spellen en lezen, ben nou eenmaal slecht in Nederlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lieve schat, (je zal ongetwijfeld heel lief zijn) je kan niet spellen, lezen, quoten, topics openen en luisteren naar ons, wat zijn in godsnaam je kwaliteiten dan?
![]()
![]()
Hoe kan je trouwens een gamer zijn terwijl je geen verstand van computers hebt?Eea gaat min of meer hand in hand normaal gesproken.
![]()
Totdat je op een meeting bent geweest blijf je voor mij een kutkloon. Ik kan me niet voorstelln dat er zulke domem mensen in staat zijn een avatar in te stellen en domme smilies te gebruiken namelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
spellen en lezen, ben nou eenmaal slecht in Nederlands
quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
Worst case scenarioquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze komt idd wel heel erg dom over.![]()
Het is te hopen dat ze zich niet gaat voortplanten met iemand als Bazzie.![]()
Je hoeft alleen een beetje te lezen om te begrijpen hoe het in elkaar zit, ga het nou niet afschuiven op nerd-zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Totdat je op een meeting bent geweest blijf je voor mij een kutkloon. Ik kan me niet voorstelln dat er zulke domem mensen in staat zijn een avatar in te stellen en domme smilies te gebruiken namelijk.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Worst case scenario![]()
[..]
Je hoeft alleen een beetje te lezen om te begrijpen hoe het in elkaar zit, ga het nou niet afschuiven op nerd-zijn![]()
Je kon of de 'foutmelding' lezen die je kreeg bij het quoten uit het gesloten topic of de OP. Quoten uit het gesloten topic werkt sowieso niet echt omdat alle plaatjes dan veranderen in [afbeelding]
No shit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef -XX- het volgende:
Staat allemaal in de FAQquote:quoten, topics openenTja, ben geen nerd!
![]()
Al zetten we iets 10 keer neer dan nog lees je tussen de regels door en snap je het niet.quote:luisteren naar ons ; HAHAHA!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
-1 kudoquote:En nee, ik ben helemaal niet lief!![]()
quote:Gamen en Nerds, staat geheel los van elkaar![]()
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Begin me steeds slimmer te voelen hier![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.![]()
Ik heb je opgegevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Begin me steeds slimmer te voelen hier![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Apart is het... apart...
Disclaimer: Koffiekoekje @ rizla racing. Nagenoeg niet gesoept.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar dat geef ik alleen omdat je een bandit rijdt hoor!![]()
Baantje als vogelverschrikker wat voor je? Die staan ook de hele dag in dezelfde houdingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Apart is het... apart...
Disclaimer: Koffiekoekje @ rizla racing. Nagenoeg niet gesoept.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon een condoompje gebruiken scheelt weer een mongooltje op deze wereld.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb je opgegevenhttp://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
Potentiele kinderen van BazzieK en -XX-
[afbeelding]
Wil je die bike nog wel hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga een stuntbike kopen denks![]()
http://www.schademotoren.be/export/_mergedetail.asp?motornr=hjmotor221&merk=2900#
Dat je geen smilies gebruikt heb ik ondertussen vrede mee, maar je kunt ze wel lezen toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wil je die bike nog wel hebben?
Je weet wat die kut gasten met de bike van DaLiks hebben uitgevoerd
Hé.....wil jij es ff niet ongeoorloofd en zonder toestemming mijn kinderen @ Fok! plaatsenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
Potentiele kinderen van BazzieK en -XX-
[afbeelding]
Wil jij mij eens niet met de gruwelijke slabbetjesdood bedreigen op MFquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé.....wil jij es ff niet ongeoorloofd en zonder toestemming mijn kinderen @ Fok! plaatsen
Boe!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef hicham het volgende:
Baantje als vogelverschrikker wat voor je? Die staan ook de hele dag in dezelfde houding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |