig blijven voor de users die er posten. En dat kan niet als het uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef angelfist het volgende:
waarom worden mensen gebanned uit het onzin forum?
Het lijkt me dat dat net een plek is om niemand uit te bannen, omdat het toch allemaal onzin is!
Het gaat echt niet helpen als je het de hele tijd zit te spammen, heur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef KaMo het volgende:
Pimp *hier* *Miss*Honey* deel 4
iets met 3 T'en
hint 0-)
Dat gebeurt dus alleen als er ruzie is ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het mag dan wel een onzinforum zijn, maar het moet natuurlijk wel gezellig blijven voor de users die er posten. En dat kan niet als het uit de hand loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |