dan het orgasme van een olifant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo'n MRI-apparaat is kei vaag mên. Het maakt meer geluid als het orgasme van een olifant.
Oei, daar had je me.quote:
ik help je herinneren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi!
lisszle! ik moet nog ff in je Fobo reageren. Help me ff herrineren
Hoi Lisanne.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef liiszle het volgende:
en nu valt het dood..
kom op jongensga verder over t olifanten orgasme ofzo?!
hoi blaxje!quote:
Vaak wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoi blaxje!
ben jij ook een neger?
quote:
Ja, duh, dat wisten we allangquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
woooow wat een grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ok het grote geheim:
Ik heb ooit een relatie gehad met liiszle, maar dit weet zij zelf niet omdat ik toen vermomd was en me onder een andere naam uitgaf.
Zo.
net zo geheim als die van mij en blax, zo geheim dat ik dr niets van af weet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Liiszle, zullen wij ook een geheime relatie doen?![]()
Nee, dat zou een beetje eng zijn, hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
net zo geheim als die van mij en blax, zo geheim dat ik dr niets van af weet?
Ik maar twee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Soms heeft een user maar 4 woorden nodig om alles uit te leggen.
D_A is zo'n user.
Hulde.
ik één!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik maar twee.
Blaxje, grap.
Ik geen:quote:
quote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Liiszle, zullen wij ook een geheime relatie doen?![]()
Wie was het?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef liiszle het volgende:
toch vind ik het leuk dat die zolang heeft gedaan alsof... houd een mens toch bezig hea?!![]()
ja is goed hoorquote:
utrecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oke, dan zoek ik wel ff uit waar Ijsselstein ligt![]()
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje neger van onderenquote:
True!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje neger van onderen
Ik loop dagelijks op de maan.quote:
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borkyquote:
Hey dude.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borky![]()
does lief!quote:
Kutgast, dat zou tusen ons blijven!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg op msn, maak je nog de ene na de andere doodsverwensing naar Borky![]()
Hè, verdomd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kutgast, dat zou tusen ons blijven!
Ik heb daar de conditie niet voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks op de maan.
Hey, ik kom welis in ijselstein!quote:
De evolutietheorie is tenslotte ook maar een relatief begrip.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb daar de conditie niet voor![]()
Sommige vinden me lui, ik noem het evolutie
Wie ben jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hey, ik kom welis in ijselstein!
We kunnen wel een keer gaan fokken in ijselstein als je wilt![]()
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Stel je is voor aan de oude wijze Borkydude![]()
Ik ben Gabryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Stel je is voor aan de oude wijze Borkydude![]()
Kwallen > apen > mensen > moonwalkersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De evolutietheorie is tenslotte ook maar een relatief begrip.
Gij snapt het relatieve begrip volkomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kwallen > apen > mensen > moonwalkers
Klinkt niet eens zo vreemd![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |