quote:
ja idd.. van mij ook... Geweldig om weer eens terug te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Een erg leuke uitzending. Jammer had van mij wel een uur mogen duren....
Heb ik ook !!! 2 delen ! En het boek natuurlijk.... dag per dag aangegeven wat er allemaal gebeurde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
hah.. Mrzapp roeleerde toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen moest je het nog doen met een half uur per dag, wie weet wat er tussentijds allemaal is gebeurd?
Livestreams rulen!
Een pure serie was het. Onbevangen. Niet zoals de Chantal-mentaliteit die in BB-5 zei: "Denk eens aan al die mogelijkheden die je krijgt als je hier uitkomt...."quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef starbuck het volgende:
heeft m'n oma toch gelijk, vroeger was alles beter.
Echt leuk om weer te zien, maar ja die tijd komt niet meer![]()
23:30u komt de herhaling.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, een uur te laat. Nouja, dan maar even lezen wat jullie er van vonden.
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.quote:
Oei...Wellicht op de Talpa-site, uitzending gemist oid...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.
Vrijdag komt BB-5 aan de beurt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
Good for you !quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net even op de Talpasite gekeken. Ik denk inderdaad dat ie morgen wel online zal staan.
Net als de boeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:18 schreef easy-going het volgende:
Al die teksten op de muur![]()
Dat mocht in de jaren daarna niet meer![]()
Riep iemand mij?quote:
23:30 de herhaling...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Sanne het volgende:
Wat zag Willem er uit!!! Vadsig en kaal enzo!!
Heb alleen het einde gezien, was net ff te laat thuis. Maar dat viel me geloof ik het meeste op.
Klopt!quote:
quote:di 15-08-2006
Gasten: Bianca, Koos, Annet, Robin, Ferdi, Esther Duller (presentator) en Hummie van der Tonnekreek
Maak me gek!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |