Hij staat hier nu toch alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Of: je zet m in GC en als er heel weinig nuttige bijdragen bijkomen dan doen we m weer terug naar ONZ
Schouderklopje mag zeker niet?quote:
Dank uquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
Ok ok, ik edit en note de schavuit wel.
Ik heb het gelezen, je mag de lachgaskamer inh, dat is al een stuk minder stout.quote:
jij weet toch beter eh?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, je mag de lachgaskamer inh, dat is al een stuk minder stout.
Het vorige Fokke en Fokke kwam hier toch ook vandaan, dus hier zijn de roots mên. Geef ons ook eens een topic die niet lijkt alsof het uit een reet van een baggeraar komt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar hij begon in GC en hij is verplaatst zonder toestemming![]()
nou ja elk topique krijgt de mod die het verdient zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Het vorige Fokke en Fokke kwam hier toch ook vandaan, dus hier zijn de roots mên. Geef ons ook eens een topic die niet lijkt alsof het uit een reet van een baggeraar komt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond, ik hoop dat het hele topic nog een beetje coherent is.
[afbeelding] Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part. [afbeelding]
Oe, hier trekt het nog wat meer aandacht, goeie zaakquote:
ik denk, ik help je evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Oe, hier trekt het nog wat meer aandacht, goeie zaak.
Hier dan een betere (nettere versie) http://i110.photobucket.com/albums/n95/fokBlame/onz-feedback.jpgquote:
Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Blame het volgende:
[..]
Hier dan een betere (nettere versie) http://i110.photobucket.com/albums/n95/fokBlame/onz-feedback.jpg
psd-tje kun je hier halen, mocht je hem nodig hebben
mijn fav modquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:41 schreef NJ het volgende:
Hoi.
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
NB word een beetje té bagger, grijp eens in.
Nachtbagger?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Je moet het gezelligste topic van FC wat meer bijhouden, must.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
Hey, die OP!
D'oh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Ik was er gisteravond helegaar niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Je moet het gezelligste topic van FC wat meer bijhouden, must.
Nope, nachtbagger doet gewoon zijn taak. goedzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Dat doen we dan ook zo min mogelijk. Maar af en toe moet je mensen er even op wijzen dat ze er een zooi van maken, en dat helpt prima over het algemeen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:06 schreef Betaserc het volgende:
Misschien helpt het ook om wat minder te hameren op dat mensen niet moeten baggeren? Alles wat niet mag is leuk immers.
En dan toch blijkt het een beetje uit de hand te lopen met de baggertopics de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook zo min mogelijk. Maar af en toe moet je mensen er even op wijzen dat ze er een zooi van maken, en dat helpt prima over het algemeen.
Dus moeten we de mensen er weer even op wijzen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En dan toch blijkt het een beetje uit de hand te lopen met de baggertopics de laatste tijd.![]()
Vandaar dan ook de sticky bovenaan de ONZ AT sinds vandaag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En dan toch blijkt het een beetje uit de hand te lopen met de baggertopics de laatste tijd.![]()
Dit is natuurlijk van toepassing op alle users neem ik aan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus moeten we de mensen er weer even op wijzen.
In principe wel, maar wie de schoen past... Lees deze even. Discussie over medje onzinnigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk van toepassing op alle users neem ik aan?
Reageer daar maar es danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
In principe wel, maar wie de schoen past... Lees deze even. Discussie over medje onzinnig
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef Blame het volgende:
Tubgirl in opleiding![]()
Meer kan ik er niet over kwijt...![]()
TS gaf aan dat iedereen "gpwnt" was dus dan is het onzinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Smerig wijf houd je foto's bij je (paint)
Waarom laten jullie dit topic open? Ookal heeft dat meisje die foto zelf naar TS gestuurd, dan heeft hij nog niet het recht de foto op FOK te zetten. Volgens mij is ze nog geen 18 ook trouwens.
Zielig gedrag hier.
Ik ben blond, boven de 30 en kom zelden in ONZ, dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS gaf aan dat iedereen "gpwnt" was dus dan is het onzin
Tis geen bagger topiquequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Smerig wijf houd je foto's bij je (paint)
Waarom laten jullie dit topic open? Ookal heeft dat meisje die foto zelf naar TS gestuurd, dan heeft hij nog niet het recht de foto op FOK te zetten. Volgens mij is ze nog geen 18 ook trouwens.
Zielig gedrag hier.
TS gaf aan dat het verhaal dat hij vertelde, foto opgestuurd word gestalkt enzo niet waar is. Hij heeft deze foto dus ook niet op internet gezet. Dus zou het alleen nog kunnen liggen aan haar leeftijd maar die is niet te achterhalen dus kan het topic open blijven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben blond, boven de 30 en kom zelden in ONZ, dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.
Waarom mag het open blijven zei je?
Dat gaat over de reacties in de topics niet over de topics zelfs. Of ze open mogen blijven hangt af van het topic zelf: De OP, doel, enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Dus zolang er geen éénlettergrepige posts worden geposts mag een topic openblijven?
Ik weet niet of Danny dit bedoelde met de nieuwe policy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |