Computernerds daaroquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef Arjann87 het volgende:
Trouwens, op Thaan.nl gaat er ook zo'n log over. Over een breezahtje, die zichzelf ook breezah noemt.
Wie krijgt bril uit de kleren?
Bril photoshoppen
Bril is teruch
tja en dat is meestal 13 14 15 jarig grut :!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
Echt apart dat al die mokkeltjes toch zo staan te poseren alsof ze modellen zijn in de tuin enz.
Hollyquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse heeft echt een ter groot hoofd
Die linker is wel
Die eerste is nog wel te doen, maar die andere:quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die linker is wel
typisch gevalletje van (vuilnis)zak over de kop en blablablaquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Wat'n homo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Weer goede kneus tegengekomen:
http://www.superdudes.nl/!!!^misterious^/pics
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zou ze allemaal wel doen eigenlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Die eerste is nog wel te doen, maar die andere:![]()
idd, ik zie ook vrij weinig minpunten. Helaas lijkt die tweede zwanger en die rechter heeft een verrekt groot hoofd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel doen eigenlijk![]()
Het...het...is Magnumquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, zie jij hem anders kijken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het...het...is Magnum
(zoolander voor degene die het niet snappen)
Er is hier wel eens een knaap gepost die nog meer bleu steel heeft dan deze gozer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het...het...is Magnum
(zoolander voor degene die het niet snappen)
quote:replay style and energie styleeee
quote:LIeve MOOie anoukjjj
Wat het vervelende is met die meiden, sommige zijn erg knap. Maar verpesten zich zelf gewoon door zo te doen.quote:ikkies grr
Zeg dan niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef Arjann87 het volgende:
Er heeft iemand een ex-collega van mij gepost. En nee, ik zeg niet welke.
ahh kom opquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef Arjann87 het volgende:
Er heeft iemand een ex-collega van mij gepost. En nee, ik zeg niet welke.
Teringgg, die rechtse is echt zuur.
Ja, tuurlijk vriend, ze is 14..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Reinnn85 het volgende:
[..]
pfff..echt een mooi meisje![]()
beetje 17 ofzo nog...das wel jammer.
Mij niets.. ik ben maar iets ouder dan haar..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiendmaakt die leeftijd nou weer uit "{
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef zerocool12342 het volgende:
ahahah ahhh een verliefde stargazer
kzal is kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een pedopas voor mij?
Die rechter ken ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die linker is wel
ze is al lang terug hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
correctie: de huisbreezah was met vakantie, vandaar dat het topic zo rustig verloopt![]()
Die middelstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:14 schreef Joenes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De middelste![]()
[afbeelding]
De middelste foto die chick met die enorme roze onderbroek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:22 schreef mash_ het volgende:
de middelste?? van fotos neem ik aan, want als je het over de middelste van die middelste foto hebt snap ik het niet helemaal want staan 4 mensen op ?
het zijn toch ook 3 breezahsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt anders had ik ook gedacht dat het 3 wijven waren
maar toch is die linker een breezahquote:
Is dat dezelfdequote:
liiszle komt zich ook maar were us meldenquote:
Ik ben verliefdquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Hier is haar profiel: http://sugababes.nl/913503. En wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
asl ik dr maar ben wordt het vanzelf gezelligquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
liiszle komt zich ook maar were us melden
*zoektocht naar breezaahss*
feesje vieren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef jovink het volgende:
[..]
asl ik dr maar ben wordt het vanzelf gezellig![]()
![]()
![]()
ik heb vakantie, dus elke dag is n feesjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:21 schreef jovink het volgende:
[..]
wat denk jij dan.. altijd in voor een feestje!
bijna weer wiekend
![]()
![]()
![]()
wat een schapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb vakantie, dus elke dag is n feesje
maar goed..
[afbeelding]
Heb je een link naar der site?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb vakantie, dus elke dag is n feesje
maar goed..
[afbeelding]
d'r pa of zoquote:
Met zo'n outfit ga je niet snel bij je opa op schoot, dus wie zal het zijn?quote:
Van die handschoentjes en 'n zonnebril? Mooie combinatiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:18 schreef PieterCK het volgende:
Dit staat in mijn msn lijst....
http://www.sugababes.nl/whiteXchocolata/pics
klikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef _petjan het volgende:
[..]
Waarom posten mensen fotos zonder profielen derbij![]()
WTF ik ken haar ergens van.. volgens mij heb ik samen met haar in een zeilboot gezetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Hier is haar profiel: http://sugababes.nl/913503. En wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha volgens mij willen wij daar alles van weten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
WTF ik ken haar ergens van.. volgens mij heb ik samen met haar in een zeilboot gezetenMooie tijd was dat
![]()
We zijn niet allemaal zo sterk als Hulk Hoganquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef liiszle het volgende:
OMFG! gooi die eens snel t raam uit
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef liiszle het volgende:
met zn 5en moet het lukken toch?
ahjoh.. t gaat om de kudos!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:24 schreef Timmiejj het volgende:
Waarom maakt zo'n iemand nou een Sugababes-profiel aan? Echt, als je uitgelachen wil worden is dit dé manier.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/topic/899581/1/100#40869913
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een pedopas voor mij?
gheheh een aangeschoten lis met een hoedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:46 schreef Koepert het volgende:
En ik vind t leuke fotoDie bovenste vooral
vind het juist hele mooie foto!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:12 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
gaat wel ben eten straks denk wel meer
Moest het er niet zo staan dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
voelde daar ook wel beetje de breezers..
ik drink geen breezersquote:
Nice , not breazah @ allquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
voel me daar ook wel beetje een breezer..
Errhhmmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen de breezer mist nog
quote:
13 ?? Jemigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef liiszle het volgende:
hou dr rekening mee dat ik op die laatste fotos 13 was
MIJN GOD WAT EEN ONGELOOFLIJKE HORK! , echt als iemand vraagt aangerand te worden door een schaap dan ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen de breezer mist nog
does lief..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
MIJN GOD WAT EEN ONGELOOFLIJKE HORK! , echt als iemand vraagt aangerand te worden door een schaap dan ...![]()
![]()
en dat Masturrbate logo vond ik ook wel lache..... 'k heb hem overigens gejat van iemand op fok hierquote:
Wat is d'r pagequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef jovink het volgende:
of het is mode en loop jij dr gewoon kut bij kan natuurlijk ook nogantuurlijk no offence
[afbeelding]
&)@(#@0 15 jaar
mee eens!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef KansloosForEver het volgende:
met het hand voor haar hoofd is het gewoon een lekker wijf
OMFG is dit je chick?? ofzo hoe kom je aan die picquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
GA JIJ IS HEEL SNEL SLAPEN!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef liiszle het volgende:
de eerste is alleen do able. die andere.. OMG
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef liiszle het volgende:
de eerste is alleen do able. die andere.. OMG
Uit een ander topic, zweedse breezers dat is wel een paar niveautjes hoger dan die nederlandse sletjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:03 schreef Nilith het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Zweedse soort Cu2 afgepakt
www.snyggast.se
Ga in de herfstnaar zweden^^
Zo dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo danmag ik de url weten naar haar pagina
![]()
Leuk meisje, leuke fotos zo hoort het...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo dus
-edit- Die is weltrouwens
ja dat vind ik altijd wel raar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:14 schreef liiszle het volgende:
op die bovenste ziet ze er goed uit hoor
*Haar kent!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef OG-Loco het volgende:
Jezus.
Er post hier een user foto's van haarzelf en de rest begint gelijk te kwijlen. Terwijl er zat van dit soort foto's voorbij zijn gekomen.
Daarbij barst de SC opeens weer los alsof het niet is.
FOTO'S!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boom
Ik ken diegene met die dreads ook*quote:
Daar wil je toch voor naar Zweden verhuizen..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef KansloosForEver het volgende:
Tja, dit zijn zeer goeduitziende dames, dus in mijn ogen geen breezers. Maarja, om er nou een speciaal topic voor te openen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje simpelquote:
Daar is al een topicreeks over geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef KansloosForEver het volgende:
Tja, dit zijn zeer goeduitziende dames, dus in mijn ogen geen breezers. Maarja, om er nou een speciaal topic voor te openen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu het bewijs dat niet iedereen in Zweden knap is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts
Zeker!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Uit een ander topic, zweedse breezers dat is wel een paar niveautjes hoger dan die nederlandse sletjes.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef Bak_Beest het volgende:
Die geile zweedse chatbox daar http://chat.snyggast.se/![]()
![]()
alleen geen idee waar ze het over hebben, ze zijn iig geil
quote:You seems to be visiting from sweden, we've therefor selected swedish as the language. Click here for english
Wazig taaltjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef Bak_Beest het volgende:
Die geile zweedse chatbox daar http://chat.snyggast.se/![]()
![]()
alleen geen idee waar ze het over hebben, ze zijn iig geil
Ik probeer mee te praten maar het wil niet echt klikkenquote:
Duits snappen ze wel een beetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:53 schreef Chau het volgende:
Gaat ook even die chat bekijken
dat zal best, op deze foto alleen niet. Alle webcamfotos zijn breezerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk. Ik ben verre van Breezer
.
Die foto is gemaakt met een digicamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat zal best, op deze foto alleen niet. Alle webcamfotos zijn breezer![]()
Het is wel echt een BrEeZaHfoto hoor...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk. Ik ben verre van Breezer
.
Ik zeg toch ook niet dat ie weg moetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is wel echt een BrEeZaHfoto hoor...
Kwam jij er nou net inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef KansloosForEver het volgende:
Voor de chatters onder ons, hier het blonde webcammeisje!!!!!!!!1
http://www.snyggast.se/?emailid=609641&page=galleri
http://www.snyggast.se/?beautymee_16
ja das echt kansloos, 2 keer gebanned in een half uur tijd hehe. Maar over 30 min mag ik weerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef Togo het volgende:
ik: baap, trouwens kansloos je bent een half uur gebanned wegens nederlands praten
Wat praat jij dan voor taalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef Togo het volgende:
ik: baap, trouwens kansloos je bent een half uur gebanned wegens nederlands praten
Razorguy ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Chau het volgende:
Ik zit er nog in, en Razor nog iets is mijn persoonlijke vertaler
En jij typt gewoon maar wat ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Chau het volgende:
Yup die
In t Engels ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:40 schreef Chau het volgende:
Die gast vraagt me dingen en ik antwoord er wel netjes op
Snap jij serieus dat Zweedsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:48 schreef Nam_Soldier het volgende:
Dat taaltje daar is best te vatten, alleen niet te spreken.
Half. Ik kan een zin wel redelijk in z'n context plaatsen.quote:
Mmh, owkeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Half. Ik kan een zin wel redelijk in z'n context plaatsen.
Maar ik kan ook IJslands, dus wie weet heeft dat er wat mee te maken..![]()
Tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Nam_Soldier het volgende:
Eens kijken of ik aan een Zweeds e-mailadresje kan komen.
Oh, kansloos.![]()
Ga net chillout binnen. Klinkt wat cooler.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tis dat je het zelf zegt
-edit- Zit jij in chillout of in die andere ?
Mmh, daar kan ik dus al niet meer inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ga net chillout binnen. Klinkt wat cooler.![]()
Daar is ook niks te beleven. Ben je daar gebanned?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, daar kan ik dus al niet meer in![]()
Ja, omdat ik duits, frans en nederlands praattequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Daar is ook niks te beleven. Ben je daar gebanned?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ gaat is kijkje nemen!
Verdomme heiligschennis dat ze Tony Montana erbij halen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef Bravebart het volgende:
http://www.sugababes.nl/GOUDPRINCESS_/pics die is lachen
[afbeelding]
[afbeelding]
Place to bee!..
Hahaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Verdomme heiligschennis dat ze Tony Montana erbij halen!![]()
Gemerkt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ en zweedse chats gaan niet samen![]()
Gewoon engelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ en zweedse chats gaan niet samen![]()
Hehe, er zit zelfs een gozertje van 11 bijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Engels? ja dikke lul spreken hun ook nietmaargoed Ban erbij!
Waar rook is....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
gozers? kwam dr voor dames!
Die Tessan heeft echt een alienhoofd hequote:
Sprak je geen nl ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef DeadKnight het volgende:
Vreemd, zat er net 5 min op en ben alweer gekickt![]()
Hehequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef DeadKnight het volgende:
zat erop als Alex_nl, denk een beetje teveel nederlands gesproken![]()
Je kan toch zelf ook zoekenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:48 schreef liiszle het volgende:
wat een gezeur hier.. Meer fotos!
Post dan zelf ook eens watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef OG-Loco het volgende:
FOTO'S! Verdomme zeg de SC is verder.
"Ik speel met al mijn vriendjes in de speeltuin."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:43 schreef master_X het volgende:
daar gaan we dan weer![]()
<knip>
paaldanssee![]()
<knip>
even leuke tussen door![]()
was weer even vorige keer was beter![]()
Naja, aan de foto te zien hoeven we ook niet te veel bijster slimme dingen van haar te verwachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef zerocool12342 het volgende:
Sukkelhoofd Wtf wie noemt zichzelf jou zo>!
Ja, daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef zerocool12342 het volgende:
maar van welke breezah wel?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:09 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Grafkop
[afbeelding]
Are u lookin to me?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mdus
[afbeelding]
Nou.. sexy joh
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef Boombastic het volgende:
[..]Die 3de lijkt net Frankenstein.
Haar? voorhoofd lijkt net een grafsteen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |