quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef Berkery het volgende:
Zie mijn voorganger. Weinig aan toe te voegen![]()
Eeuwige jachtvelden is wel een goede naam voor de verliezersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Ah, 24 uur verder. Mag ik ook weer meedoen.
Bellamy en zijn geflipte maatjes moeten zo snel mogelijk naar de eeuwige jachtvelden van de muziek verbannen worden.
Anders gaan ze eigenlijk ook te snel dood, het andere variant was 20 maar dat vind ik dan weer te weinig. Maar als dit topic gewoon wat meer mensen aantrekt zal dat wel sneller gaan denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef placebeau het volgende:
was 30 trouwens niet wat hoog om te starten, eer er nu iemand dood zal zijn...
Rainbow is de band van geniale klassiekers als: "All Night Long" en natuurlijk "Since You've Been Gone"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef spacemangraig het volgende:
Wat is Rainbow?!
je bent mijn lijstje vergetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:46 schreef Plengel het volgende:
[...]
Heb hem al ge-editquote:
Nog niet helemaal: Metallica moet 26 zijn, Muse 16quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Plengel het volgende:
[..]
Heb hem al ge-edit
Dit is em nu:
Pink Floyd - 40
Bob Dylan - 44
Queen - 32
Led Zeppelin - 32
Metallica - 24
Muse - 18
The Beatles - 48
Rainbow - 36
Red Hot Chilli Peppers - 26
Genesis - 30
Als je dat al geniaal noemt, wat is dan het werk ten tijde van Dio, goddelijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:49 schreef Plengel het volgende:
[..]
Rainbow is de band van geniale klassiekers als: "All Night Long" en natuurlijk "Since You've Been Gone"
Dan raad ik je aan is iets van dit onderstaande lijstje proberen, het is wel totaal anders dan wat jij kent, wat het werk ten tijde van Graham Bonnet (zanger) is totaal anders dan ten tijde van Dio(zanger).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:59 schreef Plengel het volgende:
Meer werk ken ik eigenlijk niet van RainbowFout lijstje gepost de vorige keer.
Je kent alleen Since You Been Gone zekersquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap dit spel niet zo, en wat Rainbow in dit rijtje te zoeken heeft snap ik alhelemaal niet. Rainbow!? wtf.
Op zich vind ik dat wel een aardige aanvulling. Anders word er iets te vaak op dezelfde band gestemd.quote:Is het misschien een aardige aanvullig op de regels als je niet 2 keer achter elkaar op dezelfde bands mag stemmen?
Okee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:02 schreef placebeau het volgende:
psst, nu hebben the beatles er 60 en mag je een nieuwe band erbij plaatsen en verdwijnen the beatles in the hall of fame, als ik het goed versta.
Dat is wel een goede aanvulling. Dit zal vanaf nu ingaan.quote:Is het misschien een aardige aanvullig op de regels als je niet 2 keer achter elkaar op dezelfde bands mag stemmen?
Waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat is wel een goede aanvulling. Dit zal vanaf nu ingaan.
Wat is daar zo mis meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Queen is bombastische bagger, nichterige stadionrock, bah!
Klasse argument! Ik trek meteen m'n maillot aan, luipaardenprintje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef lugum het volgende:
(...) en dat waren de meeste rockbandjes uit de jaren '80
Voor elke 'nicht'band die jij noemt post ik 3 normalequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef lugum het volgende:
Wat is daar zo mis mee, en dat waren de meeste rockbandjes uit de jaren '80.
Die kan gewoon worden toegevoegd als er eentje dood is of in de Hall of Fame gekomen is.quote:( ik mis david bowie trouwens in het lijstje )
fotoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klasse argument! Ik trek meteen m'n maillot aan, luipaardenprintje...
Ga er gewoon van uit dat ze na 1991 (of na 1995, toen hun laatste album uit werd gebracht) gestopt zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Voor elke 'nicht'band die jij noemt post ik 3 normale(hoewel ik vind dat er met Queen niks mis was, alleen na de dood van FM is het bagger)
En dat komt van een kerel met Daisy Duke als nick???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Queen is bombastische bagger, nichterige stadionrock, bah!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
Boeien van 1 slecht album
Oh jee, spreken na de Radiohead-fans nu ook de Queen fundamentalisten fatwa's uit over critici? Ik berg me al...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
En dat komt van een kerel met Daisy Duke als nick???
Klinkt ook behoorlijk vrouwelijk voor een jongetje...moeite met het accepteren van je sexualiteit knul?![]()
Het valt inderdaad ook op dat de TS de enige is die er ooit punten aan toekent. De enige reden dat die band er nog tussen staat is omdat er bij de high profile-bands nog genoeg waardeloze flutbands staan die mensen het liefst gisteren nog uit zo'n lijst zien verdwijnen, zodat een no-one-cares-bandje als Rainbow nog altijd staande weet te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap dit spel niet zo, en wat Rainbow in dit rijtje te zoeken heeft snap ik alhelemaal niet. Rainbow!? wtf.
ik vind 2 al langzaam gaan, laat staan 1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het valt inderdaad ook op dat de TS de enige is die er ooit punten aan toekent. De enige reden dat die band er nog tussen staat is omdat er bij de high profile-bands nog genoeg waardeloze flutbands staan die mensen het liefst gisteren nog uit zo'n lijst zien verdwijnen, zodat een no-one-cares-bandje als Rainbow nog altijd staande weet te houden.
Is er trouwens nog een logische reden voor het feit dat er met eenheden van 2 wordt gewerkt, en niet van 1?![]()
Uiteraard, maar zoals het spel nu gaat had je net zo goed alle bands met 15 punten kunnen laten beginnen en dan vervolgens met losse eenheden te werken. Dit werken met 2 punten tegelijk is redelijk suf op deze manier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef lugum het volgende:
[..]
ik vind 2 al langzaam gaan, laat staan 1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |