De benoeming van Rijkaard was ook een blunder van jewelste. Met het thuisvoordeel in de rug hadden we in 2000 kampioen horen te worden. Onervarenheid van de coach was er voor een groot gedeelte debet aan dat we het niet werden. Het is gewoon debiel om de belangrijkste voetbalmomenten in handen te geven van trainers die slechts als voetballer groot waren en nog niks hebben laten zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Rijkaard was deze discussie anders niet aan de orde...
[..]
Jol, Ten Cate, Stevens, Hiddink, Advocaat, van Marwijk zijn namen die me zo even te binnen schieten. En dan kan je nog in het buitenland gaan kijken. Ik zeg niet dat het allemaal ideale kandidaten zijn of dat ze op dat moment beschikbaar waren, maar ze zijn geen een van allen zo onervaren als Marco toen was.quote:Noem er eens 5 op dan die wel hadden gekund volgens jou.. Ik ben benieuwd wie je allemaal in gedachten hebt...
Jol wilde niet, Ten Cate niet beschikbaar net als Hiddink en Advocaat. Stevens?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De benoeming van Rijkaard was ook een blunder van jewelste. Met het thuisvoordeel in de rug hadden we in 2000 kampioen horen te worden. Onervarenheid van de coach was er voor een groot gedeelte debet aan dat we het niet werden. Het is gewoon debiel om de belangrijkste voetbalmomenten in handen te geven van trainers die slechts als voetballer groot waren en nog niks hebben laten zien.
[..]
Jol, Ten Cate, Stevens, Hiddink, Advocaat, van Marwijk zijn namen die me zo even te binnen schieten. En dan kan je nog in het buitenland gaan kijken. Ik zeg niet dat het allemaal ideale kandidaten zijn of dat ze op dat moment beschikbaar waren, maar ze zijn geen een van allen zo onervaren als Marco toen was.
Van Basten is het geworden op zijn naam, niet op zijn prestaties, want hij heeft nog niks gepresteerd. Omdat hij van Basten heet wordt het gepikt door het klootjesvolk. Ik ben benieuwd hoe hard jij zou staan te piepen als we nu René Eijkelkamp trainer zouden maken. Precies dezelfde situatie als van Basten, alleen nog maar gefungeerd in een bijrol bij een nationale topclub. Nou, daar hebben we er nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer van, stel maar aan als bondscoach en geef ze een carte blanche om minstens 4 jaar lang te pielen. Maar goed, jij zal het wel logisch
Zo was ie tenminste herkenbaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef Suijk het volgende:
Je had best een andere titel mogen bedenken hoor.
Stevens heeft bij Schalke en Roda laten zien dat hij een team beter kan maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jol wilde niet, Ten Cate niet beschikbaar net als Hiddink en Advocaat. Stevens?![]()
Van Marwijk is wel een interessante optie, maar die is nooit benaderd.
Zie je? Je begint nu al te piepenquote:De vergelijking van Eijkelkamp en Van Basten is natuurlijk krom. Eijkelkamp was een modale spits, terwijl Van Basten op wereldniveau gespeeld heeft.
Wat waren die wedstrijden van dit toernooi dan beter? Tegen de Tsjechen speelden we in 2004 ook 1 helft sterk. Nu tegen de Ivoreanen, de rest was toch ook gewoon het aanzien niet waard?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kessler gezegd dat kwalificatie geen invloed had op het aanblijven van Van Basten. Wat ik echter niet begrijp is dat hij zijn contract wil open gooien en verlengen naar 2010. Als ik Kessler was zou ik heel voorzichtig zijn en er voor zorgen dat er weer attractief gevoetbald wordt (wat volgens hem niet mogelijk was gezien het kaliber tegenstanders dat we hebben gehad, maar dat is gelul).
Advocaat faalde, want die speelde nog slechter voetbal dan dat ze nu doen. Die wedstrijd tegen Zweden en Portugal waren pas fiasco's, over de poulewedstrijden maar even niet te spreken. Ja, hij bereikte de halve finale, joepie. Met zulk voetbal verdien je het om er uit te vliegen, net als op dit WK.
Een team opbouwen kost tijd. Je kunt niet verwachten dat een nieuwe generatie spelers zo 1 2 3 net zo goed gaat spelen als in 1998. Daar ging ook een hele heisa aan vooraf met een fiasco in 1996, waar een groot deel van die selectie uitmaakte.
En ja, ik had ook liever een oude rot, een ervaren klootzak gezien op de plek van Van Basten. Maar als we nu om de 2 jaar gaan wisselen van coach komen we helemaal nergens.
Iedereen is wat overdreven hoor. Er is toch aardig wat kritiek (niet te vergelijken met de kritiek op Advocaat destijds, dat klopt).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Staanplaats het volgende:
Nederland heeft onder van Basten gewoon geen beter voetbal laten zien dan onder Advocaat..
Maar van Basten heeft Cruijff mee, dus iedereen slikt het ineens als zoete koek.
op grond van vorig seizoen zeg ik: beter kan of kon maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stevens heeft bij Schalke en Roda laten zien dat hij een team beter kan maken.
[..]
Waar zeg ik dat? Jij veronderstelt dat!quote:Zie je? Je begint nu al te piepen!
Hier bevestig je dus mijn gelijk: jij denkt dat een goede voetballer automatisch een goede trainer is.
quote:Hiddink is de meest succesvolle trainer die Nederland ooit voortgebracht heeft,
nee, nu lul je echt uit je nek... je gaat twee spitsen, beide geen ervaring als hoofdtrainer vergelijken. ALs ik dan moet kiezen tussen een ex-spits op modaal niveau of een wereldspits.. dan is het logisch dat je in 1e instantie kiest voor de wereldspits, omdat die qua spelerservaring op een hoger niveau gespeeld heeft. DAT is de vergelijking die je voorschotelt!quote:was dat een grote voetballer? Maar goed, als je leeft in de veronderstelling dat topvoetballers automatisch toptrainers zijn, ja ,dan is van Basten een prima optie, en Rijkaard was ook geweldig, nadat van Basten klaar is nemen we Gullit, die vervolgens opgevolgd wordt door Ronald Koeman, laten we van Nistelrooij ook maar vast polsen...
Hoe kom je er bij dat hij die illussie heeft? Ik weet zeker dat hij liever eerst 2 maanden met ze werkt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iedereen is wat overdreven hoor. Er is toch aardig wat kritiek (niet te vergelijken met de kritiek op Advocaat destijds, dat klopt).
Maar het voetbal is inderdaad niet beter en v. Basten moet af van het idee dat hij dat in die 10 dagen dat hij de internationals in totaal ziet wel voor elkaar zal krijgen.
Natuurlijk wil hij dat, maar dat kan dus niet. Dus heeft hij heel weinig invloed op het beter maken van spelers (individueel). Dan dien je dus niet middelmatige spelers mee te nemen, want die worden in die korte periode niet opeens beter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat hij die illussie heeft? Ik weet zeker dat hij liever eerst 2 maanden met ze werkt!
Tja ik weet niet wie je precies bedoelt en wat de alternatieven volgens jou zijn...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij dat, maar dat kan dus niet. Dus heeft hij heel weinig invloed op het beter maken van spelers (individueel). Dan dien je dus niet middelmatige spelers mee te nemen, want die worden in die korte periode niet opeens beter.
Ze waren ietsje beter ja en dan doel ik met name op de inzet. De kwaliteit was even laag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:23 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat waren die wedstrijden van dit toernooi dan beter? Tegen de Tsjechen speelden we in 2004 ook 1 helft sterk. Nu tegen de Ivoreanen, de rest was toch ook gewoon het aanzien niet waard?
Hiddink gaat Michels zeker inhalen, persoonlijk vind ik Hiddink al een stapje erboven.quote:dat is nog altijd Michels...RIP
Dan moet je niet zwammen en gewoon erkennen dat van Basten dus niet geschikt was om bondscoach te worden. Hij heeft én geen ervaring én er is geen enkele andere reden waarom hij geschikt voor de job zou zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
op grond van vorig seizoen zeg ik: beter kan of kon maken?
[..]
Waar zeg ik dat? Jij veronderstelt dat!
[..]
Michels heeft meer "grote"prijzen gewonnen, Hiddink heeft laten zien dat hij overal kan presteren, daarom is hij beterquote:, dat is nog altijd Michels...RIP
[..]
ERGO: je gaat er dus vanuit dat de betere speler de betere trainer is, wat dus mijn veronderstelling ondersteunt.quote:nee, nu lul je echt uit je nek... je gaat twee spitsen, beide geen ervaring als hoofdtrainer vergelijken. ALs ik dan moet kiezen tussen een ex-spits op modaal niveau of een wereldspits.. dan is het logisch dat je in 1e instantie kiest voor de wereldspits, omdat die qua spelerservaring op een hoger niveau gespeeld heeft. DAT is de vergelijking die je voorschotelt!
Qua landskampioenschappen en nationale bekers heeft Hiddink hem zo uit mijn hoofd al ingehaald.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hiddink gaat Michels zeker inhalen, persoonlijk vind ik Hiddink al een stapje erboven.
Je hebt de 2e helft van Nederland-Ivoorkust niet gekeken? We werden aan alle kanten voorbij gerend... Tegen Argentie was het ook 3 x niks. Tegen Portugal ook niet. 3 van de 4 wedstrijden op het WK waren dus kut, hoe kan je dan tevreden zijn?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef bergkampf het volgende:
Vond dat hij het prima heeft gedaan op het wk en in de kwalificatie ook. Vond alleen de laatste poule wedstrijd tegen Argentinie dat ze niet genoeg voor de winst aan het spelen waren.
Ik zwam niet. Als je 2 van de 25 wedstrijden verliest ben je geen slechte bondscoach. Natuurlijk was het voetbal soms om te huilen en had hij soms wat geluk. Maar dat kan elke coach hebben en is dus geen argument. Wat mij betreft mag hij de volgende 2 jaar tonen of ie echt een goede coach is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je niet zwammen en gewoon erkennen dat van Basten dus niet geschikt was om bondscoach te worden. Hij heeft én geen ervaring én er is geen enkele andere reden waarom hij geschikt voor de job zou zijn.
[..]
Michels was ook geen grote speler.... Althans geen wereldtop. EN dat Michels het tegenwoordig niet meer zou trekken is niet meer dan een veronderstelling van je. Je hebt immers geen bewijs.quote:Michels heeft meer "grote"prijzen gewonnen, Hiddink heeft laten zien dat hij overal kan presteren, daarom is hij beter. Michels was groot in zijn tijd, tegenwoordig zou hij het niet meer trekken, maar dat is een heel andere discussie. Feit is dat Hiddink geen grote speler was maar wel een heel grote coach.
Ieder Menig weldenkend mens zal in de situatie van jouw voorbeeld de keuze maken voor de wereldspits. Dat het achteraf anders loopt dan gedacht en gehoopt.. is weer heel wat anders! Iedereen weet immers dat een grote speler niet per definitie een goede coach is.quote:ERGO: je gaat er dus vanuit dat de betere speler de betere trainer is, wat dus mijn veronderstelling ondersteunt.
Kan het wellicht ook iets zeggen over de sterkte van de tegenstanders en het gebrek aan kwaliteit/ervaring bij ons? Waarom maakt dat Marco een slechte coach?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt de 2e helft van Nederland-Ivoorkust niet gekeken? We werden aan alle kanten voorbij gerend... Tegen Argentie was het ook 3 x niks. Tegen Portugal ook niet. 3 van de 4 wedstrijden op het WK waren dus kut, hoe kan je dan tevreden zijn?
Leuk, zo'n carte blanche die je onervaren trainers mee geeft. Laten van ons nationale elftal de nieuwe speeltuin van aankomende trainers maken. Voortaan gaat iedereen die coach betaald voetbal wil worden eerst even een half jaartje het NL elftal doen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zwam niet. Als je 2 van de 25 wedstrijden verliest ben je geen slechte bondscoach. Natuurlijk was het voetbal soms om te huilen en had hij soms wat geluk. Maar dat kan elke coach hebben en is dus geen argument. Wat mij betreft mag hij de volgende 2 jaar tonen of ie echt een goede coach is.
[..]
quote:Michels was ook geen grote speler.... Althans geen wereldtop. EN dat Michels het tegenwoordig niet meer zou trekken is niet meer dan een veronderstelling van je. Je hebt immers geen bewijs.
[..]
Menig weldenkend mens zal een inschatting gaan maken van de coach kwaliteiten die de beoogd bondscoach heeft, pas bij gelijke beoordeling van de kandidaten kan je dan zoiets als niveau en spelers ervaring mee gaan tellen. Bij van Basten is het duidelijk dat er gekozen is voor de NAAM en reputatie, ik vraag me af of er ook maar iemand naar zijn coachende kwaliteiten heeft gekeken bij de KNVB. Of durf jij te beweren dat zijn naam en reputatie niet bepalend zijn geweest voor zijn benoeming? Zodra je dat erkent erken je dus ook dat er niet naar zijn coachende capaciteiten is gekeken en dat zijn hele benoeming dus lachwekkend is.quote:Ieder Menig weldenkend mens zal in de situatie van jouw voorbeeld de keuze maken voor de wereldspits. Dat het achteraf anders loopt dan gedacht en gehoopt.. is weer heel wat anders! Iedereen weet immers dat een grote speler niet per definitie een goede coach is.
Maar ook in dit geval veronderstel je weer wat ik denk.
Daar ligt het ook zeker deels aan, maar dat er weinig ervaring in de groep zat kan de bondscoach natuurlijk ook zichzelf wel aanrekenen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan het wellicht ook iets zeggen over de sterkte van de tegenstanders en het gebrek aan kwaliteit/ervaring bij ons? Waarom maakt dat Marco een slechte coach?
waarmee jij mijn standpunt deelt....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Menig weldenkend mens zal een inschatting gaan maken van de coach kwaliteiten die de beoogd bondscoach heeft, pas bij gelijke beoordeling van de kandidaten kan je dan zoiets als niveau en spelers ervaring mee gaan tellen.
waarom is de keus voor het 1 onmiddellijk uitsluiting van iets anders? Ik vind dat eerlijk gezegd kortzichtig. Maar dat Van Basten deels op zijn naam gekozen is, dat lijkt me duidelijk...quote:Bij van Basten is het duidelijk dat er gekozen is voor de NAAM en reputatie, ik vraag me af of er ook maar iemand naar zijn coachende kwaliteiten heeft gekeken bij de KNVB. Of durf jij te beweren dat zijn naam en reputatie niet bepalend zijn geweest voor zijn benoeming? Zodra je dat erkent erken je dus ook dat er niet naar zijn coachende capaciteiten is gekeken en dat zijn hele benoeming dus lachwekkend is.
Je hebt gelijk. Als je maar echt wilt, kun je alles uit zijn verband halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, zo'n carte blanche die je onervaren trainers mee geeft. Laten van ons nationale elftal de nieuwe speeltuin van aankomende trainers maken. Voortaan gaat iedereen die coach betaald voetbal wil worden eerst even een half jaartje het NL elftal doen...![]()
Waarom kreeg Hiddink wel dat krediet en Van Gaal niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hiddink had al lang bewezen dat hij een topcoach was, dan hoor je meer krediet te krijgen. Het krediet wat van Basten krijgt is gebaseerd op lucht.
Deels?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarmee jij mijn standpunt deelt....
[..]
waarom is de keus voor het 1 onmiddellijk uitsluiting van iets anders? Ik vind dat eerlijk gezegd kortzichtig. Maar dat Van Basten deels op zijn naam gekozen is, dat lijkt me duidelijk...
Over kromme vergelijkingen gesproken.... Van Gaal kwalificeerde zich niet eens voor het toernooi, dat is gezien de spelers die hij tot zijn beschikking had gewoon ver onder de maat. Dan moet je gewoon vertrekken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:13 schreef peaceman het volgende:
Waarom kreeg Hiddink wel dat krediet en Van Gaal niet?
Tja je kunt je afvragen of dat aan Van Gaal lag... Maar niettemin was er toen ook sprake van een ervaren coach die volgens jouw redenering meer krediet verdiende. Alleen had hij de publieke opinie tegen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over kromme vergelijkingen gesproken.... Van Gaal kwalificeerde zich niet eens voor het toernooi, dat is gezien de spelers die hij tot zijn beschikking had gewoon ver onder de maat. Dan moet je gewoon vertrekken.
Cruijff!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deels?Waar is hij dan nog meer op gekozen?
![]()
Als je je met het destijds beschikbare spelersmateriaal niet plaatst voor een toernooi verdien je geen krediet meer...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je kunt je afvragen of dat aan Van Gaal lag... Maar niettemin was er toen ook sprake van een ervaren coach die volgens jouw redenering meer krediet verdiende. Alleen had hij de publieke opinie tegen...
Vertel mij eens waarom Van Gaal minder krediet zou moeten hebben dan Hiddink? Die in 1996 ook nog lang niet de coach was die hij nu is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je met het destijds beschikbare spelersmateriaal niet plaatst voor een toernooi verdien je geen krediet meer...
Dus hij is gekozen op voorspraak van Cruijff en zijn naam als speler en niet op zijn capaciteiten, en zo iemand zit jij te verdedigen...quote:
Oi, lezen! Omdat hij zich niet eens wist te plaatsen met een kwalitatief sterke selectie. Als Hiddink dat niet gelukt was had hij ook op moeten zouten, dan ben je blijkbaar niet in staat om er een goed team van te maken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom Van Gaal minder krediet zou moeten hebben dan Hiddink? Die in 1996 ook nog lang niet de coach was die hij nu is.
Niet op zijn capaciteiten als trainer op het hoogste niveau (wat overigens de vraag oproept wat het hoogste niveau is)....quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus hij is gekozen op voorspraak van Cruijff en zijn naam als speler en niet op zijn capaciteiten, en zo iemand zit jij te verdedigen...
Ik lees wel, maar ik vind het geen sterk argument.quote:
Ik vind dat een kortzichtige gedachte. Feit is gewoon dat Hiddink goed bij de pers ligt en Van Gaal niet. Dat heeft Van Gaal natuurlijk deels aan zichzelf te wijten, maar dat doet niet ter zake.quote:Omdat hij zich niet eens wist te plaatsen met een kwalitatief sterke selectie. Als Hiddink dat niet gelukt was had hij ook op moeten zouten, dan ben je blijkbaar niet in staat om er een goed team van te maken.
Nee, en een onervaren bondscoach aanstellen op voorspraak van Cruijf en zijn naam als speler ipv kwaliteit wel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik lees wel, maar ik vind het geen sterk argument.
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de spelers ook niet zo heel blij waren met van Gaal. Bovendien wordt van Basten niet geadoreerd in de pers, er is zat kritiek op hem. Misschien moet je zelf even verder kijken dan je neus lang isquote:Ik vind dat een kortzichtige gedachte. Feit is gewoon dat Hiddink goed bij de pers ligt en Van Gaal niet. Dat heeft Van Gaal natuurlijk deels aan zichzelf te wijten, maar dat doet niet ter zake.
Als Van Gaal net als een Hiddink of Van Basten geadoreerd werd door de pers had ie gewoon mogen blijven zitten.
Misschien niet, maar alternatieven waren er blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, en een onervaren bondscoach aanstellen op voorspraak van Cruijf en zijn naam als speler ipv kwaliteit wel?![]()
[..]
Als dat de standaard is, moet Marco zeker blijven zitten, want 95% van de spelers zijn lyrisch!quote:Ik meen mij te herinneren dat de spelers ook niet zo heel blij waren met van Gaal.
NU is er zat kritiek ja, maar voor het WK? Nauwelijks.quote:Bovendien wordt van Basten niet geadoreerd in de pers, er is zat kritiek op hem.
quote:Misschien moet je zelf even verder kijken dan je neus lang is.
Als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is er nooit een alternatief. Het stikt in de wereld van trainers die betere papieren hebben voor de job dan Marco. Ik heb er in het vorige topic al een paar genoemd, blijkbaar ben je erg kort van memorie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien niet, maar alternatieven waren er blijkbaar niet.
[..]
Ja hoorquote:Als dat de standaard is, moet Marco zeker blijven zitten, want 95% van de spelers zijn lyrisch!
[..]
Het is maar om aan te geven dat de pers van Basten niet adoreert zoals jij beweert...quote:NU is er zat kritiek ja, maar voor het WK? Nauwelijks.
[..]
quote:![]()
Je gaat wel erg op de persoon spelen als iemand het niet met je eens is he?! Beetje triest...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is er nooit een alternatief. Het stikt in de wereld van trainers die betere papieren hebben voor de job dan Marco. Ik heb er in het vorige topic al een paar genoemd, blijkbaar ben je erg kort van memorie.
[..]
Hoeveel niet dan?quote:Ja hoor...
[..]
Vooraf deden ze dat wel....quote:Het is maar om aan te geven dat de pers van Basten niet adoreert zoals jij beweert...
[..]
Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen. Beweren dat Marco van Basten de enige op deze aardkloot is die destijds in staat was om de rol van bondscoach op zich te nemen is niet minder dan debiel. Vergeef me mijn krachttermen, maar het is niet anders...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gaat wel erg op de persoon spelen als iemand het niet met je eens is he?! Beetje triest...
Ik weet ook wel wie je genoemd hebt en ik heb daar ook op gereageerd. Zoals jij met je olifantengeheugen ongetwijfeld herinnert. Beetje zielig om dan zo te reageren!
[..]
Hoeveel wel dan? Ik hoor niemand roepen dat ze zo blij met van Basten zijn. Ik krijg eerder de indruk dat er een heleboel opgekropte frustratie zit bij een groot gedeelte van de spelersgroep en dat de enige die echt blij zijn met marco de mensen zijn die bij een andere bondscoach waarschijnlijk 10e keus zouden zijn.quote:Hoeveel niet dan?
WAAR zeg ik dat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen. Beweren dat Marco van Basten de enige op deze aardkloot is die destijds in staat was om de rol van bondscoach op zich te nemen is niet minder dan debiel. Vergeef me mijn krachttermen, maar het is niet anders...
[..]
Voor en tijdens het toernooi hebben de spelers alleen maar hun waardering uitgesproken. Misschien dat nu wel andere geluiden komen (Nistelrooij?), maar dat merken we nog. Echter tot dit moment is er geen reden om iets anders aan te nemen.quote:Hoeveel wel dan? Ik hoor niemand roepen dat ze zo blij met van Basten zijn. Ik krijg eerder de indruk dat er een heleboel opgekropte frustratie zit bij een groot gedeelte van de spelersgroep en dat de enige die echt blij zijn met marco de mensen zijn die bij een andere bondscoach waarschijnlijk 10e keus zouden zijn.
Volgens jouw waren er geen alternatieven. Passen we de regels van de logica toe dan staat dat gelijk aan: Marco van Basten was destijds de enige op de hele aardkloot die bondscoach kon worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
WAAR zeg ik dat?
Iets lezen wat er niet staat is pas gek (en nee ik doe niet mee aan je krachttermen!)!
En jij verwijt mij slecht lezen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens jouw waren er geen alternatieven. Passen we de regels van de logica toe dan staat dat gelijk aan: Marco van Basten was destijds de enige op de hele aardkloot die bondscoach kon worden.
Simpel toch?![]()
Dan leg jij mij het toch even uit?quote:
Nee, want je houdt niet van herhalingen zei je..quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan leg jij mij het toch even uit?![]()
WAAR zeg ik dat?!?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want je houdt niet van herhalingen zei je..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen.
Je kan dus echt niet lezen.quote:
een herhaling van zetten is niet hetzelfde als herhalen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |