Zou ook kunnen ja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een spelletje... CounterStrike misschien?
Juah.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een spelletje... CounterStrike misschien?
Mijn droombaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:52 schreef Jajong het volgende:
<- former Europese Top. Geld verdienen met een spelletje
En je weet niet wie de hoofdpersoon is? (werkelijke naam, natuurlijk).quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:56 schreef Neleos het volgende:
Ik weet de LP, en gebaseerd op werk van wie.
Ja, die naam ken ik... Het lijkt me echt geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:56 schreef Jajong het volgende:
Mwa zo leuk is het niet, je moet echt de top van de top zijn, en in Zweden wonen wil je er van kunnen leven. Tenminste met Counterstrike, met Warcraft III en Painkiller behoren 2 Nederlanders tot de top, die verdienen bakken met geld. Sander Kaasjager bijvoorbeeld, die trok vorig jaar meer dan een ton volgens mij.
Google maar eens op die lui uit Korea, die Starcraft spelen die spelen 12u per dag, zijn beroemder dan Britney Spears alles. Die verdienen meer dan iedereen in dit topic bij elkaar per jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, die naam ken ik... Het lijkt me echt geweldig
Maar ik heb ook wel een paar MTV-specials erover gezien waarop ze tonen hoeveel je moet trainen om bij de top te blijven. Lijkt me een beetje te veel van het goede. Of is het overdreven?
Nee, Orson Welles heeft dat radiogebeuren uit (ik meen) 1938 op z'n geweten....quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:02 schreef Neleos het volgende:
War Of The Worlds - HG Wells - Orson Welles
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, Orson Welles heeft dat radiogebeuren uit (ik meen) 1938 op z'n geweten....
De rest is wel goed.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet dit misschien, maar weiger nog een puntje van Neleos af te snoepen.
Ga wel ff de CD opzetten
Nee. Een echte Welshman zoek ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
Rock Hudson?
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Google maar eens op die lui uit Korea, die Starcraft spelen die spelen 12u per dag, zijn beroemder dan Britney Spears alles. Die verdienen meer dan iedereen in dit topic bij elkaar per jaar
Komt die uit Wales? Wist ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:06 schreef Neleos het volgende:
Clark Gable?
Had ik nog niet gelezen, die hint.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komt die uit Wales? Wist ik niet![]()
Nee, oke, maar ik weet het niet. Kop 'm maar in Asmo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
En nou vraag ik toch echt niets onmogelijks. Als ik nu had gevraagd wie het in de Nederlandse versie was,....
Nee, ik heb nu de CD er al bijgepaktquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, oke, maar ik weet het niet. Kop 'm maar in Asmo.
And wyccie saves the day. Richard Burton it is!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:11 schreef wyccie het volgende:
Bij RB denk ik aan Richard burton.
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mel Griffith toch?
Nouja, het is gewoon hun werk. Ze hebben een salaris wat tegen de 10k per maand aan zit. Sommige mensen programmeren bij een bedrijf. Even lang maar voor maar 2500 brutoquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Starcraft is een waanzinnig spel, maar 12u per dag? Ik zou op zich ook wel zo veel geld willen hebben, maar die gastjes hebben echt geen leven...
(niet dat ik een leven heb ofzo, maar ik doe m'n best)
Dan weet ik het niet...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Steenharde, witte brokken, waar je met je tanden een stukje vanaf schraapt.
Nee, die worden nog steeds zo gemaakt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:25 schreef Asmodian het volgende:
Je zal geen Jodenkoeken bedoelen, he?
Da's idd ook een manier om ernaar te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon hun werk. Ze hebben een salaris wat tegen de 10k per maand aan zit. Sommige mensen programmeren bij een bedrijf. Even lang maar voor maar 2500 bruto.
Dat ken ik pff wat is de naam nou dat kreeg ik ook wel eens... Hoe heet het nou?!?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Steenharde, witte brokken, waar je met je tanden een stukje vanaf schraapt.
Echt in clanverband in januari 2005. De 'scene' zit vol met cheaters, niks aan. En in Nederland verdien je er net een lolly mee. Ik speel soms nog recreatief.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's idd ook een manier om ernaar te kijken. Waarom ben je opgehouden met CS te spelen, als ik vragen mag?
Dus het heeft wel met joden te maken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die worden nog steeds zo gemaakt.
En het is niet bedoeld om jou op de kast te jagen, trouwens.
Nee, niet direct.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dus het heeft wel met joden te maken?
Da's de zuidelijke variant. Zonder tussen-n, overigens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
Jodenvet. En de tweede naam weet ik niet zeker meer; borstplaat?
Kunnen cheaters doordringen tot de wereldtop? Met CS valt best veel geld te verdienen naar ik begrijp, dan zullen ze die er toch uit filteren? Maar het moet dan natuurlijk in teamverband... En in Nederland is er denk ik weinig met spelletjes te verdienen. In Amerika kan je miljoenencontracten krijgen van gamers-leage eigenaren enzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt in clanverband in januari 2005. De 'scene' zit vol met cheaters, niks aan. En in Nederland verdien je er net een lolly mee. Ik speel soms nog recreatief.
Ik doelde op de naamquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet direct.
De naam is enkel zo. Sorry.
Correct!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Borsthoning! en dus jodevet (met dank aan Wyccie![]()
)
Honing dacht ik ook al... maar ik dacht dus honingvet of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Borsthoning! en dus jodevet (met dank aan Wyccie![]()
)
Auw!quote:
Dat klopt, maar ik wil toch weten waar hij naar toe vluchtte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Dat was toch die oorlogsmisdadiger? Die is gevlucht iig
Nouja, je speelt voornamelijk online. En de mensen die cheats maken werken sneller en harder dan de mensen die anticheats makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kunnen cheaters doordringen tot de wereldtop? Met CS valt best veel geld te verdienen naar ik begrijp, dan zullen ze die er toch uit filteren? Maar het moet dan natuurlijk in teamverband... En in Nederland is er denk ik weinig met spelletjes te verdienen. In Amerika kan je miljoenencontracten krijgen van gamers-leage eigenaren enzo
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, je speelt voornamelijk online. En de mensen die cheats maken werken sneller en harder dan de mensen die anticheats maken
Goed idee. Neutrale grond.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Neleos het volgende:
Naar Zwitserland?
Moet je aan Jayhawk vragen die weet vast wel wat de lol er van is..quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?
Kijk naar de Tour de France...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?
No worries, ik zou graag scoren in dit topic maar gun Neleos z'n puntjes heel graagquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
Neleos +1
Sorry Asmo maar ik wilde dat er toch bij hebben.
Een dag voordat Menten in november 1976 zou worden gearresteerd, vluchtte hij met zijn vrouw Meta naar Zwitserland, waar hij vervolgens op 6 december alsnog werd gearresteerd.
Dubbele punten voor Neleos.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
Neleos +1
Nee, hoezo kun je niet downloaden dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:45 schreef Asmodian het volgende:
Ik kan het niet downloaden, maar ga gokken:
Nino Rota - The Godfather?
Franse film en ze draaiden het inderdaad ook bij de Tour De France, ik dacht vorig jaar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Klinkt Frans. Maar dat idee heb ik vaker bij accordeon...
Dat is heel preciesquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Om precies te zijn.
En dan toch nog bijna als eerste goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:48 schreef Asmodian het volgende:
Jammer, dat was m'n eigenlijk het eerste waar ik aan dacht, maar ach ik heb het toch niet kunnen downloaden
Is dat niet het album?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Om precies te zijn.
Done.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
En geenaam, ook even je post editten om Neleos twee punten te geven, alsjeblieft.
quote:“riverrun, past Eve and Adam’s, from swerve of shore to bend
of bay, brings us by a commodius vicus of recirculation back to
Howth Castle and Environs.
Sir Tristram, violer d’amores, fr’over the short sea, had passen-
core rearrived from North Armorica on this side the scraggy
isthmus of Europe Minor to wielderfight his penisolate war: nor
had topsawyer’s rocks by the stream Oconee exaggerated themselse
to Laurens County’s gorgios while they went doublin their mumper
all the time: nor avoice from afire bellowsed mishe mishe to
tauftauf thuartpeatrick: not yet, though venissoon after, had a
kidscad buttended a bland old isaac: not yet, though all’s fair in
vanessy, were sosie sesthers wroth with twone nathandjoe. Rot a
peck of pa’s malt had Jhem or Shen brewed by arclight and rory
end to the regginbrow was to be seen ringsome on the aquaface.
Ja kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:53 schreef geenaam het volgende:
La valse d'Amélie is het nummer. Even opgezocht.
Geef dan meteen het punt aan Asmoquote:
Asmo +2 !quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
Tuurlijk, da's Finnegan's Wake van James Joyce!
quote:The fall (bababadalgharaghtakamminarronnkonnbronntonner-
ronntuonnthunntrovarrhounawnskawntoohoohoordenenthur-
nuk!) of a once wallstrait oldparr is retaled early in bed and later
on life down through all christian minstrelsy.
Je kan natuurlijk ook een avondje met een paar Fok!kers gebruiken om een psychose op te lopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:56 schreef Asmodian het volgende:
Het boek wat ik bewaar voor als ik ooit eens naar een onbewoond eiland wil gaan of gewoon mezelf een psychose aanlezen
Yaaaaay!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Asmo +2 !
Hier nog 1 zinnetje:
[..]
Briljant, he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
There must be something worth living for
There must be something worth trying for
Even something worth dying for....
Dat lijkt me sterk, leg een boek in een auto. Laat die in de zon staan en je boek vat vlam?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:03 schreef geenaam het volgende:
60 graden celcius?
Dat valt in m'n margequote:Op maandag 14 augustus 2006 04:05 schreef geenaam het volgende:
240?
Finnegans Wake? Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:06 schreef Asmodian het volgende:
Had gehoopt dat iemand het boek had gelezen...
Neuh, ik bedoelde Farenheit 451 - zoals ik zei ga ik Finnegan's Wake pas lezen als ik grondig gestoord wil worden. Daar is echt geen doorkomen aan...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Finnegans Wake? Ik heb wel wat beters te doenIk moest keihard lachen toen ik die eerste pagina zag.
245 graden celsius?
Jij moet he-le-maaal sneller typenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:16 schreef Asmodian het volgende:
Umm, hoe wil je het uitgebreider?
Ik weet echt niks van bio, maar: je stembanden maken trillingen. Die gaan via je mond naar buiten maar resoneren ook dmv het klankkast-effect binnen je lichaam. Jijzelf hoort dus vooral dat, maar ook hoor je wat er uit je mond komt met je oren. Een opname neemt dus alleen die trillingen op nadat ze je lichaam uit zijn, en dus hoor je alleen dat
Zoals ik zei, multitasken kan echt niet tijdens deze quizquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet he-le-maaal sneller typen
Ik doe niet andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zoals ik zei, multitasken kan echt niet tijdens deze quiz
Ohquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Asmodian het volgende:
Ook welerusten Wyccie!![]()
En geenaam, ik ben op opnames (van m'n band bijvoorbeeld) altijd verbaasd hoe laag het klinkt. Ik hoor mezelf dus juist hoger
Iemand die Richard Cheese kent!!quote:
Geniale gast is datquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Iemand die Richard Cheese kent!!![]()
Het is misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat ik momenteel in een band speel. Ik zit officieel in een punk-band die al meer dan een jaar op Sabbatical is, zit officieel in een Jazz-band die nog van de grond moet komen en ik heb laatst voor de bruiloft van een goede vriend van me in een gelegenheidsbanje gezetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
OhMaar in wat voor band zit je en wat speel je?
Wijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat ik momenteel in een band speel. Ik zit officieel in een punk-band die al meer dan een jaar op Sabbatical is, zit officieel in een Jazz-band die nog van de grond moet komen en ik heb laatst voor de bruiloft van een goede vriend van me in een gelegenheidsbanje gezeten
In al die bandjes ben ik bassist. Ik speel ook af en toe op 'gewone' gitaar of piano en ben er niet eens beroerd in, maar m'n passie is toch de bas
Ik heb z'n volledige oeuvre! Bijna alles wat hij doet is geniaal. Een paar van m'n favorieten uit m'n hoofd: Chop Suey!, Baby Got Back, Down with the Sickness (die op de Dawn of the Dead OST staat), Smack My Bitch Up, Buddy Holly, Closer, Creep, Guerilla Radio, She Hates Me, Crazy, The Wrong Way en nog zo veel meer...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geniale gast is datZijn versie van Gin N Juice
![]()
![]()
![]()
Naaaah...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:32 schreef Jajong het volgende:
Victor Jens
Nope.quote:
Zeker weten!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
WijsMuziek maken is één van de leukste dingen om te doen.
![]()
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:34 schreef Jajong het volgende:
Victor Michäel
Dat heb ik dan ook met zingen. Als ik een paar dagen niet gezongen heb mis ik het al..quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeker weten!. Ik had het er nog vandaag over met de drummer van dat gelegenheidsbandje - ik heb nu in geen twee maanden gespeeld (ja, thuis op m'n akoestische gitaar voor de lol en terwijl ik nummers zit te schrijven, maar niet 'echt') en mis het bijzonder
In de '60s? Naaah...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Doemaar?
Nu ben ik t helemaal kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je hebt de naam al zo vaak gezegd vandaag....
Inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:43 schreef geenaam het volgende:
het? :S
Als ze geen hersens hebben kunnen ze dus niet dom zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:47 schreef Jajong het volgende:
Ik vind mijn antwoord wel sufficient eigenlijk
Hoera & Hoezee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:52 schreef geenaam het volgende:
Sorry dit punt is toch voor Asmo. Sterren is ook goed.
Asmodian +2
Laika hondquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoera & Hoezee!
Goed, nog eentje dan om het af te leren:
Wat was de naam van het eerste levende wezen dat de ruimte in ging en wat voor'n dier was het?
Normaliter had ik ook gevraagd naar het ruimteschip en andere vragen over het dier, maar het is laat
Juust'mquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:56 schreef geenaam het volgende:
Het schip kan ik je ook nog wel noemen als het moet. Spoetnik was de naam daarvan.
Bijna goed. Ik wacht net als jij deze vraag nog even af en dan ga ik weg.quote:
Yes, nog eentje dan. 1 heeft een top10 hit op het moment met "Put your hands up for detroit"quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:59 schreef Asmodian het volgende:
Niet mijn ding, maar Don Diablo is vast van de partij
!quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:02 schreef Asmodian het volgende:
Oh, da's Fedde le Grande!
Yhey!!quote:
Helemaal goed!quote:
meeloperquote:
Da's pyl + 2quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:10 schreef pyl het volgende:
Ja, da's Nadia Comaneci.
Het is onze hoogsteigenste Nadia, zeg maar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef Soempie het volgende:
geen idee.
Een fijn plan!quote:goedemorgen![]()
![]()
ja, ik snap hem alquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is onze hoogsteigenste Nadia, zeg maar.
[..]
[b]Ik snap je niet [/b]![]()
Wie is Nadia?!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:30 schreef macondo het volgende:
Goedemorgen Pyl, Berk, TSE en natuurlijk.. Soempie
Ik ook hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:48 schreef pyl het volgende:
(En Homdeck heeft een neusje voor schoonheid, zie ik.)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:57 schreef pyl het volgende:
Zal ik dan maar een vraag stellen over kunst?
slijmbalquote:
of had je het niet over mijquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien had ik het wel over mevrouw Comaneci..![]()
Ja, dat is het Valkhofmuseum in Nijmegen, inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:08 schreef Tokay het volgende:
Dat zal waarschijnlijk een interieurfoto zijn van het Valkhof museum.
Hmmmmm ...... maar die twee horen onlosmakelijk bij elkaar ......quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vatte de vraag ook op als 'welk museum is dit'. Niet 'welk kunstwerk is dit'.
Zo zie je maar, die uitstapjes worden niet voor niets georganiseerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef Soempie het volgende:
baaaaal. Bij die excursie voor oudheid heb ik me ziekgemeld.![]()
Close, but no cigar. Het is Romeins, inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:14 schreef ChrisJX het volgende:
Dan is het vast een stuk muur uit de stadsomwalling van Nijmegen toen het nog Latijns was.
Hoi Soempiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:21 schreef ChrisJX het volgende:
*benieuwd is
Aha!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:24 schreef pyl het volgende:
Okay, het is een zogenaamde Romeinse godenpijler (iets als een Indiaanse totempaal, inderdaad), maar wel een bijzondere: hij is gedateerd op het jaar 17 na Christus en daarmee het oudste beeldhouwwerk van Nederlandse bodem. Deze pijler, de grootste die ooit ten noorden van Parijs is gevonden, is het hoogtepunt van de archeologische collectie van het Valkhofmuseum; hij werd begin jaren tachtig gevonden op de plek waar het museum nu staat.
Tokay +2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |