Hoi, ja.quote:
PI's zijn voor newbiesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is weer droevig gesteld met de PI's in dit topic.
Duidelijk dat jij er één bent, als je zo denkt.quote:
Het is wel pas vroeg, zeg.quote:
Laat genoeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is wel pas vroeg, zeg.
Dat zeker.quote:
Ja dood.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens, in de reeks, "Hou zou het zijn met..."
Hou zou het zijn met XBM en TLK?
Hoe weet jij dat nou?quote:
Bijzaak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Jij mag nog geen drank!
Constitutieve gelijkgesteldheid.quote:
'keger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Constitutieve gelijkgesteldheid.
Alweer? Mijn inscheuring van zaterdag moet nog helenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeman ik wil je anaal penetreren
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
Alweer? Mijn inscheuring van zaterdag moet nog helen.
Heb je anders hansaplast bij de hand?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beter
O.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach het kan beter onherstellend zijn. Werkt beter
Voor jou wel poedelewoepsie!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Heb je anders hansaplast bij de hand?
Hey Chris. Hoe was 't in Tillytown?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is weer droevig gesteld met de PI's in dit topic.
Zo'n MRI-apparaat is kei vaag mên. Het maakt meer geluid als het orgasme van een olifantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hey Chris. Hoe was 't in Tillytown?![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ren neger ren
dan het orgasme van een olifant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo'n MRI-apparaat is kei vaag mên. Het maakt meer geluid als het orgasme van een olifant.
Oei, daar had je me.quote:
ik help je herinneren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi!
lisszle! ik moet nog ff in je Fobo reageren. Help me ff herrineren
Hoi Lisanne.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef liiszle het volgende:
en nu valt het dood..
kom op jongensga verder over t olifanten orgasme ofzo?!
hoi blaxje!quote:
Vaak wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoi blaxje!
ben jij ook een neger?
quote:
Ja, duh, dat wisten we allangquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
woooow wat een grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
net zo geheim als die van mij en blax, zo geheim dat ik dr niets van af weet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Liiszle, zullen wij ook een geheime relatie doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |