Die vlagquote:
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die vlag. Je kan het waarschijnlijk niet eens aanwijzen op de kaart.
Hehe, ben je er niet overheen gevallequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja he het trilde als een gek. ik stond 1e rij 428....had toch wel ff zoiets van uuuuh is dit wel ok![]()
Hij heeft ook alleen maar klitteband schoenen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart
Goede analyse.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef PyTh het volgende:
Van harte met de fruitschaal!
Eerste 20 minuten was PSV nergens, daarna vond ik PSV beter tot de 2-1 van Perez..
Al met al wel een verdiende overwinning voor jullie al had een 2-1 overwinning een betere afspiegeling van de krachtsverhoudingen weergegeven.
Ben ik ook weggeweest dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef Roeni3 het volgende:
HW, je bent terug! En als modje nog wel!![]()
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?quote:
Klok-klepelquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |