Computernerds daaroquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef Arjann87 het volgende:
Trouwens, op Thaan.nl gaat er ook zo'n log over. Over een breezahtje, die zichzelf ook breezah noemt.
Wie krijgt bril uit de kleren?
Bril photoshoppen
Bril is teruch
tja en dat is meestal 13 14 15 jarig grut :!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
Echt apart dat al die mokkeltjes toch zo staan te poseren alsof ze modellen zijn in de tuin enz.
Hollyquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse heeft echt een ter groot hoofd
Die linker is wel
Die eerste is nog wel te doen, maar die andere:quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die linker is wel
typisch gevalletje van (vuilnis)zak over de kop en blablablaquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Wat'n homo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Weer goede kneus tegengekomen:
http://www.superdudes.nl/!!!^misterious^/pics
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zou ze allemaal wel doen eigenlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Die eerste is nog wel te doen, maar die andere:![]()
idd, ik zie ook vrij weinig minpunten. Helaas lijkt die tweede zwanger en die rechter heeft een verrekt groot hoofd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel doen eigenlijk![]()
Het...het...is Magnumquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, zie jij hem anders kijken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het...het...is Magnum
(zoolander voor degene die het niet snappen)
Er is hier wel eens een knaap gepost die nog meer bleu steel heeft dan deze gozer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het...het...is Magnum
(zoolander voor degene die het niet snappen)
quote:replay style and energie styleeee
quote:LIeve MOOie anoukjjj
Wat het vervelende is met die meiden, sommige zijn erg knap. Maar verpesten zich zelf gewoon door zo te doen.quote:ikkies grr
Zeg dan niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef Arjann87 het volgende:
Er heeft iemand een ex-collega van mij gepost. En nee, ik zeg niet welke.
ahh kom opquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef Arjann87 het volgende:
Er heeft iemand een ex-collega van mij gepost. En nee, ik zeg niet welke.
Teringgg, die rechtse is echt zuur.
Ja, tuurlijk vriend, ze is 14..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Reinnn85 het volgende:
[..]
pfff..echt een mooi meisje![]()
beetje 17 ofzo nog...das wel jammer.
Mij niets.. ik ben maar iets ouder dan haar..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiendmaakt die leeftijd nou weer uit "{
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef zerocool12342 het volgende:
ahahah ahhh een verliefde stargazer
kzal is kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een pedopas voor mij?
Die rechter ken ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Die linker is wel
ze is al lang terug hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
correctie: de huisbreezah was met vakantie, vandaar dat het topic zo rustig verloopt![]()
Die middelstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:14 schreef Joenes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De middelste![]()
[afbeelding]
De middelste foto die chick met die enorme roze onderbroek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:22 schreef mash_ het volgende:
de middelste?? van fotos neem ik aan, want als je het over de middelste van die middelste foto hebt snap ik het niet helemaal want staan 4 mensen op ?
het zijn toch ook 3 breezahsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt anders had ik ook gedacht dat het 3 wijven waren
maar toch is die linker een breezahquote:
Is dat dezelfdequote:
liiszle komt zich ook maar were us meldenquote:
Ik ben verliefdquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Hier is haar profiel: http://sugababes.nl/913503. En wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
asl ik dr maar ben wordt het vanzelf gezelligquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
liiszle komt zich ook maar were us melden
*zoektocht naar breezaahss*
feesje vieren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef jovink het volgende:
[..]
asl ik dr maar ben wordt het vanzelf gezellig![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |