Zeg welke aars heb jij moeten likken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst keurig voorstellen aan Borky.. dan mag ik pas beslissen..
Sjonge heb jij jezelf nou nog niet voor een trein geworpen.quote:
Whehehe!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge heb jij jezelf nou nog niet voor een trein geworpen.
Nee man, de NS reed weer is niet op tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Utrechtersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Rijden treinen genoegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Utrechters
20 Utrecht Justin TImberlakequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Leeftijd, woonplaats, stijlvolheid?
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Leeftijd, woonplaats, stijlvolheid?
Nee dan ga ik er eerst een anderhalf uur in zitten en mezelf er dan voor werpen.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Joo Utrechter, welcome to the club!
Man/Vrouw?
Ik betaal 't met plezierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee dan ga ik er eerst een anderhalf uur in zitten en mezelf er dan voor werpen.
wat denk je dat het kost.!
D'r is hier ook niemand die all stars draagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagt
Nee Lacoste als het even kanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, vooral stijlvolheid, ik durf te wedden dat jij geen A&F-polo's draagt
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef booo het volgende:
[..]
D'r is hier ook niemand die all stars draagt
Stijlvolheid is of jij naar de dames toe stapt of zij naar jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
20 Utrecht Justin TImberlake
Wat betekent stijlvolheid?![]()
Ah tof. Stuur geld dan.quote:
Wat voor 1?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat kan niet altijd
Nu eerst maar sparen voor scooter
Neen, over scooters praten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Volgens mij willen jullie me gewoon gangbangen![]()
Zo hebben ze tegen mij ook gedaan.. Stopt vanzelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Waar woon je in Utrecht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Eerst foto's en dan antwoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Gabry het volgende:
Wat een aandacht opeens
Nu doen we 't 1 voor 1.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Zo hebben ze tegen mij ook gedaan.. Stopt vanzelf.
Je moet net de juiste users tegen komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Zip 25 -» 1300 euroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, dan blijft je haar goed
125cc'er is ook wel ok.
Hoe liep het af?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef booo het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe liep het af?
Op de backseat van een scooter?
Ik ken een gast die word 18 dit jaar. Misschien kan je die van hem kopen, als ie auto haalt.quote:
Welke "hood" woon je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoe liep het af?
Op de backseat van een scooter?
Ik kan er ook nog 1 kopen van familie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ken een gast die word 18 dit jaar. Misschien kan je die van hem kopen, als ie auto haalt.
Is in goede staat, alleen wat krasjes aan de zijkant van toen ik erop reed tegen de stoep
http://www.marktplaats.nl/quote:
Tis een kerel kom opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.
Dan stopt het.
RKCquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waalwijk vriend. En ik klap je kop eraf als je er een slecht woord over zegt. Sukkeltje.
Vuil kutdorp. Ze weten neit eens dat de plaatselijke koe met een BSE gezwel over de plaatselijke dorpse hoofdstraat loopt zodat de plaatselijke bevolking gezwellen krijgen over hun lichamen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waalwijk vriend. En ik klap je kop eraf als je er een slecht woord over zegt. Sukkeltje.
Ik had een fotoboekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak ff fotoboek aan, of zet hier ff een foto neer.
Dan stopt het.
Ah, stuur het zipje ff over msn wil je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
*heeeft nu een witte lacoste polo aan..![]()
Kraagje omhoog?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
*heeeft nu een witte lacoste polo aan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |