quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Nou vooruiteven geduld!
![]()
Kratjuh maakt OP
Mijn skatjuhhh!
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:40 schreef ikookhier het volgende:
Ging XX er niet een makenik had er ook al een klaar staan
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..
iemand moet haar ook een beetje helpenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..
Meisje ... Er staat in de OP een linkje naar de rauwe OP die je kunt plakken in je Nieuw Topic-scherm ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Had ik em helemaal mooi opgesteld, STAAT ER AL EEN TOPIC!![]()
Nee hoor![]()
Het lukte niet, dus ik gaf het open kratjuh mocht hem aanmaken!
![]()
Want ik kon dat bericht niet meer quoten ( die OP van het vorige topic) zodat ik die kon gebruiken!
Wat je toch een ongelooflijke domme doos.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:43 schreef -XX- het volgende:
Volgens mij is het handiger om dan eerst een nieuwe aan te maken, en dan pas hier de laatste post te zetten
Anders kan je niets meer hier van pikken! als het dicht is
En ik was in de buurt om haar een duwtje te geven ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
iemand moet haar ook een beetje helpen![]()
Die zag ik net pasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat je toch een ongelooflijke domme doos.
OP
![]()
Lees anders de OP zelf eens.
Wat ga je als compensatie inzetten voor je grammatica en spelling dan ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die zag ik net pasPFFFFFFFF!!!!!!!!!!
![]()
Ik maak mezelf belachelijk hier![]()
Achja!, als ik jullie dan ooit eens meet, dan compenseerd me inteligentie in de werkelijkheid met de inteligentie hier![]()
![]()
Theorie wordt nog lastig denk ik maar goed ooit gaan we wel een keer meeten denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Achja!, als ik jullie dan ooit eens meet, dan compenseerd me inteligentie in de werkelijkheid met de inteligentie hier![]()
![]()
dan moet je wel hele dikke tieten hebben om dat nog te kunnen compenserenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of ontzettend goed kunnen paal dansenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je wel hele dikke tieten hebben om dat nog te kunnen compenseren![]()
en dan heb je heel veel moeite om in balans op de motor te blijven![]()
Shitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je wel hele dikke tieten hebben om dat nog te kunnen compenseren![]()
en dan heb je heel veel moeite om in balans op de motor te blijven![]()
Het is -XX-, ik denk steeds dat ik het ergste wel heb gezien en het wordt het alleen maar ergerquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is -XX-, ik denk steeds dat ik het ergste wel heb gezien en het wordt het alleen maar erger
Daar was het topic nog niet gesloten toen ik die al had klaargemaakt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg -XX-....
Waarom kon je het hier wel?
Fok! Motorclub [SC deel 532] B the king @ wheels! !
Of je doet je dommer voor dan je bent, of je bent gewoon compleet achterlijk.
Huilenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maak je maar geen zorgen, je mag vast wel uithuilen bij BazzieK, kratjuh of Fulcrum [afbeelding]
Lees de OP nu maar eens goed door jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef -XX- het volgende:
Maar jullie snappen mij volgens mij niet
Kijk als je nu b.v. die OP gaat quoten ( quoten omdat je dat wil kopieren) kan dat wel, maar als je dat doet terwijl het topic dicht is, staat er dat je geen rechten heb om dat te quoten omdat het topic dicht is...
Zo goed uitgelegd!?
Maar owkeHij is er
Daar gaat het om!
![]()
![]()
Dan heeft ze het dus niet goed gedaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef bvvt het volgende:
Heeft ze al gedaan stond er in een van de eerdere posten
Kan inderdaad gewoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon wel gewoon uit gesloten topics quoten toen ik nog geen mod rechten had?? Of is dat weer terug gedraaid dat dat kan?
Lees de foutmelding die je krijgt nog eens:quote:
Gewoon dat bericht kopieren dusquote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Je kunt het oorspronkelijke bericht als quote in een ander topic gebruiken.
Bullshit, zo niet > rijschool vermijdenquote:
Arghquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees de foutmelding die je krijgt nog eens:
[..]
Gewoon dat bericht kopieren dus
[..]
Bullshit, zo niet > rijschool vermijden![]()
ok dan! , Het leek me al zo stugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees de foutmelding die je krijgt nog eens:
[..]
Gewoon dat bericht kopieren dus
[..]
Bullshit, zo niet > rijschool vermijden![]()
Ze komt idd wel heel erg dom over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is -XX-, ik denk steeds dat ik het ergste wel heb gezien en het wordt het alleen maar erger
Geen verstand van computers hebben wilt heel niet zeggen dat men dom is!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze komt idd wel heel erg dom over.![]()
Het is te hopen dat ze zich niet gaat voortplanten met iemand als Bazzie.![]()
Lieve schat, (je zal ongetwijfeld heel lief zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen verstand van computers hebben wilt heel niet zeggen dat men dom is!![]()
Het wil wel zeggen dat men geen nerd is!![]()
spellen en lezen, ben nou eenmaal slecht in Nederlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lieve schat, (je zal ongetwijfeld heel lief zijn) je kan niet spellen, lezen, quoten, topics openen en luisteren naar ons, wat zijn in godsnaam je kwaliteiten dan?
![]()
![]()
Hoe kan je trouwens een gamer zijn terwijl je geen verstand van computers hebt?Eea gaat min of meer hand in hand normaal gesproken.
![]()
Totdat je op een meeting bent geweest blijf je voor mij een kutkloon. Ik kan me niet voorstelln dat er zulke domem mensen in staat zijn een avatar in te stellen en domme smilies te gebruiken namelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
spellen en lezen, ben nou eenmaal slecht in Nederlands
quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
Worst case scenarioquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze komt idd wel heel erg dom over.![]()
Het is te hopen dat ze zich niet gaat voortplanten met iemand als Bazzie.![]()
Je hoeft alleen een beetje te lezen om te begrijpen hoe het in elkaar zit, ga het nou niet afschuiven op nerd-zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Totdat je op een meeting bent geweest blijf je voor mij een kutkloon. Ik kan me niet voorstelln dat er zulke domem mensen in staat zijn een avatar in te stellen en domme smilies te gebruiken namelijk.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Worst case scenario![]()
[..]
Je hoeft alleen een beetje te lezen om te begrijpen hoe het in elkaar zit, ga het nou niet afschuiven op nerd-zijn![]()
Je kon of de 'foutmelding' lezen die je kreeg bij het quoten uit het gesloten topic of de OP. Quoten uit het gesloten topic werkt sowieso niet echt omdat alle plaatjes dan veranderen in [afbeelding]
No shit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
Staat allemaal in de FAQquote:quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
Al zetten we iets 10 keer neer dan nog lees je tussen de regels door en snap je het niet.quote:luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
-1 kudoquote:En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
quote:Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Begin me steeds slimmer te voelen hier![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.![]()
Ik heb je opgegevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Begin me steeds slimmer te voelen hier![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Apart is het... apart...
Disclaimer: Koffiekoekje @ rizla racing. Nagenoeg niet gesoept.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar dat geef ik alleen omdat je een bandit rijdt hoor!![]()
Baantje als vogelverschrikker wat voor je? Die staan ook de hele dag in dezelfde houdingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Apart is het... apart...
Disclaimer: Koffiekoekje @ rizla racing. Nagenoeg niet gesoept.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb je opgegevenhttp://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
Potentiele kinderen van BazzieK en -XX-
[afbeelding]
Wil je die bike nog wel hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga een stuntbike kopen denks![]()
http://www.schademotoren.be/export/_mergedetail.asp?motornr=hjmotor221&merk=2900#
Dat je geen smilies gebruikt heb ik ondertussen vrede mee, maar je kunt ze wel lezen toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wil je die bike nog wel hebben?
Je weet wat die kut gasten met de bike van DaLiks hebben uitgevoerd
Hé.....wil jij es ff niet ongeoorloofd en zonder toestemming mijn kinderen @ Fok! plaatsenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
Potentiele kinderen van BazzieK en -XX-
[afbeelding]
Wil jij mij eens niet met de gruwelijke slabbetjesdood bedreigen op MFquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé.....wil jij es ff niet ongeoorloofd en zonder toestemming mijn kinderen @ Fok! plaatsen
Boe!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef hicham het volgende:
Baantje als vogelverschrikker wat voor je? Die staan ook de hele dag in dezelfde houding
Ik mis wat onderdelen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
http://www.schademotoren.be/export/_mergedetail.asp?motornr=hjmotor221&merk=2900#
Die is gaafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Sorry, maar dat was de eerste foto die ik kon vinden met mongooltjes eropquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé.....wil jij es ff niet ongeoorloofd en zonder toestemming mijn kinderen @ Fok! plaatsen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Boe!
En, en, en? Vlogen de vogeltjes weg?
Nee koffiekoekje, ze is er nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
[afbeelding] Ik stap net uit een geweldadige nachtmerrie!
Ik werd helemaal belachelijk gemaakt op het forum hierPffff, echt eng!
![]()
Dat heb je niet gedroomt en het gaat nog veel vaker gebeuren vrees ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef -XX- het volgende:
![]()
DOH! [voor_het_hoofd_sla_smiley.gif]quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is gaaf![]()
Anyway, die lijkt erg op die gestolen motor van motorforum?Of was die alweer terug
Rare vogelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was de eerste foto die ik kon vinden met mongooltjes erop
[..]
[..]
Nee koffiekoekje, ze is er nog![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedroomt en het gaat nog veel vaker gebeuren vrees ik.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach laat ik m'n zeep vallen raap jij hem ff opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
[afbeelding] Ik stap net uit een geweldadige nachtmerrie!
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ach laat ik m'n zeep vallen raap jij hem ff op![]()
Allee!!!!, wel haalt men zeep en kustgebidden door elkaar!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ach laat ik m'n zeep vallen raap jij hem ff op![]()
gebiddenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Allee!!!!, wel haalt men zeep en kustgebidden door elkaar!![]()
Noem jij zonu maar het meervoud voor kunstgebidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
gebidden![]()
Less is more is bij jou het advies![]()
smoelijzersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noem jij zonu maar het meervoud voor kunstgebid![]()
Wilden ze je niet hebben op school ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noem jij zonu maar het meervoud voor kunstgebidt![]()
Dat wel maar niet om te lerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wilden ze je niet hebben op school ofzo?
Kunstgebidtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wilden ze je niet hebben op school ofzo?
Dat "pijpmeisje" verhaaltje pops into mind.quote:
Trek het je niet aan joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kunstgebidt! Zelfs kustgebid klinkt nog logischer!
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat "pijpmeisje" verhaaltje pops into mind.![]()
Snap nu ook de uitspraak: "ga je mond spoelen" ineens.![]()
Ga nog maar even leren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kunstgebidt! Zelfs kustgebid klinkt nog logischer!
![]()
Beste Dr Phil, mijn vriend wil dat ik hem pijp, moet ik dat slikken ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat "pijpmeisje" verhaaltje pops into mind.![]()
Snap nu ook de uitspraak: "ga je mond spoelen" ineens.![]()
"In het ootje genomen" klinkt ook ineens niet zo fris meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beste Dr Phil, mijn vriend wil dat ik hem pijp, moet ik dat slikken ?![]()
Wat weet je dat goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga nog maar even leren.
Gebid kan je aanschouwen in Urk en Staphorst op zondag.Of een lokale moskee in Winkel.
![]()
Wat? Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat weet je dat goedAlleen die moskee in Winkel is incorrect
![]()
Ja dat is toch die vrouw die voor haar man's verjaardag een B op haar linker en een B opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"In het ootje genomen" klinkt ook ineens niet zo fris meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat? Dit meen je toch niet serieus he?![]()
Heb je uberhaubt ooit onderwijs gehad of ben je voor de creche al afgewezen?![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja dat is toch die vrouw die voor haar man's verjaardag een B op haar linker en een B op
haar rechter bil had laten tatoeren omdat hij fan was van Brigitte Bardot.
Dus toen ze voorover bukte om de tatoo te laten zien zegt hij ....BoBwie is BoB
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja dat is toch die vrouw die voor haar man's verjaardag een B op haar linker en een B op
haar rechter bil had laten tatoeren omdat hij fan was van Brigitte Bardot.
Dus toen ze voorover bukte om de tatoo te laten zien zegt hij ....BoBwie is BoB
![]()
....en daarna waren er geen vervolgcursussen meer beschikbaar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is het em nou juist, ik heb de creche overgeslagen
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beste Dr Phil, mijn vriend wil dat ik hem pijp, moet ik dat slikken ?![]()
Alex en jij passen wel aardig bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
http://motor.2dehands.nl/(...)-honda-cbr900rr.html Best okevoor die prijs!
![]()
Zou het niet vertrouwenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ziet er leest betrouwbaar uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef -XX- het volgende:
Haaaaaaahahahaha![]()
Staat er een advertentie voor motorHAHAHA
Staat deze foto er![]()
[afbeelding] WTFFFFFF!![]()
das leuk joh, verrassingseffectquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef -XX- het volgende:
Haaaaaaahahahaha![]()
Staat er een advertentie voor motorHAHAHA
Staat deze foto er![]()
[afbeelding] WTFFFFFF!![]()
Zijn vorige eigenaar was een vriend van ontgin zo dat ik zijn geschiedenis mooi goed weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er leest betrouwbaar uit.![]()
[..]
![]()
Een GS-500 met waveschijf. [afbeelding]
Jammer dat Fullie nou nèt op vakantie is.![]()
Roderick123456?![]()
Nigerianenquote:
Wave schijf te koop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Roderick123456?![]()
Dan blijft de hamvraag, zoeken ze er nou eentje of bieden ze er eentje aan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nigerianen![]()
Het heeft de normale slijtage voor zijn jaar, maar is in geen geval het in slechte voorwaarde. Ik heb deze fiets voor 4 jaren bezeten en had geen problemen. Zijn vorige eigenaar was een vriend van ontgin zo dat ik zijn geschiedenis mooi goed weet![]()
Even een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ze reagerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ze reageren
Het mailtje:
Hoe zit het met de flux capacitor van de motor, is die nog in orde?
Groeten,
Emmet Brown
Je zal wel een meeltje in het engels terug krijgen dat hij in italië staat omdat de peppetonische saxepraxis defekt isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het mailtje:
Groeten,
Emmet Brown
[..]
Het mailtje:
Groeten,
Emmet Brown
Nou gaat Lotte natuurlijk vragen waar die flux capacitor zit op een motor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het mailtje:
Groeten,
Emmet Brown
Nee hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou gaat Lotte natuurlijk vragen waar die flux capacitor zit op een motor.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou gaat Lotte natuurlijk vragen waar die flux capacitor zit op een motor.![]()
Hopelijk zuig je dit uit je duimquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef BazzieK het volgende:
Bas | AVB: Geslaagd / 30/8 AVD | Brommerrijder af, gogo motors | zegt:
je weet het niet dus
GunslingerGirl *~* Lotte zegt:
WEL
OWKE
IK GEEF HET TOE
IK WEET HET NIET
zeg waar het zit![]()
LAAT ME SLIM LIJKE![]()
Het is erg gesteld met de jeugd van tegenwoordig
een meisje die geen verstand heeft van techniekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hopelijk zuig je dit uit je duimzo nee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hopelijk zuig je dit uit je duimzo nee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I rest my casequote:
wel lachuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef BazzieK het volgende:
VOLGENS MIJ ZIT DAT IN EEN AUTO
EN HEEL NIET IN ENE MOTOR TE VINDEN
IK WEE THET
HET ZIJN DE SCHAKELAARTEJS
VOOR DE LICHTEN ?
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nigerianen![]()
Het heeft de normale slijtage voor zijn jaar, maar is in geen geval het in slechte voorwaarde. Ik heb deze fiets voor 4 jaren bezeten en had geen problemen. Zijn vorige eigenaar was een vriend van ontgin zo dat ik zijn geschiedenis mooi goed weet![]()
Er is zelfs sprake van 4 jaar exorcisme geweest![]()
Moet toch watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wel lachu...................maar ik had het niet op FoK gezet.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wel lachu...................maar ik had het niet op FoK gezet.
ipv dat ie dan de foto neemt vanaf de andere kant om die schijf te laten zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Roderick123456?![]()
quote:
Toffe sitequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Dit maakt de hele uitspraak trouwens helemaal ranzig.
[..]
Het mailtje:
Groeten,
Emmet Brown
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Ik zal je grootste geheim tevens niet verklappen hoor Bazziek, ondanks dat!
![]()
Hij zit met jarretels, visgraatpanty's en naaldhakken achter zijn pc ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Ik zal je grootste geheim tevens niet verklappen hoor Bazziek, ondanks dat!
![]()
Vergeet de dildo nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij zit met jarretels, visgraatpanty's en naaldhakken achter zijn pc ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kutsite![]()
![]()
Doe maar eens Bazzie op Who![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij zit met jarretels, visgraatpanty's en naaldhakken achter zijn pc ?![]()
![]()
Beetje motorfoto's posten in een motor slowchat, ben je helemaal gek?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
"And now, something completely different"
Koffiekoekje @ rizla racing, wat foto's
[afbeelding]
Net op tijd
[afbeelding]
Wat uitrem werk
[afbeelding]
Verloren kleingeld werd spoedig van de baan verwijderd.
[afbeelding]
"Is dit dan de koppeling"
[afbeelding]
Boe! schrik... fladder ... fladder...
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
"Euj!!! KoffiekoekjeFotoooo!"
[afbeelding]
Ja ja....
[afbeelding]
In de categorie het kan beter...
[afbeelding]
Een "sleeper"
[afbeelding]
Jos(ti) Verstappen was er ook. Rossi deed het rondje 1 sec sneller.
[afbeelding]
BACO's waren wat minder scherp.
[afbeelding]
File!... Die koekblikken ook altijd
[afbeelding]
Gaat dat passen
[afbeelding]
Ja... Dit zijn 2 anderen
[afbeelding]
Dezelfde 2 ietjse verder.
[afbeelding]
BATS!
[afbeelding]
[clouseau]Daar gaat ze....[/clouseau]
[afbeelding]
"The end"
[afbeelding]Wat een dag
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Net op tijd
[afbeelding]
Wat uitrem werk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja....
[afbeelding]
[afbeelding]
Een "sleeper"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat dat passen
[afbeelding]
Ja... Dit zijn 2 anderen
[afbeelding]
[afbeelding]
BATS!
[afbeelding]
[afbeelding]
"The end"
[afbeelding]Wat een dag
![]()
Jaja, ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]Bazziek! ik zweer met heel mijn hart, ik heb serieus niets door verteld! [afbeelding]
Nice picsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Net op tijd
[afbeelding]
Wat uitrem werk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja....
[afbeelding]
[afbeelding]
Een "sleeper"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat dat passen
[afbeelding]
Ja... Dit zijn 2 anderen
[afbeelding]
[afbeelding]
BATS!
[afbeelding]
[afbeelding]
"The end"
[afbeelding]Wat een dag
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Nice picsInclusief onderschriften
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje motorfoto's posten in een motor slowchat, ben je helemaal gek?![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SorryIk vond het al lastig genoeg om het passend te krijgen tussen "naaldhakken, netkousen en dildo's"
Jaaaaaa dring het er maar lekker inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Spanks allBen trouwens wel kats verbrand vanwege het slechte weer wat er zondag zou zijn
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaa dring het er maar lekker in![]()
![]()
kudtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Te simpel, daar voel zelfs ik me te goed voor, kan je nagaan.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:10 schreef Gawaine het volgende:
eej ik ben inmiddels 1010 plaatsen gestegen in het gpinsider spel![]()
Toen ik deze zin lasquote:
heb je de motor al verkocht ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:10 schreef Gawaine het volgende:
eej ik ben inmiddels 1010 plaatsen gestegen in het gpinsider spel![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toen ik deze zin laswist ik pas waarom er zoveel op mijn bericht gequote werd met van die:
Smileys!
!!!!
Praatjes![]()
, maar de daadjes!
![]()
heb hem niet meer gehoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je de motor al verkocht ?![]()
Kijk jij een beetje films in de bios ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
Komt er nog leuk kijkvoer vanavond :y ?
maak je niet druk, we weten allemaal dattie een klein pikkie heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]Bazziek! ik zweer met heel mijn hart, ik heb serieus niets door verteld! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
maak je niet druk, we weten allemaal dattie een klein pikkie heeft
Ik Denk al, waar is ie. Op vakantie dusquote:
Een (brood)trommel rem is meer dan zatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Die GS500 met 1 waveschijfje derop
Kapitaalvernietiging
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef Gawaine het volgende:
Er is zelfs sprake van 4 jaar exorcisme geweest![]()
Maar dan kan je wel leuke stoppies maken..zelfs als je geen Da Liks heet.. wellicht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
ipv dat ie dan de foto neemt vanaf de andere kant om die schijf te laten zien
ook een... uhm... 'speciale' kleurstelling
maar echt niet dat ik veel geld ga uitgeven aan een remschijf.... na de stalen remleiding voor is, afgezien van onderhoud, het enige wat er nog gaat gebeuren het frame wat bijlakken![]()
Hij is ook nog niet oud genoeg voor een stijve.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Knuffelslet het volgende:
maak je niet druk, we weten allemaal dattie een klein pikkie heeft
Ohhh die heerscht zeg !quote:
Is dit iets voor jou? >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142733/1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk hoe mijn Duitse bestellingen gaan.
Moet van de week nog in de slag om een leverancier te behouden.
vandaar de stalen remleidingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel leuke stoppies maken..zelfs als je geen Da Liks heet.. wellicht.
Ik ben vandaag exact 7,5 jaar samen met mijn vriendin maar mocht ik ooit een type als jou tegenkomen als het uit is dan hoop ik dat mijn pik weigert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toen ik deze zin laswist ik pas waarom er zoveel op mijn bericht gequote werd met van die:
Smileys!
!!!!
Praatjes![]()
, maar de daadjes!
![]()
The brick, moeilijk/lastig in het begin maar echt een heel coole film.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kijk jij een beetje films in de bios ?
ik moet wat leuke films binnenhalen op de kop tikken voor een collegaatje.
Maar ik ken alleen maar HP films weet niet wat de leuke films 2005/2006 zijn
Ik sluit me hierbij aan, net een "gezellig" onderonsje gehad met schoonpapa en ik heb even genoeg van deze dag.quote:
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag exact 7,5 jaar samen met mijn vriendin maar mocht ik ooit een type als jou tegenkomen als het uit is dan hoop ik dat mijn pik weigert.![]()
Tnxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
Is dit iets voor jou? >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142733/1
Jij hechte toch geen belang aan praten met vrouwen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben vandaag exact 7,5 jaar samen met mijn vriendin maar mocht ik ooit een type als jou tegenkomen als het uit is dan hoop ik dat mijn pik weigert.![]()
Ik vind je wel liev.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super verhaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Wat een dag
![]()
Waarom doe je nou zo overdreven moeilijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oeps, mijn foutquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, k'heb er alleen 2 nodig, en deze heeft geen perforatiegaatjes. Beetje raar ding.
![]()
I know, bijna het zelfde hehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook.![]()
[afbeelding]
Check de kleine lettertjes.![]()
Last van het flappetappen virus ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:10 schreef -XX- het volgende:
Pfff, echt zo raar
Als ik me wil aanmelden op messenger, dan typ ik me wachtwoord
En dan druk ik op aanmelden, en precies als ik dat doe, flapperen er 2 lettertjes af, vanzelf..
Waardoor hij dan zegt dat me wachtwoord incorrect is..
HOE KAN DAT!geblockt zeker?
pffffff![]()
Beter zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Hier wat pica's
Hier dus alleen het kale stuur
[afbeelding]
Hier zonder die overdreven grote spiegelsZo gaat het dus ook worden als er andere "spiegels" opzitten
[afbeelding]
En hier met mickey mouse oren
Wel beter zo, ook beter qua zitpositie![]()
![]()
[afbeelding]
Yamaha R1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hier weer eens een mislukte fotoIemand hier die weet wlek merk en type? Er lijkt R1 oid op de kuip te staan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Yamaha R1Of voor jouw compleetheid, Yamaha YZF-R1
Ging af en toe best kut jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter zoDie Mickey Mouse oren zijn tof
![]()
Ging dat makkelijk, je hendels overzetten enzo? Zit toch vaak retevast enzo
[..]
Yamaha R1Of voor jouw compleetheid, Yamaha YZF-R1
Waarom... Heb je iets te verbergen voor mij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ignorance is bliss, keep it that way
quote:
Oh, als je het goed genoeg kunt mag je mijn hendels vernieuwen. Die aan de linkerkant zit niet zo goed meer vast. Vooral als het warm is gaat ie veel te makkelijk naar buiten toe, zeker nu er geen stuurgewichtje meer zit om hem tegen te houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Ging af en toe best kut jaMaar het scheelt dat ik bij de KLX die hendels 1000 keer los heb gehaald
![]()
Alleen nog ff mijn handvat links vast lijmen![]()
Ik woon niet meer in sterrenburg, al 2 jaar niet meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Crashcat het volgende:
Nu ben ik vergeten waar Makster ook al weer in Sterrenburg woont, anders kan ik hem vanaaf even met mijn D&D demper wakker maken
Ik mis het vergelijkingspiccie met het ori stuur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Hier wat pica's
Hier dus alleen het kale stuur
[afbeelding]
Hier zonder die overdreven grote spiegelsZo gaat het dus ook worden als er andere "spiegels" opzitten
[afbeelding]
En hier met mickey mouse oren
Wel beter zo, ook beter qua zitpositie![]()
![]()
[afbeelding]
Ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Waarom... Heb je iets te verbergen voor mij?![]()
Dacht ik ook al, maar dan gaatie zeggen dat we het op de meet toch al hadden gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis het vergelijkingspiccie met het ori stuur.![]()
Maar jij bent weer nuttig geweest vanavond.![]()
![]()
een R1 2004 (grey)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hier weer eens een mislukte fotoIemand hier die weet wlek merk en type? Er lijkt R1 oid op de kuip te staan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zal ik een FZR600 nemen, goedkoop, en bijna alleen voor op het circuit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook een beetje duf, en niet echt gezellig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef richardgie het volgende:
![]()
Heb je afgelopen Zondag trouwens niet eens gesproken.Jammer.
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zal ik een FZR600 nemen, goedkoop, en bijna alleen voor op het circuit.![]()
![]()
Make it happenquote:Op woensdag 09 augustus 2006 00:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeveel kilometer de voorband meegaat weet ik nog niet, en zal het dit jaar ook niet te weten komen.
Zou in mijn 13 jarige motorhistorie ook voor het eerst zijn dat ik een motor nog heb voordat een band versleten is.
Maar de TLR wordt denk ik wel de eerste.
Nou ja,volgende keer beter.En ze heeft twee melkkannen in roze zwarte houders in de aanbieding.Denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje duf, en niet echt gezellig.![]()
Heb de slaap maandag ingehaald.![]()
Wat heeft deeez in de aanbieding?![]()
![]()
2 sappige jatsersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Duo Penotti??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
al had ze niks in haar handenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Oehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
Toch niet die FZR die ik laatst linkte?
Have to say :^quote:
Dat is wel een hele goedkope Fzr..quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan d'r gezicht niet zien hoor.Mischien heeft ze wel een snor of groene tanden.
Op MSN gaat dat d'r anders ook heel goed af hoor.En ze logt ook net zo makkelijk weer uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dit is makkelijker, -XX- is namelijk hier WEL in staat er in te komen.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142908/1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oehdo it to me one more time.
Zie het morgen.
![]()
Je kent zelfs de volkswagen golf onder de motoren nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
quote:Hello,
I am a private dealer and i am located in London, Uk.I bought this motorcycle while I was working in Netherlands, now I`m back to UK and I want to sell it. The motorcycle is in perfect condition and it has never been involved in an accident.The paint on this motorcycle has not been altered and is original from front to back there is no collision damage present on this motorcycle. This motorcycle transmision shifts like it just left the factory. If you decide to buy my vehicle I can arrange the delivery to your country and a 10 days inpsection period. I would like to inform you that we will use an International Shipping Company for insurance.In United Kingdom this shipping company is very popular and trustable.
Let me know if you agree and I will provide you all details regarding shippment and payment.
Waiting for your answer!
Best regards
Hey niet spotten met mijn 2 centimeter lange kloppende genotsstaaf hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet oud genoeg voor een stijve.![]()
U mAd eM eDo tHis.-XX- Engels.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ga aan m'n schoonheidsslaapje beginnen, tot over 350 jaar![]()
quote:
Vraag aan -XX- of ze de volgende keer wil zuigen ipv blazen, wordt ie vanzelf langer alleen gaat het laken in je kont zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey niet spotten met mijn 2 centimeter lange kloppende genotsstaaf he
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
En nog even dit
[..]
Vraag aan -XX- of ze de volgende keer wil zuigen ipv blazen, wordt ie vanzelf langer alleen gaat het laken in je kont zitten
[/Dr. Ruth]
![]()
[afbeelding]
Wat zijn de plannen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:40 schreef kratjuh het volgende:
"Opeens heb je het .. "
Anders ga ik een 3 jarige HBO opleiding oppakken ..
Heb je het zo slecht naar je zin dan. Probeer een andere opdrachtgever, dat kan ook heel wat schelenquote:
Nee ik werk nu al 6,5 jaar in de ICT en ik weet eigenlijk al jaren dat ik zoveel meer kan dan wat ik nu doe. Plus ik zoek al sinds middelbare school naar een studie die bij me past. Een van de dingen die uit mijn huidige werk blijken is dat ik erg nauwkeurig werk en van een bepaalde structuur houd .. Verder vind ik de ICT wereld (in NL) vol met hete lucht .. Als het straks weer instort wil ik er niet meer tussen zitten en afhankelijk zijn daarvan ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je het zo slecht naar je zin dan. Probeer een andere opdrachtgever, dat kan ook heel wat schelen
Je zal er wel goed over nagedacht hebben, nu moet je de stap nog maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee ik werk nu al 6,5 jaar in de ICT en ik weet eigenlijk al jaren dat ik zoveel meer kan dan wat ik nu doe. Plus ik zoek al sinds middelbare school naar een studie die bij me past. Een van de dingen die uit mijn huidige werk blijken is dat ik erg nauwkeurig werk en van een bepaalde structuur houd .. Verder vind ik de ICT wereld (in NL) vol met hete lucht .. Als het straks weer instort wil ik er niet meer tussen zitten en afhankelijk zijn daarvan ..
En nu denk ik de studie gevonden te hebben die echt iets voor mij is ..
Wellicht ga ik erna nog AA-accountant doen, post HBO ..
Bachelor of Economics klinkt ook wel stoer natuurlijk .. Als we dan toch bezig zijn gelijk door voor Master ..
Het was leuk je gekend te hebben. Sterkte de komende jaren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:08 schreef kratjuh het volgende:
Bachelor of Economics klinkt ook wel stoer natuurlijk .. Als we dan toch bezig zijn gelijk door voor Master ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan het ZX9R verkooptopic niet vinden op MF.![]()
![]()
Héééh knuffelneger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timing is goed op het moment .. Ik woon toch al weer bij m'n ouders thuis en ik heb er als vrijgezel geen problemen mee om nog 3 jaar daar zo goedkoop te blijven wonen ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Kratjuh, avondstudie of plannen om nog eens 3 jaar bij je ouders in te trekken?
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Timing is goed op het moment .. Ik woon toch al weer bij m'n ouders thuis en ik heb er als vrijgezel geen problemen mee om nog 3 jaar daar zo goedkoop te blijven wonen ..
En m'n zx-9r gaat mooi niet weg ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:23 schreef -XX- het volgende:
[..]Hij blijft er bij werken!
Ben bang dat kratjuh nog weinigggggg op fok mc meetings zal komen!![]()
Dan ben je OPM de tweedequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het naast m'n 40-urige werkweek doen ..
Maar ik kom heus nog wel naar Fok!MC-meets hoor ..
Never mindquote:Ervaring
Iedere deelnemer die voor het eerst aan een CRT deelneemt wordt ingedeeld in de minder ervaren groep. Deelnemers die vaker aan een CRT deelgenomen hebben kunnen op eigen verzoek of door CRT in een minder ervaren groep ingedeeld worden. Het begrip ‘minder ervaren’ slaat op circuitervaring en niet op kilometers op de openbare weg. In de ervaren groep worden alleen die rijders ingedeeld die vaker aan een CRT deelgenomen hebben.
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan ben je OPM de tweede
Nu nog ff een moment uitkiezen om volledig onverwachts je ZX-9R te verkopen en een fighter te kopen, waarna jij je vakantie en circuitdagen afzegt omdat je nergens meer tijd voor over houdt omdat je ook nog eens besloten hebt te verhuizen in die periode
Treed in zijn voetsporen![]()
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..
Dat ding heb ik goed voor betaald en kost me een schijntje om te houden .. Kapitaalvernietiging ten top als ik 'm zou verkopen/inruilen .. Het liefste rijd ik erop tot ie dood is en naar de eeuwige roestvelden gaat ..
Zoek een chick die al een groot hok heeftquote:Plus ik hou niet van fighters en zolang ik geen leren motorpak heb kan ik ook niet aan circuitdagen meedoen ..
Ik zal inderdaad (zeer) weinig tijd overhouden maar een meet op zondag moet absoluut nog wel kunnen .. En verhuizen ? Tja, dat zien we dan wel weer, voorlopig ben en blijf ik vrijgezel en heb ik geen haast om m'n eigen hok te zoeken ..
Wheheheh nee voor mij hoeft het echt niet atm .. Baas over m'n eigen tijdverdeling zijn bevalt me goed, al mis ik heus de 'leuke' dingen wel 's ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Zoek een chick die al een groot hok heeft![]()
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken hebben bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
Oyquote:
Hey, dat heb ik ook bij mijn ZZRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik dacht dat je wat leuks ging doen
![]()
![]()
Shit joh, neem ff pauze om naar huis te fietsen, t-shirt aan te doen en fokmc bij te lezen. Wat een weer, ik wil vrij
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om motur te rije.. [afbeelding] ()
Parkietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Edit: WTF heeft iedereen opeens met die papagaai ?
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...quote:
Tis hier zomerweerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Van wie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Tis hier net opgehouden met regenenquote:
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:13 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik de OP lees krijg ik een Déja Vu, kan dat?? De rest van de 6 pagina's heb ik maar even overgeslagen, mag dat?
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaien[afbeelding]
[..]
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...
Watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Van een raamprostituéquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:20 schreef Rib-i het volgende:
Van wie dan?
Laat maar eens zien dat je intellie, intullu slim bentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
WheheheNou vooruit, als ik de laatste post heb zal ik het proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |