Zat er wel in hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:24 schreef Totem het volgende:
Het was leuk! Ik heb alleen de kutkip gemist........
Je hebt nog een herkansing om 23:30!quote:
En willem is wat aangekomen volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef oYo het volgende:
Ja die kutkip: hilarisch!
Sabine had beetje een kippeneus gekregen volgens mij :S
Ah cool Bedanktquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt nog een herkansing om 23:30!
Daarom was het denk ik ook leuker. Maar ik vond dat geneuzel om niks wel leuk in BB1 zoals het toen was zo wil ik het terug. Dat is jammer dat het nu niet zo gebeurdquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ze wisten destijds echt niet wat er gebeurde.
Ja zou wel logisch zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:29 schreef Sanne het volgende:
Mooi stukje van Aldrico. Die komt overmorgen dus?
Hij doet een beetje raar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Sanne het volgende:
Ik schrik weer van Willem.
Hij is vies 'er is wel geneukt hoor'quote:
Kijk daar heb je wat aanquote:
Dat was andere koekquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Bruce117 het volgende:
BB1 was toch wel de leukste.
Wat had ik met terugwerkende kracht toen graag op fok gezeten.
Hij wist wel dat Sabine dat niet wilde horen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ieuw! Hoe die Willem dat zei! *ril*
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Dariusik weet nog dat ze toen polonaise gingen doen. Vol afschuw keek ik het van boven een bakje meusli vanaf de bank. Heerlijk
Robin was stom.
Ik had dus de indruk dat dit sloeg op de mensen die ze daarná lieten zien, tijdens de intake-interviews. En dat de serie professioneel genomen, snel achter elkaar gemonteerde foto's, bestond uit de nieuwe bewoners.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef Hunter het volgende:
Er werd juist gezegd dat die het niet waren, volgens mij
Ik dacht ook echt dat die het allemaal niet waren hoor. Volgens mij kwamen eerst die foto's en toen zeiden ze zoiets als 'deze dus allemaal niet' en toen iets over originele motieven om mee te doen en toen kwamen al die knakkers die het een uitdaging zouden vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had dus de indruk dat dit sloeg op de mensen die ze daarná lieten zien, tijdens de intake-interviews. En dat de serie professioneel genomen, snel achter elkaar gemonteerde foto's, bestond uit de nieuwe bewoners.![]()
(maar ik wil er ook weer niet om wedden)
* Ongelooflijk trouwens, dat er nog mensen zijn die met het woordje "uitdaging" aan komen kakken als er naar hun motivatie wordt gevraagd. Bereid je even fatsoenlijk voor zou ik zeggen, op de vraag waarvan je zeker weet dat-ie komt: waarom wil je meedoen?
'deze dus allemaal niet' kan natuurlijk ook alleen slaan op de beelden erna, maar ik begreep er ook uit dat ze het allemaal niet waren. Vanavond nog eens goed kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat die het allemaal niet waren hoor. Volgens mij kwamen eerst die foto's en toen zeiden ze zoiets als 'deze dus allemaal niet' en toen iets over originele motieven om mee te doen en toen kwamen al die knakkers die het een uitdaging zouden vinden.
Dus die allemaal niet zeg maar, dacht ik.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Robin Veen Houten 14 sept. 30 dec. afgevallen; tweede Koos Wentink Heerhugowaard 14 sept. 30 dec. vrijwillig vertrokken; derde Georgie de Gee Zoetermeer 14 sept. 28 dec. afgevallen Dirk Boterbloem (zwerver) Haarlem 24 dec. 25 dec. vrijwillig vertrokken Hieke van der Heide Stiens 14 sept. 24 dec. afgevallen Desiree Stegeman Someren 14 sept. 21 dec. afgevallen Ferdi Bonnet Leiden 14 sept. 7 dec. afgevallen Kim Röben Epe 14 sept. 23 nov. afgevallen Annet Stokkentreeff Goor 14 sept. 9 nov. afgevallen Ed Nypels Scheveningen 13 okt. 27 okt. afgevallen, 28 okt. onder protest vertrokken Leo Piller Callantsoog 14 sept. 4 okt. vrijwillig vertrokken Miranda Huisman Leidschendam 28 sept. 12 okt. afgevallen Rex van Iersel Brabant 28 sept. 30 sept. afgevallen Mohammed Ali Japur (Darius) Vlaardingen 14 sept. 28 sept. afgevallen Jolanda Kelderman Haarlem 14 sept. 23 sept. vrijwillig vertrokken |
Ja wie heeft er een TV-kaart?quote:
Ik heb een tv kaartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wie heeft er een TV-kaart?
Als ze ze nu wéér laten zien, zijn het ongetwijfeld de nieuwe narcistische publiciteitsgeile ellendelingen bewoners.
maar die rrrrrrrrrrr van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |