Nee, het geheimpje blijft nog even geheim.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Was dat geheim dan?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, het geheimpje blijft nog even geheim.![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ik weet hèèèt.
Alleen was deze niet zo tof
Maaknieuitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sorry.
Ik deed het in een opwelling.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef Boeman het volgende:
Hoi lieverds.
Neuken?quote:
Nou dan.quote:
Ik las, ik word heetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ik weet hèèèt.
Alleen was deze niet zo tof
quote:
goh, ergens kan ik me herinneren dat jij ook een geheimpje over mij had die ik nog steeds niet weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, het geheimpje blijft nog even geheim.![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef Boeman het volgende:
Neuken?
Hihi, hij weet geheimpjes van iedereen op fokquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
goh, ergens kan ik me herinneren dat jij ook een geheimpje over mij had die ik nog steeds niet weet
Klopt, om 3 over 10 ga ik het onthullen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
goh, ergens kan ik me herinneren dat jij ook een geheimpje over mij had die ik nog steeds niet weet
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vandaag?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Klopt, om 3 over 10 ga ik het onthullen!![]()
Ik weet niet of het hetzelfde geheim isquote:
Ja, verdulleme hoeveel geheimen zijn er wel niet, waar ik allemaal niet vanaf weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hetzelfde geheim is.
Ik ben een Ariër.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef Messenga het volgende:
Ik ben een bijna neger met blond haar.
Fuck, je zit hier langer dan ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
wtf, ik zie net dat Boeman hier langer zit dan ik, en ik zit hier al lang.
Jij bent gewoon een newbiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
wtf, ik zie net dat Boeman hier langer zit dan ik, en ik zit hier al lang.
Jij ookquote:
Dat zeg ik.quote:
Hoi, ben je dronken?quote:
Hoi, ja.quote:
PI's zijn voor newbiesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is weer droevig gesteld met de PI's in dit topic.
Duidelijk dat jij er één bent, als je zo denkt.quote:
Het is wel pas vroeg, zeg.quote:
Laat genoeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is wel pas vroeg, zeg.
Dat zeker.quote:
Ja dood.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens, in de reeks, "Hou zou het zijn met..."
Hou zou het zijn met XBM en TLK?
Hoe weet jij dat nou?quote:
Bijzaak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Jij mag nog geen drank!
Constitutieve gelijkgesteldheid.quote:
'keger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Constitutieve gelijkgesteldheid.
Alweer? Mijn inscheuring van zaterdag moet nog helenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeman ik wil je anaal penetreren
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
Alweer? Mijn inscheuring van zaterdag moet nog helen.
Heb je anders hansaplast bij de hand?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beter
O.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beter
Voor jou wel poedelewoepsie!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Heb je anders hansaplast bij de hand?
Hey Chris. Hoe was 't in Tillytown?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is weer droevig gesteld met de PI's in dit topic.
Zo'n MRI-apparaat is kei vaag mên. Het maakt meer geluid als het orgasme van een olifantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hey Chris. Hoe was 't in Tillytown?![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ren neger ren
dan het orgasme van een olifant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo'n MRI-apparaat is kei vaag mên. Het maakt meer geluid als het orgasme van een olifant.
Oei, daar had je me.quote:
ik help je herinneren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi!
lisszle! ik moet nog ff in je Fobo reageren. Help me ff herrineren
Hoi Lisanne.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef liiszle het volgende:
en nu valt het dood..
kom op jongensga verder over t olifanten orgasme ofzo?!
hoi blaxje!quote:
Vaak wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoi blaxje!
ben jij ook een neger?
quote:
Ja, duh, dat wisten we allangquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
woooow wat een grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
net zo geheim als die van mij en blax, zo geheim dat ik dr niets van af weet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Liiszle, zullen wij ook een geheime relatie doen?![]()
Nee, dat zou een beetje eng zijn, hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
net zo geheim als die van mij en blax, zo geheim dat ik dr niets van af weet?
Ik maar twee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Soms heeft een user maar 4 woorden nodig om alles uit te leggen.
D_A is zo'n user.
Hulde.
ik één!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik maar twee.
Blaxje, grap.
Ik geen:quote:
quote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Liiszle, zullen wij ook een geheime relatie doen?![]()
Wie was het?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef liiszle het volgende:
toch vind ik het leuk dat die zolang heeft gedaan alsof... houd een mens toch bezig hea?!![]()
ja is goed hoorquote:
utrecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oke, dan zoek ik wel ff uit waar Ijsselstein ligt![]()
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje neger van onderenquote:
True!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje neger van onderen
Ik loop dagelijks op de maan.quote:
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borkyquote:
Hey dude.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borky![]()
does lief!quote:
Kutgast, dat zou tusen ons blijven!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borky![]()
Hè, verdomd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kutgast, dat zou tusen ons blijven!
Ik heb daar de conditie niet voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks op de maan.
Hey, ik kom welis in ijselstein!quote:
De evolutietheorie is tenslotte ook maar een relatief begrip.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb daar de conditie niet voor![]()
Sommige vinden me lui, ik noem het evolutie
Wie ben jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hey, ik kom welis in ijselstein!
We kunnen wel een keer gaan fokken in ijselstein als je wilt![]()
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Stel je is voor aan de oude wijze Borkydude![]()
Ik ben Gabryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Stel je is voor aan de oude wijze Borkydude![]()
Kwallen > apen > mensen > moonwalkersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De evolutietheorie is tenslotte ook maar een relatief begrip.
Gij snapt het relatieve begrip volkomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kwallen > apen > mensen > moonwalkers
Klinkt niet eens zo vreemd![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..
Zeg welke aars heb jij moeten likken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..
Sjonge heb jij jezelf nou nog niet voor een trein geworpen.quote:
Whehehe!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge heb jij jezelf nou nog niet voor een trein geworpen.
Nee man, de NS reed weer is niet op tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Utrechtersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Rijden treinen genoegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Utrechters
20 Utrecht Justin TImberlakequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Leeftijd, woonplaats, stijlvolheid?
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Leeftijd, woonplaats, stijlvolheid?
Nee dan ga ik er eerst een anderhalf uur in zitten en mezelf er dan voor werpen.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Joo Utrechter, welcome to the club!
Man/Vrouw?
Ik betaal 't met plezierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee dan ga ik er eerst een anderhalf uur in zitten en mezelf er dan voor werpen.
wat denk je dat het kost.!
D'r is hier ook niemand die all stars draagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagt
Nee Lacoste als het even kanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagt
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef booo het volgende:
[..]
D'r is hier ook niemand die all stars draagt
Stijlvolheid is of jij naar de dames toe stapt of zij naar jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
20 Utrecht Justin TImberlake
Wat betekent stijlvolheid?![]()
Ah tof. Stuur geld dan.quote:
Wat voor 1?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat kan niet altijd
Nu eerst maar sparen voor scooter
Neen, over scooters praten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Volgens mij willen jullie me gewoon gangbangen![]()
Zo hebben ze tegen mij ook gedaan.. Stopt vanzelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Waar woon je in Utrecht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Eerst foto's en dan antwoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Nu doen we 't 1 voor 1.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Zo hebben ze tegen mij ook gedaan.. Stopt vanzelf.
Je moet net de juiste users tegen komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Zip 25 -» 1300 euroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, dan blijft je haar goed
125cc'er is ook wel ok.
Hoe liep het af?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe liep het af?
Op de backseat van een scooter?
Ik ken een gast die word 18 dit jaar. Misschien kan je die van hem kopen, als ie auto haalt.quote:
Welke "hood" woon je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe liep het af?
Ik kan er ook nog 1 kopen van familie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ken een gast die word 18 dit jaar. Misschien kan je die van hem kopen, als ie auto haalt.
Is in goede staat, alleen wat krasjes aan de zijkant van toen ik erop reed tegen de stoep
http://www.marktplaats.nl/quote:
Tis een kerel kom opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.
Dan stopt het.
RKCquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waalwijk vriend. En ik klap je kop eraf als je er een slecht woord over zegt. Sukkeltje.
Vuil kutdorp. Ze weten neit eens dat de plaatselijke koe met een BSE gezwel over de plaatselijke dorpse hoofdstraat loopt zodat de plaatselijke bevolking gezwellen krijgen over hun lichamen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waalwijk vriend. En ik klap je kop eraf als je er een slecht woord over zegt. Sukkeltje.
Ik had een fotoboekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.
Dan stopt het.
Ah, stuur het zipje ff over msn wil je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
*heeeft nu een witte lacoste polo aan..![]()
Kraagje omhoog?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
*heeeft nu een witte lacoste polo aan..![]()
Nee hoor. Gewoon van je af bijtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe liep het af?
quote:
En als je lelijk bent ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef booo het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon van je af bijten
Je hebt geluk dat je een man bent trouwens.. Ze zullen jou zo wel met rust laten
Nee ik pak de ICquote:
Niet verder kijken dan je penis lang isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hier zijn niet veel leliijke dames.![]()
Dan kijkt 'ie dus 2 cm verquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan je penis lang is [afbeelding]
*polo aanheeft*quote:
Nee, geil.quote:
Penis > oog beschermersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Ja bier doet zijn werk.
Welke wijk woon je voor de achtenkankerste keer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Penis > oog beschermers
Lang geleden dat ik die dingen heb gezien![]()
achtenkankerste keer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Welke wijk woon je voor de achtenkankerste keer.
Sorryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
achtenkankerste keer?
Niet liegen Borkydude, liegen is onbeleefd
Zeg nou welke wijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
achtenkankerste keer?
Niet liegen Borkydude, liegen is onbeleefd
Waar laat je de hond uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:39 schreef Gabry het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten
liiszle, laat je nummer even achter voorals ik toevallig naar ijselstein besluit te lopen![]()
Oud vriend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef mstr het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2943/3b34a47c/index.html
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef mstr het volgende:
P 1 BINNENBRAND NEUDE 37 39 UTR Cafe De Beurs
15-08-2006 19:45:54 - Utrecht
komt Zonnebril uit Utrecht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zonnebril en ik hadden het net nog over de BeursSerieus 5 minuten geleden.
Nee, wel ergens in de buurt, ik denk Bilthoven, want ze is fucking rijkquote:
We moeten daar maar is langsgaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, wel ergens in de buurt, ik denk Bilthoven, want ze is fucking rijkSpeelt golf, heeft zwembad thuis, kent prinses Irene
Moeten we doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:57 schreef Borkydude het volgende:
We kunnen onderhand wel een PUB Utrecht meet houden
- Borks
- Mstr
- Annemiii
- Liiszle
- Gabry
- Zonnebril
Euuhm...
Blijkt iedereen elkaar te kennen.quote:
Nee man, dan ga je mensen tegenkomen in cafe's en dan zeggen ze wie zijn die dudes met wie je rondhangt en dan zeg je mijn internetvrienden en dan ben je kansloosquote:
Dan zeg je: Nee, ik ben op schoolreisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee man, dan ga je mensen tegenkomen in cafe's en dan zeggen ze wie zijn die dudes met wie je rondhangt en dan zeg je mijn internetvrienden en dan ben je kansloos
Doe maar dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Blaxje het volgende:
Zal ik het doen? Pussies.
Jaa..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Blaxje het volgende:
Truste liefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
Maar dan ga ik maar eventjes slapen
Trustequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
Maar dan ga ik maar eventjes slapen
Al bezig?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Blaxje het volgende:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef booo het volgende:
[..]
Hij wóónt niet eens in utrecht![]()
Durven jullie zelf niet?![]()
Waar woon jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij hebt op de Apollo gezeten ofniet?
Moonwalker
Nee sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij hebt op de Apollo gezeten ofniet?
Moonwalker
naak zwemmen is zo fijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Borkydude het volgende:
Welke kant van de Rijn?
Vertel maar waar je woont, en als je bij me woont zal ik het zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Borkydude het volgende:
Welke kant van de Rijn?
Parkwijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vertel maar waar je woont, en als je bij me woont zal ik het zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |