haha iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
als de kijkcijfers gelijk zijn aan het aantal reacties hier belooft dat niet veel goeds voor ze
Ruud heeft ook zn eigen taaltjequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was echt vergeten dat die gasten zo raar praatten. Die Martin en Willem echt heel erg.
En wat is er met de neus van Sabine gebeurd?
vast welquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
ow kut kan nu niet kijken... zou het nog terug te zien zijn via www.talpa.tv?
Ja oke maar dat was ik uiteraard niet vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ruud heeft ook zn eigen taaltje![]()
ja, maar tegelijkertijd valt nu pas goed op hoe goed dat originele concept zonder gekunstelde spanning was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
nu zie je ook hoe matig de constructie eigenlijk was. Gewoon een paar aan elkaar gekoppelde containers met een simpel hekje eromheen.
Bij de latere huizen werd de beveiliging echt ver opgeschroefd.
Ik schrok me doodquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef teamlead het volgende:moet Hummie nou echt in beeld straks?
Ja, Bianca ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Anders Sabine enne euh.... Bianca ofzo ?? ook![]()
Ze krijgen nu een zwembad, toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef teamlead het volgende:
Ik wil dat ze dit jaar weer met een weekbudget gaan werken, geen flikker in huis hebben, 0 luxe, douchemuntjes....
maar dat zal wel weer niet
Dat was pas een mooie Yacuzi !!! Bring the Störvat back !!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze krijgen nu een zwembad, toch?Niet zo'n störvat, of hoe heet zo'n ding, dat je zelf in elkaar moet zetten.
Vast welquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
ow kut kan nu niet kijken... zou het nog terug te zien zijn via www.talpa.tv?
tis nu meer een vakantie voor de bewoners, da's jammerquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Tamaartje het volgende:
Het is inderdaad jammer dat het nu allemaal zo luxe is..
Ja dan heb je tenminste echt iets anders.. niets luxe.. gewoon harde waarheidquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis nu meer een vakantie voor de bewoners, da's jammer
Als ik het voor het zeggen had, werd het weer hetzelfde concept als BB1 OF een compleet huis zoals de arme kant tijdens BB3
beter dan dat gekras van mummiequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Martin heeft zo'n zijige stem....
Ja ze mochten wel lezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef teamlead het volgende:
mochten ze toen nog boeken meenemenBen ik helemaal kwijt
quote:
ja idd.. van mij ook... Geweldig om weer eens terug te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Een erg leuke uitzending. Jammer had van mij wel een uur mogen duren....
Heb ik ook !!! 2 delen ! En het boek natuurlijk.... dag per dag aangegeven wat er allemaal gebeurde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
hah.. Mrzapp roeleerde toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen moest je het nog doen met een half uur per dag, wie weet wat er tussentijds allemaal is gebeurd?
Livestreams rulen!
Een pure serie was het. Onbevangen. Niet zoals de Chantal-mentaliteit die in BB-5 zei: "Denk eens aan al die mogelijkheden die je krijgt als je hier uitkomt...."quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef starbuck het volgende:
heeft m'n oma toch gelijk, vroeger was alles beter.
Echt leuk om weer te zien, maar ja die tijd komt niet meer![]()
23:30u komt de herhaling.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, een uur te laat. Nouja, dan maar even lezen wat jullie er van vonden.
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.quote:
Oei...Wellicht op de Talpa-site, uitzending gemist oid...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.
Vrijdag komt BB-5 aan de beurt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
Good for you !quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net even op de Talpasite gekeken. Ik denk inderdaad dat ie morgen wel online zal staan.
Net als de boeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:18 schreef easy-going het volgende:
Al die teksten op de muur![]()
Dat mocht in de jaren daarna niet meer![]()
Riep iemand mij?quote:
23:30 de herhaling...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Sanne het volgende:
Wat zag Willem er uit!!! Vadsig en kaal enzo!!
Heb alleen het einde gezien, was net ff te laat thuis. Maar dat viel me geloof ik het meeste op.
Klopt!quote:
quote:di 15-08-2006
Gasten: Bianca, Koos, Annet, Robin, Ferdi, Esther Duller (presentator) en Hummie van der Tonnekreek
Maak me gek!!!!quote:
Zat er wel in hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:24 schreef Totem het volgende:
Het was leuk! Ik heb alleen de kutkip gemist........
Je hebt nog een herkansing om 23:30!quote:
En willem is wat aangekomen volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef oYo het volgende:
Ja die kutkip: hilarisch!
Sabine had beetje een kippeneus gekregen volgens mij :S
Ah cool Bedanktquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt nog een herkansing om 23:30!
Daarom was het denk ik ook leuker. Maar ik vond dat geneuzel om niks wel leuk in BB1 zoals het toen was zo wil ik het terug. Dat is jammer dat het nu niet zo gebeurdquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ze wisten destijds echt niet wat er gebeurde.
Ja zou wel logisch zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:29 schreef Sanne het volgende:
Mooi stukje van Aldrico. Die komt overmorgen dus?
Hij doet een beetje raar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Sanne het volgende:
Ik schrik weer van Willem.
Hij is vies 'er is wel geneukt hoor'quote:
Kijk daar heb je wat aanquote:
Dat was andere koekquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Bruce117 het volgende:
BB1 was toch wel de leukste.
Wat had ik met terugwerkende kracht toen graag op fok gezeten.
Hij wist wel dat Sabine dat niet wilde horen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ieuw! Hoe die Willem dat zei! *ril*
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Dariusik weet nog dat ze toen polonaise gingen doen. Vol afschuw keek ik het van boven een bakje meusli vanaf de bank. Heerlijk
Robin was stom.
Ik had dus de indruk dat dit sloeg op de mensen die ze daarná lieten zien, tijdens de intake-interviews. En dat de serie professioneel genomen, snel achter elkaar gemonteerde foto's, bestond uit de nieuwe bewoners.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef Hunter het volgende:
Er werd juist gezegd dat die het niet waren, volgens mij
Ik dacht ook echt dat die het allemaal niet waren hoor. Volgens mij kwamen eerst die foto's en toen zeiden ze zoiets als 'deze dus allemaal niet' en toen iets over originele motieven om mee te doen en toen kwamen al die knakkers die het een uitdaging zouden vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had dus de indruk dat dit sloeg op de mensen die ze daarná lieten zien, tijdens de intake-interviews. En dat de serie professioneel genomen, snel achter elkaar gemonteerde foto's, bestond uit de nieuwe bewoners.![]()
(maar ik wil er ook weer niet om wedden)
* Ongelooflijk trouwens, dat er nog mensen zijn die met het woordje "uitdaging" aan komen kakken als er naar hun motivatie wordt gevraagd. Bereid je even fatsoenlijk voor zou ik zeggen, op de vraag waarvan je zeker weet dat-ie komt: waarom wil je meedoen?
'deze dus allemaal niet' kan natuurlijk ook alleen slaan op de beelden erna, maar ik begreep er ook uit dat ze het allemaal niet waren. Vanavond nog eens goed kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat die het allemaal niet waren hoor. Volgens mij kwamen eerst die foto's en toen zeiden ze zoiets als 'deze dus allemaal niet' en toen iets over originele motieven om mee te doen en toen kwamen al die knakkers die het een uitdaging zouden vinden.
Dus die allemaal niet zeg maar, dacht ik.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Robin Veen Houten 14 sept. 30 dec. afgevallen; tweede Koos Wentink Heerhugowaard 14 sept. 30 dec. vrijwillig vertrokken; derde Georgie de Gee Zoetermeer 14 sept. 28 dec. afgevallen Dirk Boterbloem (zwerver) Haarlem 24 dec. 25 dec. vrijwillig vertrokken Hieke van der Heide Stiens 14 sept. 24 dec. afgevallen Desiree Stegeman Someren 14 sept. 21 dec. afgevallen Ferdi Bonnet Leiden 14 sept. 7 dec. afgevallen Kim Röben Epe 14 sept. 23 nov. afgevallen Annet Stokkentreeff Goor 14 sept. 9 nov. afgevallen Ed Nypels Scheveningen 13 okt. 27 okt. afgevallen, 28 okt. onder protest vertrokken Leo Piller Callantsoog 14 sept. 4 okt. vrijwillig vertrokken Miranda Huisman Leidschendam 28 sept. 12 okt. afgevallen Rex van Iersel Brabant 28 sept. 30 sept. afgevallen Mohammed Ali Japur (Darius) Vlaardingen 14 sept. 28 sept. afgevallen Jolanda Kelderman Haarlem 14 sept. 23 sept. vrijwillig vertrokken |
Ja wie heeft er een TV-kaart?quote:
Ik heb een tv kaartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wie heeft er een TV-kaart?
Als ze ze nu wéér laten zien, zijn het ongetwijfeld de nieuwe narcistische publiciteitsgeile ellendelingen bewoners.
maar die rrrrrrrrrrr van hemquote:
Hij schoor Koos (5 seconden in beeld)quote:
toch viel me dat bij BB2 lang niet zoveel op als bij de latere BB'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Na 24 uur dachten de bewoners al: Na 100 dagen kom ik hier beroemd uit![]()
![]()
Zeker met een bord met JAAP erop om je nekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef teamlead het volgende:Ik ga weer in een deuk.. vooral de reacties van die bewoners
Ik ook! Dat was de heftigstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef teamlead het volgende:ik heb nu al zin in de uitzending van morgen
Ja, want die was er nog op 11 september.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Dr_Greene het volgende:
Zouden we morgen Aldrico nog terugzien???
Die ligt nu aan de beademingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef Gert het volgende:
En what about Robin, Sanne? Lekkâh? Of een afknapper?
Denk je?quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
Sanne!!!!!!!!!!! Hij heeft zn kop kaal geschoren!!
Bianca viel mij ook heeeel erg mee... vond haar ook leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef Gert het volgende:
Maar wat.... deden Hieke en Fewrdi daar nou?
Het zal ze ongetwijfeld gevraagd zijn.
Ach... Bianca is best wel leuk.![]()
En what about Robin, Sanne? Lekkâh? Of een afknapper?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef AnTjUh het volgende:
jakkie die kop van Robin blllllllllllllll
gelijk van zn voetstuk gevallen bij mij.....................................
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik schrok.
En na twee minuten dacht ik: zo wil ik hem ook wel.
en nog steeds heeeeeeel lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef Sanne het volgende:
In het andere topic staan foto's Shirley, niet schrikken, hij is kaal.
Kaal? OMG....ik ga zo kijken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef Sanne het volgende:
In het andere topic staan foto's Shirley, niet schrikken, hij is kaal.
Yep (maar dan over BB2)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Day het volgende:
Ik heb het weer gemist. Herhaling weer om 23:30 uur?
23.20 uur volgens Talpa, zo na de reclame dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Day het volgende:
Ik heb het weer gemist. Herhaling weer om 23:30 uur?
quote:
Hoe lang sta jij al droog?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
In het eggies ziet Hummie er helemaal niet zo verlebberd uit.
Mijn favoriete BBquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Morwen het volgende:
BB2 is aan mij voorbijgegaan, geloof ikIk herinner me bijster weinig.......
A ja, Ed, maar verder.............quote:
Komt ik kwam via BB-2 op Fok. Kon via internet ook alles live kijken b.v de nachtelijke drankpartijen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
A ja, Ed, maar verder.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |