Bouyeri radicaliseerde omdat zijn moeder dood ging.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
Radicalisatie voorkomen
ze zullen het wel wat beter uitzoeken maar de situatie zoals ik die schetse is zeker niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dit ga je niet serieus menen?
Onder dit motto kunnen ze jou ook pakken/martelen als je contact hebt met iemand die contact heeft met iemand die contact heeft met een mogelijke terrorist.
nou leg dan ff uit...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jeeezus, jouw posts zijn wel doorspekt van vooroordelen en strerotiepen, heb je dat zelf door?
Het hoeft natuurlijk niet alleen om zelfmoordaanslagen te gaan. Denk aan de RAF, ETA, IRA, etc.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef klez het volgende:
[..]
Aannames gebaseerd op statistische gegevens. Er zijn nauwelijks niet-Moslims die zelfmoordaanslagen plegen heden ten dage.
Gelukkig geef je zelf aan dat hiet als directe reden niet veel met Islam te maken had inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Bouyeri radicaliseerde omdat zijn moeder dood ging.
Ik betwijfel dat ten zeerstequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef -IksRee- het volgende:
Kul dus. Maakt niet uit wat je bij mij doet ik zal nooit in een radicale moslim radicaliseren.
Time will tell of het gelijk is aan de ideologien die jij aanhaalt hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef -IksRee- het volgende:
Dus het zit er gewoon in bij die gasten. Verder zijn de meeste terroristen ook nog eens allesbehalve arm en vaak redelijk opgeleid dus ook dat argument is kul.
De enige reden is gewoon het falen van het Midden-Oosten en de Islam en dat steekt. Vandaar nu de anti-moderne reactie, zoals we ook al gezien hebben in de opkomst van het fascisme en communisme vorige eeuw. Het is echt exact gelijk.
je bedoelt zo'n smerige westerse hoer die het verdient om verkracht te worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, zolang ik maar gefouilleerd wordt door een lekkere slet.
Waar vind je die? Ik heb me rot gezocht....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n smerige westerse hoer die het verdient om verkracht te worden.
![]()
in mijn vrieninnenkringquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waar vind je die? Ik heb me rot gezocht....
Als het maar een lekker wijf is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n smerige westerse hoer die het verdient om verkracht te worden.
![]()
duh .. je bent dan ook geen moslim ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:04 schreef -IksRee- het volgende:
Kul dus. Maakt niet uit wat je bij mij doet ik zal nooit in een radicale moslim radicaliseren.
imho zit het in meerdere of mindere mate in ieder mens .. hangt maar net af van de omstandigheden waarin je je bevindt of het naar buiten komt of niet ..quote:Dus het zit er gewoon in bij die gasten.
kan je nagaan hoe beledigend die het zullen vinden om weer eens voor achterlijke zandaap oid te worden uitgemaaktquote:Verder zijn de meeste terroristen ook nog eens allesbehalve arm en vaak redelijk opgeleid dus ook dat argument is kul.
Nee, de islam is zo inherent slecht en totaal tegenovergesteld aan hetgeen ik goed en belangrijk vind in het leven dat dat echt wel het aller, allerlaatste is. Dan liever dood.quote:
Inderdaad. Maar vooralsnog gaat het exact dezelfde kant op.quote:Time will tell of het gelijk is aan de ideologien die jij aanhaalt hier![]()
Welnee. De theedoek en pyama hebben al hun intrede gedaan en werken net zo efficient.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zou mijn idee voor een groene maan op het jasje dan toch van de grond komen?
Iets zegt mij dat geen van de terroristen in Londen of NY te herkennen was aan een 'theedoek' of 'pyama'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Welnee. De theedoek en pyama hebben al hun intrede gedaan en werken net zo efficient.
Kerel, noch je huidskleur noch de kleur van je haar noch de omgeving waar je bent opgegroeid garandeert dat je een bepaalde ideologie wel of niet aanhangt. Ook Piet Jansen met blond haar en blauwe ogen die in Nederland is opgegroeid kan een islamitische terrorist worden. Toegegeven, het is niet waarschijnlijk, maar het gaat niet om waarschijnlijkheid. Er hoeft maar 1 zo'n knakker gek genoeg te zijn en je hebt weer een stel doden. Ervan uitgaan dat Piet Jansen een normale burger zal zijn, omdat hij blond haar en blauwe ogen heeft en in Nederland is opgegroeid is naïef.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
de meeste aanslagen door moslim terroristen zijn zelfmoordaanslagen.
vind maar eens westerlingen die dat zouden doen.
een aanslag plegen voor geld, zijn denk ik weinig mensen die dat doen. iemand vermoorden voor geld is een ding. een compleet vliegtuig met allemaal onschuldigen uit de lucht halen is compleet anders.
dan kun je de familie gijzelen van westerlingen. jij pleegt de aanslag en je vrouw en kind blijven leven en anders verkrachten we ze en vermoorden we ze op de meest gruwelijke manier.
denk je dat zo'n persoon niet gaat opvallen bij een controle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |