Jij moet he-le-maaal sneller typenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:16 schreef Asmodian het volgende:
Umm, hoe wil je het uitgebreider?
Ik weet echt niks van bio, maar: je stembanden maken trillingen. Die gaan via je mond naar buiten maar resoneren ook dmv het klankkast-effect binnen je lichaam. Jijzelf hoort dus vooral dat, maar ook hoor je wat er uit je mond komt met je oren. Een opname neemt dus alleen die trillingen op nadat ze je lichaam uit zijn, en dus hoor je alleen dat
Zoals ik zei, multitasken kan echt niet tijdens deze quizquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij moet he-le-maaal sneller typen
Ik doe niet andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zoals ik zei, multitasken kan echt niet tijdens deze quiz
Ohquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Asmodian het volgende:
Ook welerusten Wyccie!![]()
En geenaam, ik ben op opnames (van m'n band bijvoorbeeld) altijd verbaasd hoe laag het klinkt. Ik hoor mezelf dus juist hoger
Iemand die Richard Cheese kent!!quote:
Geniale gast is datquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Iemand die Richard Cheese kent!!![]()
Het is misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat ik momenteel in een band speel. Ik zit officieel in een punk-band die al meer dan een jaar op Sabbatical is, zit officieel in een Jazz-band die nog van de grond moet komen en ik heb laatst voor de bruiloft van een goede vriend van me in een gelegenheidsbanje gezetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
OhMaar in wat voor band zit je en wat speel je?
Wijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat ik momenteel in een band speel. Ik zit officieel in een punk-band die al meer dan een jaar op Sabbatical is, zit officieel in een Jazz-band die nog van de grond moet komen en ik heb laatst voor de bruiloft van een goede vriend van me in een gelegenheidsbanje gezeten
In al die bandjes ben ik bassist. Ik speel ook af en toe op 'gewone' gitaar of piano en ben er niet eens beroerd in, maar m'n passie is toch de bas
Ik heb z'n volledige oeuvre! Bijna alles wat hij doet is geniaal. Een paar van m'n favorieten uit m'n hoofd: Chop Suey!, Baby Got Back, Down with the Sickness (die op de Dawn of the Dead OST staat), Smack My Bitch Up, Buddy Holly, Closer, Creep, Guerilla Radio, She Hates Me, Crazy, The Wrong Way en nog zo veel meer...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geniale gast is datZijn versie van Gin N Juice
![]()
![]()
![]()
Naaaah...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:32 schreef Jajong het volgende:
Victor Jens
Nope.quote:
Zeker weten!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
WijsMuziek maken is één van de leukste dingen om te doen.
![]()
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:34 schreef Jajong het volgende:
Victor Michäel
Dat heb ik dan ook met zingen. Als ik een paar dagen niet gezongen heb mis ik het al..quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeker weten!. Ik had het er nog vandaag over met de drummer van dat gelegenheidsbandje - ik heb nu in geen twee maanden gespeeld (ja, thuis op m'n akoestische gitaar voor de lol en terwijl ik nummers zit te schrijven, maar niet 'echt') en mis het bijzonder
In de '60s? Naaah...quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Doemaar?
Nu ben ik t helemaal kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je hebt de naam al zo vaak gezegd vandaag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |