haha iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
als de kijkcijfers gelijk zijn aan het aantal reacties hier belooft dat niet veel goeds voor ze
Ruud heeft ook zn eigen taaltjequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was echt vergeten dat die gasten zo raar praatten. Die Martin en Willem echt heel erg.
En wat is er met de neus van Sabine gebeurd?
vast welquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
ow kut kan nu niet kijken... zou het nog terug te zien zijn via www.talpa.tv?
Ja oke maar dat was ik uiteraard niet vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ruud heeft ook zn eigen taaltje![]()
ja, maar tegelijkertijd valt nu pas goed op hoe goed dat originele concept zonder gekunstelde spanning was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
nu zie je ook hoe matig de constructie eigenlijk was. Gewoon een paar aan elkaar gekoppelde containers met een simpel hekje eromheen.
Bij de latere huizen werd de beveiliging echt ver opgeschroefd.
Ik schrok me doodquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef teamlead het volgende:moet Hummie nou echt in beeld straks?
Ja, Bianca ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Anders Sabine enne euh.... Bianca ofzo ?? ook![]()
Ze krijgen nu een zwembad, toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef teamlead het volgende:
Ik wil dat ze dit jaar weer met een weekbudget gaan werken, geen flikker in huis hebben, 0 luxe, douchemuntjes....
maar dat zal wel weer niet
Dat was pas een mooie Yacuzi !!! Bring the Störvat back !!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze krijgen nu een zwembad, toch?Niet zo'n störvat, of hoe heet zo'n ding, dat je zelf in elkaar moet zetten.
Vast welquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
ow kut kan nu niet kijken... zou het nog terug te zien zijn via www.talpa.tv?
tis nu meer een vakantie voor de bewoners, da's jammerquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Tamaartje het volgende:
Het is inderdaad jammer dat het nu allemaal zo luxe is..
Ja dan heb je tenminste echt iets anders.. niets luxe.. gewoon harde waarheidquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis nu meer een vakantie voor de bewoners, da's jammer
Als ik het voor het zeggen had, werd het weer hetzelfde concept als BB1 OF een compleet huis zoals de arme kant tijdens BB3
beter dan dat gekras van mummiequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Martin heeft zo'n zijige stem....
Ja ze mochten wel lezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef teamlead het volgende:
mochten ze toen nog boeken meenemenBen ik helemaal kwijt
quote:
ja idd.. van mij ook... Geweldig om weer eens terug te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Een erg leuke uitzending. Jammer had van mij wel een uur mogen duren....
Heb ik ook !!! 2 delen ! En het boek natuurlijk.... dag per dag aangegeven wat er allemaal gebeurde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn BB1-video die ik indertijd kocht, is véél leuker. En nee, jullie mogen 'm niet lenen![]()
hah.. Mrzapp roeleerde toenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen moest je het nog doen met een half uur per dag, wie weet wat er tussentijds allemaal is gebeurd?
Livestreams rulen!
Een pure serie was het. Onbevangen. Niet zoals de Chantal-mentaliteit die in BB-5 zei: "Denk eens aan al die mogelijkheden die je krijgt als je hier uitkomt...."quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef starbuck het volgende:
heeft m'n oma toch gelijk, vroeger was alles beter.
Echt leuk om weer te zien, maar ja die tijd komt niet meer![]()
23:30u komt de herhaling.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, een uur te laat. Nouja, dan maar even lezen wat jullie er van vonden.
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.quote:
Oei...Wellicht op de Talpa-site, uitzending gemist oid...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine kinderen die om 5.00 uur wakker worden. Lijkt me dus geen optie.
Vrijdag komt BB-5 aan de beurt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Cleetje het volgende:
niemand van bb5 in de uitzending?
Good for you !quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net even op de Talpasite gekeken. Ik denk inderdaad dat ie morgen wel online zal staan.
Net als de boeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:18 schreef easy-going het volgende:
Al die teksten op de muur![]()
Dat mocht in de jaren daarna niet meer![]()
Riep iemand mij?quote:
23:30 de herhaling...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Sanne het volgende:
Wat zag Willem er uit!!! Vadsig en kaal enzo!!
Heb alleen het einde gezien, was net ff te laat thuis. Maar dat viel me geloof ik het meeste op.
Klopt!quote:
quote:di 15-08-2006
Gasten: Bianca, Koos, Annet, Robin, Ferdi, Esther Duller (presentator) en Hummie van der Tonnekreek
Maak me gek!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |