abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:26:46 #251
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40859476
Bert van Marwijk!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:48:04 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40860066
Vanavond start Johnny Heitinga hoogstwaarschijnlijk in de basis van Oranje, als rechtsback. In clubverband werd hij op deze positie gepasseerd en verdween hij naar de reservebank, waarom dan een basisplaats is Oranje? Hebben we dan echt geen alternatieven op die positie of is San Marco blind?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:49:07 #253
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40860100
Heitinga Uit de basis gehouden door Ogadaru (klopt dat?) en die is ook intens slecht
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:39:58 #254
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40861686
Waarom wordt Greene stelselmatig overgeslagen? Basisspeler van Feyenoord en dan selecteert hij Sjonnie "gebrek aan zelfvertrouwen" Heitinga.

Als je geen neus bent komt je gewoon (bijna) niet meer in aanmerking voor Oranje door die idioot.

ajaks wordt op deze manier ook gewoon geholpen doordat de markwaarde van de spelers toeneemt omdat ze international zijn en ze ook nog eens internationale ervaring opdoen.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:41:59 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40861760
Zie op dit moment bijna nog liever Theo Lucius als rechtsback van Oranje in plaats van Johnny Heitinga.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40861775
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond start Johnny Heitinga hoogstwaarschijnlijk in de basis van Oranje, als rechtsback. In clubverband werd hij op deze positie gepasseerd en verdween hij naar de reservebank, waarom dan een basisplaats is Oranje? Hebben we dan echt geen alternatieven op die positie of is San Marco blind?
Beste speler op die positie voor nu en de verre toekomst is in mijn ogen Serginho Greene, maar voor dat Marco dat doorheeft zal het EK in 2008 al afgelopen zijn denk ik
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:44:10 #257
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40861829
KNVB moet gewoon afstappen van Cruijff en zijn ideologie en dus van Basten ontslaan.

Kan voor het overgrote deel zijn selectiebeleid wel begrijpen.
A.M.A.B
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:45:37 #258
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40861863
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
KNVB moet gewoon afstappen van Cruijff en zijn ideologie.
Dat roep ik al sinds hij vindt dat je niet op penalties kan trainen.
Cruijff is nog minder toerekeningsvatbaar dan het orakel van Delphi op een slechte dag.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40862866
Ik had inderdaad Greene of eventueel De Jong rechtsback gezet i.p.v. Heitinga.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40863669
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef koningdavid het volgende:
Greene kan ook nog op het middenveld, wellicht betere keuze dan Dikke Theo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaap op 16-08-2006 12:57:34 ]
pi_40863736
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef DenniZZ het volgende:
Waarom wordt Greene stelselmatig overgeslagen? Basisspeler van Feyenoord en dan selecteert hij Sjonnie "gebrek aan zelfvertrouwen" Heitinga.

Als je geen neus bent komt je gewoon (bijna) niet meer in aanmerking voor Oranje door die idioot.

ajaks wordt op deze manier ook gewoon geholpen doordat de markwaarde van de spelers toeneemt omdat ze international zijn en ze ook nog eens internationale ervaring opdoen.
zegt een kakkerlak????

hij moet gewoon de beste spelers kiezen, of ze nou van feyemoord, de pedofiele sport vereniging of bij de neuzen vandaan komen.

seedorf,kluivert en davids komen ook bij ajax vandaan, dus jouw complotje slaat nergens op.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40864121
quote:
dwight tiendali zou ook een goede zijn voor over een paar jaar en dan met emanuelson links heb je 2 back verdedigers die aanvallend ook goed zijn
pi_40864165
wat is de opstelling voor vanavond?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40864233
quote:
Dat snap ik ook niet... Waarom Heitinga? Die koekebakker bakt er niks van. Hiermee word je geen Europees kampioen.
pi_40864355
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef VinoTinto het volgende:
wat is de opstelling voor vanavond?
Waarschijnlijk:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                            Van der Sar

Heitinga             Ooijer               Mathijsen          Emanuelson

Van der Vaart
  Landzaat                                                    Schaars

Van Persie                 Huntelaar                         Robben
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40864511
Een verdediging zo lek als een mandje
pi_40864608
ik mis cocu
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40864688
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een verdediging zo lek als een mandje
Mwah.... Ooijer, Mathijsen en Emanuelson heb ik wel vertrouwen in. Alleen De Heit is niet echt in goede doen.

Ik maak me meer zorgen over het middenveld.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:12:28 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40864707
Ik vind Van Basten nu zo langzamerhand wel een beetje ongeloofwaardig worden. Door Van Nistelrooy en Van Bommel ineens totaal te passeren. Dat je ze niet in de basis opneemt kan ik me nog voorstellen, maar ik zou ze toch hebben meegenomen.

Nu heb je alleen maar een ploeg met voetballende spelers maar totaal niet iemand die zijn tanden ergens in kan zetten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:13:12 #270
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_40864735
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
leuke nickname
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_40864792
Seedorf en Davids dan?

Moet je kijken wat voor een middenveld je kan hebben:

--------------------------------Davids----------------------------------
van Bommel--------------------------------------------------Seedorf
-------------------------------v.d Vaart--------------------------------
pi_40864819
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Komakie het volgende:
Nu heb je alleen maar een ploeg met voetballende spelers maar totaal niet iemand die zijn tanden ergens in kan zetten
De Jong heeft dat wel een beetje, maar die staat niet opgesteld.
pi_40864844
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

de Jong Bij die naam moet ik al huilen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:17:48 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40864905
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Alleen De Heit is niet echt in goede doen.
Wat betekend dat voor jou? Dat is laatste tijd niet goed speelt? Volgens mij heeft die jongen nog nooit in z'n leven 5 maanden achter elkaar gebalt. Wat een prutser is dat!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40864944
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als De Jong de agressiefste is, zegt dat veel over de rest van die pussies.
pi_40864979
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

de Jong Bij die naam moet ik al huilen.
Huil wat je wilt maar geloof mij, De Jong gaat nog wel wat laten zien.
Bij Ajax was hij de dupe van zijn multifunctionaliteit, hij werd overal opgesteld en on zich nergens op richten. Bij HSV staat hij nu in de basis als verdedigende centrale middenvelder achter Van der Vaart en dat schijnt hij goed te doen.
De Jong is een bijtertje, een type Davids kan Oranje goed gebruiken.
pi_40866234
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarschijnlijk:
[ code verwijderd ]
De Cler geblesseerd dan? Lijkt me dat die de voorkeur krijgt boven Emanuelson.
pi_40866295
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:57 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

De Cler geblesseerd dan? Lijkt me dat die de voorkeur krijgt boven Emanuelson.
Dat denk ik niet, ik zie Emanuelson zomaar in de basis staan vanavond. Hoe deed die het eigenlijk op het AT en tegen Kopenhagen?
pi_40866378
Dan ziet het er ernstig naar uit dat vB met een B team wil gaan beginnen
pi_40866892
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Naggelwauz het volgende:
Dan ziet het er ernstig naar uit dat vB met een B team wil gaan beginnen
Dat is niet zo vreemd, veel A heeft hij niet meer.
pi_40867001
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd, veel A heeft hij niet meer.
Dat doet hij zelf
pi_40867096
heerlijk dat negatief gezever hier..
quote:
Column: Steun voor San Marco
Geschreven door Pieter Hanson

Dat Nederland een eigenzinnige bondscoach heeft wisten we al langer, maar de Oranje-selectie van gisteren bevatte enkele grote verrassingen. Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy komen voorlopig niet in aanmerking voor een selectie. Een beslissing die ik zeer goed kan begrijpen.

Ondanks de steeds groter wordende kritiek op Van Basten’s beleid, ben ik het roerend met hem eens. Onze bondscoach is bezig met een visie op de langere termijn en hanteert bovendien een speelsysteem dat het beste bij onze voetbalcultuur past. Naar mijn mening is dit de juiste weg naar een mondiale titel. Een 4-3-3 systeem is de best mogelijke veldbezetting. Een bondscoach moet spelers selecteren die in dat systeem renderen en daarbij niet letten op reputaties of de clubs waarvoor de internationals spelen.

Het niet selecteren van Van Nistelrooy en Van Bommel past in deze visie. We moeten niet gaan doen of deze spelers absolute wereldtop zijn. Het zijn inderdaad goede voetballers, maar ze lijken moeizaam te renderen in een 4-3-3 systeem. Van Nistelrooy speelde een teleurstellend WK en heeft moeite om met de rug naar de goal te spelen. Het blijft toch vooral een echte goaltjesdief. Klaas Jan Huntelaar is meer geschikt en moet per direct eerste spits worden, zeker met het oog op het EK 2008. De tweede keus is Dirk Kuijt, die ik afgelopen dinsdag in de Kuip zag spelen tegen Chelsea. Kuijt is van onschatbare waarde voor Feyenoord. Hij heeft het vermogen om bijna elke bal vast te houden, waardoor spelers kunnen bijsluiten. Omdat de Oranje-selectie ook een breekijzer in de gelederen moet hebben (ik prefereer de betere voetballer Danny Koevermans boven Jan Vennegoor of Hesselink) is het logisch dat Van Nistelrooy buiten de boot valt. Vier centrumspitsen selecteren is zinloos.

Ook Van Bommel speelde een zeer moeizaam WK. Ik vind het niet zinvol om de middenvelder van FC Barcelona te selecteren, puur omdat hij een grotere reputatie zou hebben dan Hedwiges Maduro en Stijn Schaars. Met het oog op de toekomst zijn beide spelers beter. Met name Maduro kan over twee jaar een sleutelrol vervullen op het middenveld. Hij is een enorm talent. Van Bommel lijkt niet geschikt voor een rol als rechtshalf in een 4-3-3 systeem, maar meer als een centrale middenvelder in een 4-4-2 systeem. Aangezien de bondscoach terecht kiest voor de eerste speelwijze opteert hij logischerwijs ook niet voor Van Bommel, die op het WK tegen Portugal wederom een tegenstander uit zijn rug liet weglopen. Maniche profiteerde en schoot Oranje uit het toernooi. Toch heb ik wel enige kritiek op de huidige Oranje-selectie. Ik had John Heitinga en Kew Jaliens niet opgeroepen. In plaats van hen had ik gekozen voor Serginho Greene (vaste rechtsback van Oranje) en Ismail Aissati (laat hem nu debuteren dan kan Marokko hem straks niet meer wegkapen). De momenteel vermoeide Hedwiges Maduro kan in een later stadium Denny Landzaat vervangen.

Overigens vind ik het eveneens onterecht dat de bondscoach wordt afgebrand op de recente prestaties. Hij heeft een puike reeks resultaten neergezet. Na het EK 2004 was er weinig van Oranje over. De verdediging rammelde, het vertrouwen was weg en de selectie redelijk verouderd. In twee jaar tijd heeft Oranje weer toekomst gekregen. We kwalificeerden ons moeiteloos voor het WK in een zeer lastige kwalificatiepoule en presteerden ook op het eindtoernooi naar onze capaciteiten. Wie heel realistisch naar het vertoonde spel kijkt, moet toegeven dat de Argentijnen en Ivorianen gewoonweg beter waren. Toch ging Oranje naar de tweede ronde, waarin werd verloren van het veel slimmere Portugal. Zoals ik eind 2005 al schreef, was een wereldtitel totaal niet realistisch. Nederland is gewoonweg geen wereldtop, we hebben een aardige ploeg die het helaas moet afleggen tegen Italië, Portugal, Spanje, Argentinië, Brazilië en Frankrijk. Momenteel wordt echter op de achtergrond een beleid gevoerd dat ons grote voetbalsuccessen kan brengen. Op het EK 2008 zijn we een titelkandidaat en op het WK 2010 en het EK 2012 volgen twee unieke mogelijkheden om voetbalgeschiedenis te schrijven. We hebben een aantal uitstekende lichtingen. Als men nu al begint te bouwen, volgen straks de resultaten. Het hanteren van een 4-3-3 systeem hoort hier ontegenzeggelijk bij.

Met het oog op deze eindtoernooien is het zeer zinvol om haast te maken met de naturalisatie van Jonathan de Guzman. Tegen Chelsea liet de jonge middenvelder wederom zien een uitzonderlijk talent te zijn. De Guzman heeft loopvermogen en kan daarom zeer belangrijk worden op het middenveld van Oranje. Deze jongen woont al sinds zijn tienerjaren in Nederland, ging hier naar school en spreekt onze taal uitstekend. Bovendien is een keuze voor zijn vaderland Canada meer een gevoelskeuze dan een verstandige beslissing. De Guzman kan in 2010 en 2012 een bepalende speler voor Oranje zijn. Het is sowieso al zonde dat we het in de toekomst moeten doen zonder Salomon Kalou, die in 2008, 2010 en 2012 een sleutelrol had kunnen vervullen. Met Van Persie vanaf het middenveld en Robben en Kalou vanaf de vleugels had Oranje over een zeer gevaarlijke aanval kunnen beschikken. Alle genoemde spelers beschikken over een individuele actie en kunnen hun man passeren, waardoor overtalsituaties ontstaan en gevaar gesticht kan worden. De moraalridders moeten eens ophouden met verhalen over vaderlandse trots om het naturaliseren van topsporters tegen te houden. In deze mondialiserende wereld lukt dat namelijk niet. Oranje kan nu niet beschikken over Kalou terwijl Duitsland op het WK furore maakte met twee Poolse spitsen en België binnenkort de beschikking heeft over Ibrahim Salou en mogelijk ook Nicolas Frutos. Bovendien werd Italie wereldkampioen met de Argentijn Mauro Camoranesi, scoorde Zinha voor Mexico, speelde de Wit-Rus Artem Milevsky met Oekraine en lieten bij Spanje Mariano Pernia en Marcos Senna een goede indruk achter. Geen haan die er naar kraait. Laten wij dan ook profiteren van buitenlandse talenten die ons graag willen vertegenwoordigen op internationaal niveau.

Tot slot wil ik het hier nog opnemen voor Arjen Robben. Laat ik voorop stellen dat ook ik zijn spel soms irritant vind. Een schwalbe op zijn tijd vind ik geen probleem meer, gezien op het WK duidelijk werd dat het schijnbaar loont en Nederlandse spelers veel slimmer moeten worden. Maar extreem slecht uitgevoerde schwalbes bezorgen de speler in kwestie een slechte naam en zorgen voor irritatie onder het publiek. Afgelopen dinsdag bezocht ik zoals eerder gesteld voor de eerste maal de Kuip. Ik was onder de indruk van het prachtige stadion en de sfeer op de tribunes. Wat mij echter minder beviel waren de scheldkanonnades aan het adres van Chelsea-speler Robben. Een klein deel van het publiek wenste hem al zingend een gebroken been toe. Ik roep het Nederlandse voetbalpubliek om op hiermee te stoppen. Voor mij is dit namelijk onbegrijpelijk. Ik vind het bijzonder respectloos richting een Nederlandse international die op krediet moeten kunnen rekenen. In dit land branden we mensen die iets bereiken veel te snel af. Bovendien is het in ons eigen nadeel om Robben negatief te bezingen. Ik denk niet dat de aanvaller de volgende keer dat hij met Oranje in de Kuip speelt met lekker gevoel het veld opstapt. Dit is van invloed op zijn spel en dus in het nadeel van de Nederlandse voetbalsupporter. Robben heeft inderdaad bepaalde maniertjes die hij moet afleren óf geraffineerder en minder vaak uitvoeren. Het is echter de taak van zijn trainers om hem hierop aan te spreken. Hem vanaf de tribunes uitschelden heeft geen enkele zin.

Zou Van de Sar na zijn kritiek wel weer worden opgeroepen de volgende keer?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:23:23 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40867163
Van de spelers die hij gepasseerd heeft, valt een beter team te maken dan dat van San Marco, zelfs een bondscoach van het niveau van Marco van Basten moet daarmee kunnen presteren. Toch hoop ik nog altijd op een topper als bondscoach, niet zo'n JC-kontenlikker die enkel ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax, voor zover je over ervaring kan spreken dan.
pi_40867178
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat doet hij zelf
Dan word Naggelwauz' vermoeden dus bevestigd, Van Basten wilt met een B-team beginnen.
pi_40867213
Ik ben het alleen eens met zijn stukje over Aissatti, die moet je meteen een oefenwedstrijd laten spelen. Ik vind dat echt een geweldige speler, en Ajax moet hem kopen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40867331
Aissati is vandaag 18 geworden trouwens.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:32:51 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40867526
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef michiel_merk het volgende:
heerlijk dat negatief gezever hier..
[..]

Die column zuigt, alleen al de voorbeelden van landen die met buitenlanders spelen in hun nationale elftal. Verder zal de colmnist vast nog een poster van San Marco boven zijn bed hangen en durft hij geen kritiek te uiten, misschien moet hij de voetballer Marco van Basten eens los zien van de trainer/coach.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:38:46 #290
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_40867768
Marco is volgens mij bang dat er spelers zijn die beter worden zijn/als hem, daarom roept hij die spelers niet meer op.
pi_40867836
Ik heb het idee dat we nu met jong Oranje gaan spelen, alle normale oranje spelers zijn eruit gewerkt
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:44:27 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40867996
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het idee dat we nu met jong Oranje gaan spelen, alle normale oranje spelers zijn eruit gewerkt
Als men dan toch zo graag wilt bouwen aan een elftal voor de toekomst en daarom spelers als Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay en Edgar Davids maar blijft passeren, waarom hou je dan Edwin van der Sar bij de selectie? Niet echt consequent, toch?
pi_40868040
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als men dan toch zo graag wilt bouwen aan een elftal voor de toekomst en daarom spelers als Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay en Edgar Davids maar blijft passeren, waarom hou je dan Edwin van der Sar bij de selectie? Niet echt consequent, toch?
Hetzelfde geldt voor Landzaat en Timmer, die ook helemaal niets toevoegen.
pi_40868064
quote:

[..]

Of Landzaat.

Vennegoor is ook al 27, die mag er ook wel eens uit.
pi_40868093
"Ik ben niet altijd consequent" he
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:48:29 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40868156
Jammer dat we in de EK-kwalificatie zijn ingedeeld bij Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië, waardoor we ons makkelijk zullen kwalificeren. Had liever wat meer tegenstand gehad, zodat Marco van Basten al voor het EK kan afgaan.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:50:12 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40868225
quote:

[..]

Er is geen keeper in Nederland die beter is. Ook Stekelenburg niet.
A.M.A.B
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:51:21 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40868260
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Er is geen keeper in Nederland die beter is. Ook Stekelenburg niet.
Ja, en? Er zijn toch ook geen middenvelders beter dan Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Edgar Davids? En er zijn toch ook geen spitsen beter dan Ruud van Nistelrooij?
pi_40868296
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef ErikT het volgende:
Heitinga Uit de basis gehouden door Ogadaru (klopt dat?) en die is ook intens slecht
...maar wel dik van PSV winnen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:52:37 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40868310
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ben het alleen eens met zijn stukje over Aissatti, die moet je meteen een oefenwedstrijd laten spelen. Ik vind dat echt een geweldige speler, en Ajax moet hem kopen
Dat laatste kun je natuurlijk wel vergeten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')