Ik sluit me hierbij aan, net een "gezellig" onderonsje gehad met schoonpapa en ik heb even genoeg van deze dag.quote:
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag exact 7,5 jaar samen met mijn vriendin maar mocht ik ooit een type als jou tegenkomen als het uit is dan hoop ik dat mijn pik weigert.![]()
Tnxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
Is dit iets voor jou? >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142733/1
Jij hechte toch geen belang aan praten met vrouwen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben vandaag exact 7,5 jaar samen met mijn vriendin maar mocht ik ooit een type als jou tegenkomen als het uit is dan hoop ik dat mijn pik weigert.![]()
Ik vind je wel liev.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super verhaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
"And now, something completely different"
Koffiekoekje @ rizla racing, wat foto's
[..]Wat een dag
![]()
Waarom doe je nou zo overdreven moeilijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oeps, mijn foutquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, k'heb er alleen 2 nodig, en deze heeft geen perforatiegaatjes. Beetje raar ding.
![]()
I know, bijna het zelfde hehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik ook.![]()
[afbeelding]
Check de kleine lettertjes.![]()
Last van het flappetappen virus ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:10 schreef -XX- het volgende:
Pfff, echt zo raar
Als ik me wil aanmelden op messenger, dan typ ik me wachtwoord
En dan druk ik op aanmelden, en precies als ik dat doe, flapperen er 2 lettertjes af, vanzelf..
Waardoor hij dan zegt dat me wachtwoord incorrect is..
HOE KAN DAT!geblockt zeker?
pffffff![]()
Beter zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Hier wat pica's
Hier dus alleen het kale stuur
[afbeelding]
Hier zonder die overdreven grote spiegelsZo gaat het dus ook worden als er andere "spiegels" opzitten
[afbeelding]
En hier met mickey mouse oren
Wel beter zo, ook beter qua zitpositie![]()
![]()
[afbeelding]
Yamaha R1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hier weer eens een mislukte fotoIemand hier die weet wlek merk en type? Er lijkt R1 oid op de kuip te staan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Yamaha R1Of voor jouw compleetheid, Yamaha YZF-R1
Ging af en toe best kut jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter zoDie Mickey Mouse oren zijn tof
![]()
Ging dat makkelijk, je hendels overzetten enzo? Zit toch vaak retevast enzo
[..]
Yamaha R1Of voor jouw compleetheid, Yamaha YZF-R1
Waarom... Heb je iets te verbergen voor mij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ignorance is bliss, keep it that way
quote:
Oh, als je het goed genoeg kunt mag je mijn hendels vernieuwen. Die aan de linkerkant zit niet zo goed meer vast. Vooral als het warm is gaat ie veel te makkelijk naar buiten toe, zeker nu er geen stuurgewichtje meer zit om hem tegen te houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Ging af en toe best kut jaMaar het scheelt dat ik bij de KLX die hendels 1000 keer los heb gehaald
![]()
Alleen nog ff mijn handvat links vast lijmen![]()
Ik woon niet meer in sterrenburg, al 2 jaar niet meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:43 schreef Crashcat het volgende:
Nu ben ik vergeten waar Makster ook al weer in Sterrenburg woont, anders kan ik hem vanaaf even met mijn D&D demper wakker maken
Ik mis het vergelijkingspiccie met het ori stuur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Makster het volgende:
Hier wat pica's
Hier dus alleen het kale stuur
[afbeelding]
Hier zonder die overdreven grote spiegelsZo gaat het dus ook worden als er andere "spiegels" opzitten
[afbeelding]
En hier met mickey mouse oren
Wel beter zo, ook beter qua zitpositie![]()
![]()
[afbeelding]
Ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Waarom... Heb je iets te verbergen voor mij?![]()
Dacht ik ook al, maar dan gaatie zeggen dat we het op de meet toch al hadden gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis het vergelijkingspiccie met het ori stuur.![]()
Maar jij bent weer nuttig geweest vanavond.![]()
![]()
een R1 2004 (grey)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hier weer eens een mislukte fotoIemand hier die weet wlek merk en type? Er lijkt R1 oid op de kuip te staan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zal ik een FZR600 nemen, goedkoop, en bijna alleen voor op het circuit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook een beetje duf, en niet echt gezellig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef richardgie het volgende:
![]()
Heb je afgelopen Zondag trouwens niet eens gesproken.Jammer.
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zal ik een FZR600 nemen, goedkoop, en bijna alleen voor op het circuit.![]()
![]()
Make it happenquote:Op woensdag 09 augustus 2006 00:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeveel kilometer de voorband meegaat weet ik nog niet, en zal het dit jaar ook niet te weten komen.
Zou in mijn 13 jarige motorhistorie ook voor het eerst zijn dat ik een motor nog heb voordat een band versleten is.
Maar de TLR wordt denk ik wel de eerste.
Nou ja,volgende keer beter.En ze heeft twee melkkannen in roze zwarte houders in de aanbieding.Denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje duf, en niet echt gezellig.![]()
Heb de slaap maandag ingehaald.![]()
Wat heeft deeez in de aanbieding?![]()
![]()
2 sappige jatsersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Duo Penotti??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
al had ze niks in haar handenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Oehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
Toch niet die FZR die ik laatst linkte?
Have to say :^quote:
Dat is wel een hele goedkope Fzr..quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan d'r gezicht niet zien hoor.Mischien heeft ze wel een snor of groene tanden.
Op MSN gaat dat d'r anders ook heel goed af hoor.En ze logt ook net zo makkelijk weer uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dit is makkelijker, -XX- is namelijk hier WEL in staat er in te komen.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/142908/1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oehdo it to me one more time.
Zie het morgen.
![]()
Je kent zelfs de volkswagen golf onder de motoren nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
quote:Hello,
I am a private dealer and i am located in London, Uk.I bought this motorcycle while I was working in Netherlands, now I`m back to UK and I want to sell it. The motorcycle is in perfect condition and it has never been involved in an accident.The paint on this motorcycle has not been altered and is original from front to back there is no collision damage present on this motorcycle. This motorcycle transmision shifts like it just left the factory. If you decide to buy my vehicle I can arrange the delivery to your country and a 10 days inpsection period. I would like to inform you that we will use an International Shipping Company for insurance.In United Kingdom this shipping company is very popular and trustable.
Let me know if you agree and I will provide you all details regarding shippment and payment.
Waiting for your answer!
Best regards
Hey niet spotten met mijn 2 centimeter lange kloppende genotsstaaf hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet oud genoeg voor een stijve.![]()
U mAd eM eDo tHis.-XX- Engels.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ga aan m'n schoonheidsslaapje beginnen, tot over 350 jaar![]()
quote:
Vraag aan -XX- of ze de volgende keer wil zuigen ipv blazen, wordt ie vanzelf langer alleen gaat het laken in je kont zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey niet spotten met mijn 2 centimeter lange kloppende genotsstaaf he
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
En nog even dit
[..]
Vraag aan -XX- of ze de volgende keer wil zuigen ipv blazen, wordt ie vanzelf langer alleen gaat het laken in je kont zitten
[/Dr. Ruth]
![]()
[afbeelding]
Wat zijn de plannen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:40 schreef kratjuh het volgende:
"Opeens heb je het .. "
Anders ga ik een 3 jarige HBO opleiding oppakken ..
Heb je het zo slecht naar je zin dan. Probeer een andere opdrachtgever, dat kan ook heel wat schelenquote:
Nee ik werk nu al 6,5 jaar in de ICT en ik weet eigenlijk al jaren dat ik zoveel meer kan dan wat ik nu doe. Plus ik zoek al sinds middelbare school naar een studie die bij me past. Een van de dingen die uit mijn huidige werk blijken is dat ik erg nauwkeurig werk en van een bepaalde structuur houd .. Verder vind ik de ICT wereld (in NL) vol met hete lucht .. Als het straks weer instort wil ik er niet meer tussen zitten en afhankelijk zijn daarvan ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je het zo slecht naar je zin dan. Probeer een andere opdrachtgever, dat kan ook heel wat schelen
Je zal er wel goed over nagedacht hebben, nu moet je de stap nog maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee ik werk nu al 6,5 jaar in de ICT en ik weet eigenlijk al jaren dat ik zoveel meer kan dan wat ik nu doe. Plus ik zoek al sinds middelbare school naar een studie die bij me past. Een van de dingen die uit mijn huidige werk blijken is dat ik erg nauwkeurig werk en van een bepaalde structuur houd .. Verder vind ik de ICT wereld (in NL) vol met hete lucht .. Als het straks weer instort wil ik er niet meer tussen zitten en afhankelijk zijn daarvan ..
En nu denk ik de studie gevonden te hebben die echt iets voor mij is ..
Wellicht ga ik erna nog AA-accountant doen, post HBO ..
Bachelor of Economics klinkt ook wel stoer natuurlijk .. Als we dan toch bezig zijn gelijk door voor Master ..
Het was leuk je gekend te hebben. Sterkte de komende jaren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:08 schreef kratjuh het volgende:
Bachelor of Economics klinkt ook wel stoer natuurlijk .. Als we dan toch bezig zijn gelijk door voor Master ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan het ZX9R verkooptopic niet vinden op MF.![]()
![]()
Héééh knuffelneger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timing is goed op het moment .. Ik woon toch al weer bij m'n ouders thuis en ik heb er als vrijgezel geen problemen mee om nog 3 jaar daar zo goedkoop te blijven wonen ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Kratjuh, avondstudie of plannen om nog eens 3 jaar bij je ouders in te trekken?
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Timing is goed op het moment .. Ik woon toch al weer bij m'n ouders thuis en ik heb er als vrijgezel geen problemen mee om nog 3 jaar daar zo goedkoop te blijven wonen ..
En m'n zx-9r gaat mooi niet weg ..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Straks als armoedige student kan je alleen een GS500 betalen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:23 schreef -XX- het volgende:
[..]Hij blijft er bij werken!
Ben bang dat kratjuh nog weinigggggg op fok mc meetings zal komen!![]()
Dan ben je OPM de tweedequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het naast m'n 40-urige werkweek doen ..
Maar ik kom heus nog wel naar Fok!MC-meets hoor ..
Never mindquote:Ervaring
Iedere deelnemer die voor het eerst aan een CRT deelneemt wordt ingedeeld in de minder ervaren groep. Deelnemers die vaker aan een CRT deelgenomen hebben kunnen op eigen verzoek of door CRT in een minder ervaren groep ingedeeld worden. Het begrip ‘minder ervaren’ slaat op circuitervaring en niet op kilometers op de openbare weg. In de ervaren groep worden alleen die rijders ingedeeld die vaker aan een CRT deelgenomen hebben.
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan ben je OPM de tweede
Nu nog ff een moment uitkiezen om volledig onverwachts je ZX-9R te verkopen en een fighter te kopen, waarna jij je vakantie en circuitdagen afzegt omdat je nergens meer tijd voor over houdt omdat je ook nog eens besloten hebt te verhuizen in die periode
Treed in zijn voetsporen![]()
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet als ik zeg dat mijn zx9r niet weggaat ..
Dat ding heb ik goed voor betaald en kost me een schijntje om te houden .. Kapitaalvernietiging ten top als ik 'm zou verkopen/inruilen .. Het liefste rijd ik erop tot ie dood is en naar de eeuwige roestvelden gaat ..
Zoek een chick die al een groot hok heeftquote:Plus ik hou niet van fighters en zolang ik geen leren motorpak heb kan ik ook niet aan circuitdagen meedoen ..
Ik zal inderdaad (zeer) weinig tijd overhouden maar een meet op zondag moet absoluut nog wel kunnen .. En verhuizen ? Tja, dat zien we dan wel weer, voorlopig ben en blijf ik vrijgezel en heb ik geen haast om m'n eigen hok te zoeken ..
Wheheheh nee voor mij hoeft het echt niet atm .. Baas over m'n eigen tijdverdeling zijn bevalt me goed, al mis ik heus de 'leuke' dingen wel 's ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Zoek een chick die al een groot hok heeft![]()
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede instelling, dat heb ik ook bij mijn Bandit en zodoende kan ik dat ding afraggen. Hoef me toch niet te verantwoorden jegens tweedehands verkopers in de toekomst die een oogje op mijn bike hebben
[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken hebben bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
Oyquote:
Hey, dat heb ik ook bij mijn ZZRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:[..]
Rijke chicks die in een juwelierswinkel werken bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik dacht dat je wat leuks ging doen
![]()
![]()
Shit joh, neem ff pauze om naar huis te fietsen, t-shirt aan te doen en fokmc bij te lezen. Wat een weer, ik wil vrij
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om motur te rije.. [afbeelding] ()
Parkietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
Edit: WTF heeft iedereen opeens met die papagaai ?
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...quote:
Tis hier zomerweerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is kloteweerrrrrrr, krrrrr, krrrrrrrrr, wiejoewiet
Van wie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Tis hier net opgehouden met regenenquote:
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:13 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik de OP lees krijg ik een Déja Vu, kan dat?? De rest van de 6 pagina's heb ik maar even overgeslagen, mag dat?
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja wat heeft iedereen ineens met papegaaien[afbeelding]
[..]
Ga je straks weer proberen een OP te maken, plz...
Watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, nou weet ik het zeker... kloon![]()
Van een raamprostituéquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:20 schreef Rib-i het volgende:
Van wie dan?
Laat maar eens zien dat je intellie, intullu slim bentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
WheheheNou vooruit, als ik de laatste post heb zal ik het proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |