Wat een herrie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Beetje brakke kwaliteit:
voor de wedstrijd,,,
Mja tis normaal op 410 minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Was de eerste keer dat ik in de buurt van de 410 mensen zat
Echt gaaf als een half vak springt voel je meteen dat het stadion trilt
echt bizar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
Sprong PLAE@ ook mee dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
Die vlagquote:
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die vlag. Je kan het waarschijnlijk niet eens aanwijzen op de kaart.
Hehe, ben je er niet overheen gevallequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja he het trilde als een gek. ik stond 1e rij 428....had toch wel ff zoiets van uuuuh is dit wel ok![]()
Hij heeft ook alleen maar klitteband schoenen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart
Goede analyse.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef PyTh het volgende:
Van harte met de fruitschaal!
Eerste 20 minuten was PSV nergens, daarna vond ik PSV beter tot de 2-1 van Perez..
Al met al wel een verdiende overwinning voor jullie al had een 2-1 overwinning een betere afspiegeling van de krachtsverhoudingen weergegeven.
Ben ik ook weggeweest dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef Roeni3 het volgende:
HW, je bent terug! En als modje nog wel!![]()
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?quote:
Klok-klepelquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?
Perez kan ze nemen, als die speelt dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
Kan Emanuelson niet de corners en vrije trappen gaan nemen?
Sneijder eist alle dode spelsituaties onterecht op en als ik zie hoe Emanuelson strooit met haarzuivere passes... Die strakke pass op de stropdas bij Rosenberg....![]()
![]()
Ik had in het stadion echt het gevoel dat ik nog dronken was van de avond ervoor, maar dat kwam dus door 410...
Overigens schitterend moment meegemaakt. Vrouw was met haar dochter gezellig een dagje. Kwam de trap op lopen en toen ze boven was (helemaal bovenin 429) zag ze pas hoe hoog het was. Is eerst vijf minuten bevend op de trap gaan zitten en daarna op haar kont, tree voor tree naar beneden gegaan.. Die arme vrouw heeft echt doodsangsten door staan...![]()
Wtfquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Neuh, ik ben daar nooit bijgeweest, ik zat te zuipen ten tijde van die rel. En zelfs al was ik er geweest had ik niet gestaakt.
.
Maakt niet uit hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |