quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:23 schreef -XX- het volgende:
[..]Hij blijft er bij werken!
Ben bang dat kratjuh nog weinigggggg op fok mc meetings zal komen!![]()
Dan ben je OPM de tweedequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het naast m'n 40-urige werkweek doen ..
Maar ik kom heus nog wel naar Fok!MC-meets hoor ..
Never mindquote:Ervaring
Iedere deelnemer die voor het eerst aan een CRT deelneemt wordt ingedeeld in de minder ervaren groep. Deelnemers die vaker aan een CRT deelgenomen hebben kunnen op eigen verzoek of door CRT in een minder ervaren groep ingedeeld worden. Het begrip ‘minder ervaren’ slaat op circuitervaring en niet op kilometers op de openbare weg. In de ervaren groep worden alleen die rijders ingedeeld die vaker aan een CRT deelgenomen hebben.
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan ben je OPM de tweede
Nu nog ff een moment uitkiezen om volledig onverwachts je ZX-9R te verkopen en een fighter te kopen, waarna jij je vakantie en circuitdagen afzegt omdat je nergens meer tijd voor over houdt omdat je ook nog eens besloten hebt te verhuizen in die periode
Treed in zijn voetsporen![]()
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..
Dat ding heb ik goed voor betaald en kost me een schijntje om te houden .. Kapitaalvernietiging ten top als ik 'm zou verkopen/inruilen .. Het liefste rijd ik erop tot ie dood is en naar de eeuwige roestvelden gaat ..
Zoek een chick die al een groot hok heeftquote:Plus ik hou niet van fighters en zolang ik geen leren motorpak heb kan ik ook niet aan circuitdagen meedoen ..
Ik zal inderdaad (zeer) weinig tijd overhouden maar een meet op zondag moet absoluut nog wel kunnen .. En verhuizen ? Tja, dat zien we dan wel weer, voorlopig ben en blijf ik vrijgezel en heb ik geen haast om m'n eigen hok te zoeken ..
Wheheheh nee voor mij hoeft het echt niet atm .. Baas over m'n eigen tijdverdeling zijn bevalt me goed, al mis ik heus de 'leuke' dingen wel 's ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Zoek een chick die al een groot hok heeft![]()
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken hebben bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
Oyquote:
Hey, dat heb ik ook bij mijn ZZRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik dacht dat je wat leuks ging doen
![]()
![]()
Shit joh, neem ff pauze om naar huis te fietsen, t-shirt aan te doen en fokmc bij te lezen. Wat een weer, ik wil vrij
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om motur te rije.. [afbeelding] ()
Parkietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Edit: WTF heeft iedereen opeens met die papagaai ?
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...quote:
Tis hier zomerweerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Van wie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Tis hier net opgehouden met regenenquote:
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:13 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik de OP lees krijg ik een Déja Vu, kan dat?? De rest van de 6 pagina's heb ik maar even overgeslagen, mag dat?
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaien[afbeelding]
[..]
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...
Watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Van een raamprostituéquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:20 schreef Rib-i het volgende:
Van wie dan?
Laat maar eens zien dat je intellie, intullu slim bentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
WheheheNou vooruit, als ik de laatste post heb zal ik het proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |