Goed dat KJH er niet instaat dan; die heeft na zijn gemiste pingel op het AT geen zelfvertrouwen meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat het penalty's gaat worden
Nou, dat Portsmouth dus mogelijk een bod op KJH gaat uitbrengen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef piertje2 het volgende:
wtf is dat met huntelaar???????? met Portsmouth?
Ajax wil Huntelaar nog voor geen 20 miljoen kwijt lijkt me en ik denk dat KJH Nederland ook nog niet uit wilquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nou, dat Portsmouth dus mogelijk een bod op KJH gaat uitbrengen.
Hunty, wordt steeds gekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:56 schreef koningdavid het volgende:
Als de Hunty open zou staan voor een transfer hadden alle topclubs allang aangeklopt hoor.
Benieuwd of je dat ook nog zegt als Ajax dik verliest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef Nashje het volgende:
Het maakt inderdaad niks uit, want het is een flutwedstrijd.
JCS als prijs stelt niet veel voor, als testcase is deze wedstrijd best interessant. Om dan te zeggen dat het je helemaal niks boeit geloof ik niks van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:29 schreef Nashje het volgende:. Als Ajax dik wint, dan zeg ik dat nog.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef Nashje het volgende:
Arrogant. Kom nou toch. Johan Cruijff schaal stelt toch geen fuck voor man. Had liever dat we vandaag al begonnen met de competitie.
ga jij nou maar pupillen uitscheldenquote:
Ach, testcase. De helft van psv doet niet mee, bij Ajax doet Huntelaar niet mee en krijgt Maduro ineens rust. Het enige wat me boeit is hoe de nieuwelingen en de voorhoede 't gaan doen. Eindstand zal me een worst wezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
JCS als prijs stelt niet veel voor, als testcase is deze wedstrijd best interessant. Om dan te zeggen dat het je helemaal niks boeit geloof ik niks van.
Pupillen uitschelden?!? Nee... dat meen je niet, dat is echt te triest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ga jij nou maar pupillen uitschelden![]()
En toch is zo'n schaaltje wel een leuk hebbedingetje om mee naar huis te nemen. We hebben er al genoeg, maar toch.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, testcase. De helft van psv doet niet mee, bij Ajax doet Huntelaar niet mee en krijgt Maduro ineens rust. Het enige wat me boeit is hoe de nieuwelingen en de voorhoede 't gaan doen. Eindstand zal me een worst wezen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen?), ik heb vandaag wel vertrouwen, ik hoop dat Babel gaat knallen.
En Nashje, tellen de goals in voorronde CL niet voor je sig?
Huntelaar scoorde ook nog tegen Inter hequote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen
Vorig seizoen ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde ook nog tegen Inter he
Nee hoor. Alle Ajacieden zijn welkom in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]o ja, iemand noemt de topictitel (terecht) arrogant en zijn mond dient gesnoerd te worden
Neuh, zo gek is die reactie niet. Gewoon laten lopen en als je ergert aan Dirk, doe je je ogen dicht tel je tot 10, gooi je een flesje Grolsch achterover en ga je verder met posten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen?)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, zo gek is die reactie niet. Gewoon laten lopen en als je ergert aan Dirk, doe je je ogen dicht tel je tot 10, gooi je een flesje Grolsch achterover en ga je verder met posten.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]![]()
Dirk kan nog irritanter dan mij zijn hier, maar vaak heeft ie ook wel gelijk, al brengt ie het nogal vervelend.
dan spoor je toch niet helemaal of wel soms?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
Alles anti joden is leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:13 schreef keijz het volgende:
[..]
[..]
dan spoor je toch niet helemaal of wel soms?
Leuk voor je, maar om dat nu constant in een Ajax-topic te roepen? Mwoah, vrij puberaal. Dus laat dat in vervolg maar gewoon. Denk je dat er iemand hier is die niet weet dat je anti-Ajax bent?*quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
PSV A1 heeft vanmiddag in de halve finale van de OttenCup in ieder geval al het goede voorbeeld gegeven door ajax A1 met 4-2 weg te poetsen
Saillant detail: Nieuwe aanwinst Género Zeefuik, afkomstig van FC Omniworld, eerder doorliep hij de jeugdopleiding van Ajax, was de grote man tot nu toe aan PSV-zijde.
Spuitje 11 inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef MCH het volgende:
Vrijdag stond er op de Belgische teletekst dat Tottenham een bod heeft gedaan op Vermaelen. Vermaelen had echter geen trek of is dit al oud nieuws?
Er is geen bod gedaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef MCH het volgende:
Vrijdag stond er op de Belgische teletekst dat Tottenham een bod heeft gedaan op Vermaelen. Vermaelen had echter geen trek of is dit al oud nieuws?
11 spuiten in je jodenneusquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is spuitje 11 als ik vragen mag.
telt tot 10..........quote:
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hulde!
Al is met deze opmerking van D_K wel degelijk wat mis. Onzinnig.
Dat het al eens gemeld of gezegd is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is spuitje 11 als ik vragen mag.
Ik vind het wel leuk om te zien. Volgens mij domineert Ajax nog meer zijn leven dan Feyenoord. Daar kan ik hem geen ongelijk in geven, hij heeft alleen een aparte manier om het te uiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.
juistquote:
Da's het Fok!beleid he. Onschuldige mensen krijgen 3 bans in 2 maanden, maar mensen die continu liggen te kloten mogen lekker doorgaan. Huldequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.
Zolang je maar niet te ver gaat lijkt mij het geen probleem. Nu kappen met deze onzin.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's het Fok!beleid he. Onschuldige mensen krijgen 3 bans in 2 maanden, maar mensen die continu liggen te kloten mogen lekker doorgaan. Hulde.
Whehehe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang je maar niet te ver gaat lijkt mij het geen probleem.
Precies. Opflikkeren dus, Dirk.quote:
nu.nlquote:Van der Meyde krijgt laatste waarschuwing
Uitgegeven: 13 augustus 2006 16:48
- Andy van der Meyde heeft een laatste waarschuwing gekregen van David Moyes. De manager van Everton eist van de aanvaller dat hij vanaf nu een professionele instelling laat zien bij de Engelse club. "Als hij nog een keer in de fout gaat krijgt hij geen nieuwe kans meer", zegt de trainer op de website van Everton.
Van der Meyde werd een week geleden onwel na een avondje stappen in Liverpool en moest met ademhalingsproblemen worden opgenomen in een ziekenhuis. Hiermee werd hij betrapt op het negeren van het verbod van Moyes om minder dan 48 uur voor de eerstvolgende wedstrijd op stap te gaan.
Teleurgesteld
De manager is teleurgesteld in de 26-jarige vleugelaanvaller. "Als je ergens een contract tekent heb je je te houden aan de regels van de club", zegt hij. "Van een profvoetballer verwacht je dat hij dit begrijpt. Als Andy dat niet snapt dan wordt het helaas niets met hem. Hij moet heel snel zijn gedrag verbeteren."
De oud-Ajacied kreeg een boete van 75 duizend euro voor net negeren van het stapverbod. Diverse media meldden dat de spits ook op zoek kon naar een andere werkgever.
Moyes wil Van der Meyde echter nog niet afschrijven. "Ondanks alles moet ik zeggen dat Andy een goede jongen is. Hij heeft zich na het incident goed gedragen en is vastbesloten te laten zien dat hij bij Everton hoort. En dat is ook wat ik wil. We willen allemaal dat hij slaagt bij Everton."
koop hem danquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
Een boete van 75000 euro is niet mis, hoop toch dat hij nu eindelijk gaat voetballen
Misschien in de winterstop al.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Van mij mag Van der Meyde mislukken bij Everton dan kan Ajax hem volgend jaar mooi kopen.
Jullie hebben toch al genoeg aanvallers?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Van mij mag Van der Meyde mislukken bij Everton dan kan Ajax hem volgend jaar mooi kopen.
Rosales kan het wel liet hij zien bij de Olympische spelen. Dus hij mag het dit jaar laten zien.quote:
We hebben maar één redelijke rechtsvoor: Rosales.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al genoeg aanvallers?
Maar die wil altijd aan spelen toekomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
We hebben maar één redelijke rechtsvoor: Rosales.
dat wil iedereenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar die wil altijd aan spelen toekomen.
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.quote:
Ik kan me vergissen, maar speelde hij toen niet als schaduwspits? Een soort 4-4-1-1 speelstijl maar hij de eerste 1 zegmaar invulde? Dat dacht ik tenminste..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Rosales kan het wel liet hij zien bij de Olympische spelen. Dus hij mag het dit jaar laten zien.
alsof je zomaar de hele tijd op de bank zit, gezien blessures en schorsingen e.d. komt ie makkelijk aan zn wedstrijden. Bovendien kan het niet altijd feest zijn, moet ie maar aantonen dat ie beter is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.
Als er een betere speler op jouw positie staat wordt je zelf automatisch ook gedwongen om nog beter te spelen. Maar het is toch geruststellend dat jij je zo betrokken voelt bij onze selectiequote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan. Aan Salcido gaan jullie nog een hoop plezier beleven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd. Goede wedstrijd van Gabri en Stam.
Ik vond het niet echt verdiend, maar ik ben ook niet objectief dus daar zal het wel aan liggen.
Iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate over Perez: Als je zo invalt in een wedstrijd om het eggie![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
Ja, AZ en Feyenoord hebben al zoveel serieuze wedstrijden gespeeld he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan.
Jij let wel op de details he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?![]()
Dat is echt een heel erg lastige vraag. Vooralsnog heeft Koeman een beter erelijst. Maar ja, die zat dan ook bij Ajax, dan is het normaal dat je meer prijzen pakt dan een trainer bij pakweg Feijenoord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Wie zou er een slechtere trainer zijn? E. Koeman of R. Koeman?
Kan je niet echt beoordelen want E. Koeman heeft nog niet zoveel verantwoordelijkheid gehad als R. Koeman.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Nashje FTM*quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Goede wedstrijd. Ben trots op Sneijder.
Alle kakkerlakken mogen dood vallen.
R.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Echie dan. Jij ook blijquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo is hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Goede wedstrijd. Ben trots op Sneijder.
Alle kakkerlakken mogen dood vallen.
Toch raar, met 2 kampioenschappen achter elkaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de laatste 3 jaar niet meer gebeurt
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd.... In ieder geval in onderlinge wedstrijden.quote:
De A1 is gewoon kampioen geworden anders. En vorig jaar ook. Of ben ik scheel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd...
De eerste en tweede goal van Ajax was slecht verdedigd, terwijl de eerste goal volgens mij redelijk duidelijk buitenspel was. Ajax hield het langer vol en sloeg op tijd toe, dus wat dat betreft is het inderdaad verdiend.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan. Aan Salcido gaan jullie nog een hoop plezier beleven.
Ik dacht eerst ook dat het buitenspel was. Rosales stond wel voor zijn man, maar wel achter de bal; dus geen buitenspel. De wedstrijd zelf was redelijk. Vooral Emanuelsson speelde weer erg sterk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De eerste en tweede goal van Ajax was slecht verdedigd, terwijl de eerste goal volgens mij redelijk duidelijk buitenspel was. Ajax hield het langer vol en sloeg op tijd toe, dus wat dat betreft is het inderdaad verdiend.
Salcido speelde een goede wedstrijd, Koné 65 minuten en Aissati ook. Daar was in soms echt van onder de indruk.
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".quote:
gebeurt veel vaker, en zal in de toekomst veel vaker voorkomen ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?![]()
Dank uquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".
Moet jij zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:58 schreef WEST het volgende:
[..]
gebeurt veel vaker, en zal in de toekomst veel vaker voorkomen ook
kortom je muil houden als je niks zinnigs te zeggen heb
quote:maar de eerste van de 4 prijzen zijn binnen![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".
Ik vond de mijne beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef BobbyHill het volgende:
Moens speelt Gomes gewoon meteen uit de basis
Ben ik het mee eens, Vermaelen speelde trouwens weer ijzersterkquote:
Welk jeugd teams van Feyenoord werden kampioen? Zelfs daar kunnen ze het nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd.... In ieder geval in onderlinge wedstrijden.
Ik denk dat het weer ouderwets AJAX kan worden met regelmatig hoge scores.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Gefeliciteerd heren(voor alle sympathieke ajacieden hier dan
).
Ga nog maar niet te vroeg in Hosanna stemming want de competitie begint al snel! Maar ik denk dat het een interessante competitie kan worden
Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUBquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:31 schreef denthemen het volgende:
Geen woorden maar daden
![]()
5-0
![]()
Waar is onze held Dirk-kuyt nu dan? Nog 12 jarige jochies aan het provoceren?
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer ouderwets AJAX kan worden met regelmatig hoge scores.
Veel 7 8 9 of zelfs 10 nulletjes
Ik denk dat het erover gaat dat je laatst naar die wedstrijd van Jong-ajax tegen bataven dingens bent geweestquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUB
Je hebt zelf verteld over dat je "joden" ging provoceren, jou niveau kennende zullen ze niet ouder dan 12 geweest zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUB
Spelers van Jong ajax jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt zelf verteld over dat je "joden" ging provoceren, jou niveau kennende zullen ze niet ouder dan 12 geweest zijn
klopt inderdaad, aanvallend ook erg sterk.. wat hij gelukkig afgeleerd heeft zijn die achterlijke voorzetten vanaf de middenlijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Urby was voor mij de motm.
Maar dat is logischquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
Leuke voorwedstrijd ook, fnoord werd helemaal opgerold
Wat zijn die boereeen stilquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een heerlijk sfeertje in het stadion. Vooral die huldiging was ff een kippenvel momentje.
oh ja, dat vak van psv
Hehe ja, ging lekker los iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een sfeer zegZat op 427, vlAk naast de 410-ers, voelde de Arena gewoon bouncen
Iedereen die in het stadionoverzicht staat sowieso als et goed isquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef piertje2 het volgende:
Wie gaan er zondag ? Ajax - Rkc?
winnen jullie toch nog een x van ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord B1 in de finale van een internationaal jeugdtournooi gewonnen van de B1 van ajax![]()
Ik ben er bijquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef piertje2 het volgende:
Wie gaan er zondag ? Ajax - Rkc?
en de enigste prijsquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:04 schreef piertje2 het volgende:
[..]
winnen jullie toch nog een x van ajax
dagjesvlokquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef piertje2 het volgende:
Morgen ff kaartjes kopen
De A, de B en Jong Feyenoord hebben iig vorig seizoen alle wedstrijden tegen ajax gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:04 schreef piertje2 het volgende:
[..]
winnen jullie toch nog een x van ajax
nee meer iets in de richting van een paar stompen op je bollequote:
Reageer er nou niet op, D-K- is gewoon aan het provocerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef piertje2 het volgende:
[..]
nee meer iets in de richting van een paar stompen op je bolle [afbeelding]
kop!!
Als het er echt om gaat winnen we toch altijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De A, de B en Jong Feyenoord hebben iig vorig seizoen alle wedstrijden tegen ajax gewonnen.
je zegt het goed vorig seizoen, want vandaag won de A van ajax met 5-0quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De A, de B en Jong Feyenoord hebben iig vorig seizoen alle wedstrijden tegen ajax gewonnen.
De jeugd heeft de toekomstquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als het er echt om gaat winnen we toch altijd.
Ik dacht, die mensen op die trap springen en zingen ook wel allemaal. Maar die stonden gewoon rustig te kijken daarquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef -Wolf- het volgende:
De eerste helft stond ik op m'n eigen plaats met aan beide zijdes lege stoelen, maar na de rust was ik een beetje laat dus ik zat vast bij de trap van 428 midden tussen 410.Was daar veel gezelliger.
Ik dacht eerst even dat ik teveel gezopen had want het werd me wankel onder de voeten, maar dat kwam door het gespring van iedereen.![]()
ik zat redelijk klem. ik kon amper springen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik dacht, die mensen op die trap springen en zingen ook wel allemaal. Maar die stonden gewoon rustig te kijken daarTrouwens, er begonnen achterin de vakken ineens mensen te zingen:
Helemaal niets in Rotterdam![]()
![]()
En Rotterdam die kijkt tvquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:22 schreef -Wolf- het volgende:
wat was dat andere ook alweer... in Rotterdam kijken ze TV oid.
Op welke melodie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
En rotterdam vloekt als Ajax weer scoort.
Klopt, maar het was vaak wel als het dreigend kon worden dat ie een kutpass ertussen stoptequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef devv05 het volgende:
Sneijder speelde best aardig ja. Af en toe wel kut pass en balverlies daardoor, maar hij was niet de enige.
Startsnelheid is idd verrot bij hem, verder vond ik dat ie als ie de bal kreeg wel vaak goed afspeelde. Maar hij was idd amper dreigendquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Rosenberg, wat speelde de man beroerd zeg. Te traag, oogt passief en alsof ie nergens zin in heeft.
Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goh, je maakt een momentopname. Kan je werkelijk niet met iets beters komen?
Hij is wel leuk jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?
http://www.goalzzz.com/2006-2007/aja-psv(jcschaal).htmlquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Is er al ergens samenvatting te zien/downloaden?
Inderdada, goed speelt hij niet tot nu toe, nmaar leuek goal, Jammer dat ik het ide heb dat hij zelf vindt dat hij wel lekker speelt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef twi het volgende:
Sneijder z'n vrije trappen waren gewoon te triest voor woorden. Maargoed, zo'n goal maakt dat weer goed
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens
Ik vond Aissati ook goed spelen hoor. Salcido wordt een goede, Lamey is een drol. Maar ja, we hebben 0,0 ¤ te besteden dus dan ga je met drollen spelen he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef twi het volgende:
Net als Ajax, vrij matig inderdaad. Zeker al die lovende kritieken op Aissati kan ik niet echt plaatsen. Salcido was echter prima. Erg snel ook. En Lamey hadden jullie beter kunnen verkopen aan Anderlecht. Wat is die jongen een drama zeg.
Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, dit is het Ajax-topic.
Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dan durven jullie hier te roepen dat Dirk-Kuijt triest is...
Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggen
Daarom: ik bedoelde het als afsluiter van: mijn vraag is eigenlijk niet echt gepast in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vinden
Ik geloof er geen zak van, maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.
Dat vind ik wel een beetje sneu eigenlijk. Op twee manier uit te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben net terug
Was wel leuk sfeertje voor een dagjesmensen wedstrijd
Wat een herrie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Beetje brakke kwaliteit:
voor de wedstrijd,,,
Mja tis normaal op 410 minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Was de eerste keer dat ik in de buurt van de 410 mensen zat
Echt gaaf als een half vak springt voel je meteen dat het stadion trilt
echt bizar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
Sprong PLAE@ ook mee dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
Die vlagquote:
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die vlag. Je kan het waarschijnlijk niet eens aanwijzen op de kaart.
Hehe, ben je er niet overheen gevallequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja he het trilde als een gek. ik stond 1e rij 428....had toch wel ff zoiets van uuuuh is dit wel ok![]()
Hij heeft ook alleen maar klitteband schoenen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart
Goede analyse.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef PyTh het volgende:
Van harte met de fruitschaal!
Eerste 20 minuten was PSV nergens, daarna vond ik PSV beter tot de 2-1 van Perez..
Al met al wel een verdiende overwinning voor jullie al had een 2-1 overwinning een betere afspiegeling van de krachtsverhoudingen weergegeven.
Ben ik ook weggeweest dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef Roeni3 het volgende:
HW, je bent terug! En als modje nog wel!![]()
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?quote:
Klok-klepelquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?
Perez kan ze nemen, als die speelt dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
Kan Emanuelson niet de corners en vrije trappen gaan nemen?
Sneijder eist alle dode spelsituaties onterecht op en als ik zie hoe Emanuelson strooit met haarzuivere passes... Die strakke pass op de stropdas bij Rosenberg....![]()
![]()
Ik had in het stadion echt het gevoel dat ik nog dronken was van de avond ervoor, maar dat kwam dus door 410...
Overigens schitterend moment meegemaakt. Vrouw was met haar dochter gezellig een dagje. Kwam de trap op lopen en toen ze boven was (helemaal bovenin 429) zag ze pas hoe hoog het was. Is eerst vijf minuten bevend op de trap gaan zitten en daarna op haar kont, tree voor tree naar beneden gegaan.. Die arme vrouw heeft echt doodsangsten door staan...![]()
Wtfquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Neuh, ik ben daar nooit bijgeweest, ik zat te zuipen ten tijde van die rel. En zelfs al was ik er geweest had ik niet gestaakt.
.
Maakt niet uit hoorquote:
Emanuelson is één van de opties. Perez zou idd ook prima kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Perez kan ze nemen, als die speelt dan.
Ema heeft wel goeie trap idd.
Dat is zijn tactiek: alle vrije trappen recht op de doelman af en dan ineens onverwacht op doel vuren! Maar inderdaad, je hebt gelijk. De vrije trappen van Wesley Sneijder waren gisteren dramatisch, nog even blijven oefenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Kan iemand trouwens Sneijder uitleggen dat Moens tijdens de wedstrijd niet warmgeschoten hoeft te worden? Elke vrije trap van zijn voeten ging linea recta op de keeper af.
Goed van Perez dat ie doorhad dat het niet heel lekker liep met hem.quote:Geen vraagtekens meer voor Ten Cate
AMSTERDAM, maandag
Kenneth Perez stond klaar om in te vallen toen hij zich omdraaide naar zijn medespelers op de bank en zei: ,,Als niemand de wedstrijd beslist, doe ik het maar.” De Deense bluf in Amsterdam loonde. De tweede bal die hij voor zijn voeten kreeg, werd prompt langs Oscar Moens geschoten: 2-1. Hiermee gaf Perez het duel om de Johan Cruyff Schaal een beslissende wending. Na de beeldschone treffer van Wesley Sneijder begint PSV het seizoen net als vorig jaar als verliezer: 3-1.
Hij was gepasseerd en vond dat er niet zo’n punt van gemaakt moest worden. ,,Ik hield er al een beetje rekening mee. Het ging niet zo goed de laatste weken”, aldus Perez. Trainer Henk ten Cate had hem wekenlang laten staan om een goed beeld van de aanwinst te krijgen. ,,Hij is nog zoekende. Maar dat is ook logisch. Kenneth heeft tijd nodig om te acclimatiseren. Ik maak me geen zorgen. Hij komt er wel.”
Ten Cate heeft geen vraagtekens meer, zei hij na afloop van de traditionele seizoensopening. Dat de strijd op enkele posities nog openligt, heeft niets te maken met onzekerheid. ,,Ik wil niet praten over een basis. In Nederland vergeten we wel eens dat je zestien, zeventien of achttien spelers nodig hebt.”
In een perfecte wereld blijven alle selectiespelers begripvol. In Barcelona had Ten Cate die perfecte wereld gevonden. Het wordt interessant om te zien of hij zijn discipelen in de Nederlandse ‘ja maar-cultuur’ eveneens in het gelid kan houden. Vooralsnog schikt iedereen zich in zijn rol. Zo begon John Heitinga op de bank omdat George Ogararu een kans kreeg. De Roemeen kreeg geen vat op Arouna Koné en werd na 45 minuten alweer vervangen door Heitinga. Het hangt in principe van de tegenstander af welke rechtsback aan bod komt.
Centrale middenvelder Robbert Schilder verwaarloosde zijn taken en maakte plaats voor Hedwiges Maduro. Door de schorsing van KlaasJan Huntelaar stond Markus Rosenberg ditmaal in de spits, want de grillige Ryan Babel kreeg de voorkeur als linksbuiten. Rosenberg stelde teleur, waarop Ten Cate besloot Perez als een veredelde centrumspits te gebruiken. Omdat het vrij zinloos is de Braziliaanse kolos Alex te bevechten, bleef Perez wijselijk uit de buurt. In die periferie van de gevarenzone reageerde hij alert toen Moens een schot van Jaap Stam slecht verwerkte.
Ajax kwam voor de tweede maal op voorsprong en rekende af met een slechte periode in de tweede helft. Phillip Cocu maakte gelijk, waarbij Ten Cate ook geconstateerd zal hebben dat opnieuw de organisatie bij een spelhervatting rammelde.
Vooropgesteld dat er in deze fase nog genoeg werk ligt, heeft Ajax een bemoedigende week achter de rug. Wie aan het opbouwen is, toch de deur naar de Champions League opengooit en de kampioen van Nederland met 3-1 verslaat, mag zich best gelukkig prijzen. Ten Cate: ,,Voor dit elftal is deze overwinning extra waardevol.”
idd, volgens mij heeft Moens nog last van tintelingen in z'n vingers van dat kanonsschot gisteren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zo'n showpik als Moens in de goal heb je dan ook nog best een kans hoor
Maar die mogen wel ietsjes beter ja. Stam kan ze ook wel lekker raken
Zo'n speler miste je inderdaad vorig seizoen op het middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Die kut-Steef van AT vond Gabriel García de la Torre (Gabri) maar niets, maar ik vond hem gisteren geweldig! Heerlijk bikkelen op het middenveld, ook nuttig in zijn passing.
Gisteren was ie erg goed, maar tegen Kopenhagen natuurlijk heel slecht. Hij heeft me wel verrast moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Die kut-Steef van AT vond Gabriel García de la Torre (Gabri) maar niets, maar ik vond hem gisteren geweldig! Heerlijk bikkelen op het middenveld, ook nuttig in zijn passing.
Tegen Kopenhagen was bijna iedereen slechtquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gisteren was ie erg goed, maar tegen Kopenhagen natuurlijk heel slecht. Hij heeft me wel verrast moet ik zeggen.
Behalve KJH die uit 2,5 kans 2 doelpunten maaktquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Kopenhagen was bijna iedereen slecht
Maar KJH is dan ook een fenomeen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Behalve KJH die uit 2,5 kans 2 doelpunten maakt
Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |